2012 זה עכשיוכתיבה פרטיתשיטוטים

קשת מוזרית

ארבע אחר הצהריים בגן הקסום.
ינאי ותהילה על הקרוסלה, אני יושבת מסתכלת עליהם.
פתאום בשמיים כמו עין צבעונית – שזה בעצם קשת אנכית, שזה בעצם – היי, זה לא אנכי, זה עגול, וקשת! קשת לגמרי! יציבה ויפה ובכלל לא ירד שום גשם, גם לא אתמול, זה פשוט אחר צהריים בהיר של יום אביבי חם. ואיזה חצי שעה בלי שום התפיידות. שפע קשת שלא נעלמת, כמו אומרת: תיתפנני לך, אני קשת ארוווווכה ארוכה..
מישהו יכול להסביר את זה?
הסבר פיזיקלי, ספיריטואלי, הכל הולך.

קשת פתאומית

תגיות
הראה עוד

12 thoughts on “קשת מוזרית”

  1. קשת כפולה מדהימה ביום שישי -16/3
    הקשתות תפסו אותי ללא מצלמה – אבל העיניים והמח ישאו את מראן והלב יתרחב רק מעצם הזיכרון. שישי אחה"צ, סביב 18:00, יצאתי מבית של חבר וזכיתי למופע מרהיב של שתי קשתות ( הפנימית ממש שלמה והחיצונית לא ממש..). נעמדתי שם דקות ארוכות, נשמתי אותן לתוכי, הגשתי שהלב מתרחב ושוב ידעתי שיש אלוהים:)

  2. אז בואי נראה, קשת רגילה היא מחצית המעגל והיא נוצרת משבירת האור בטיפות של מים,כך שאם נחפש את הסימבוליקה אולי נחשוב לנו"מה עם החצי השני? איפה האור שלא מגיע אליו?". אולי. והאור צריך לעבור במים,שהם הרגש,על מנת להקיף את כל הספקטרום..את הכחולים והכתומים והירוקים והאדומים. אז אולי האור שעובר דרך הרגש נותן לנו רק חצי מענה. והנה קבלנו אור שעובר באויר ,האינטואיציה והנה לנו מעגל שלם -החצי השני בתפארתו. וכך גם פתרנו את תעלומת הקצוות. איפה מתחילה הקשת,איפה נגמרת-זאת ,הראשונה באדמה. יפה לה. זאת השניה..אינסופית, מקומה בשמיים.
    ואולי לא…

  3. לא. זו הייתה אנאלוגיה 🙂
    כשראיתי את זה אתמול היה לי נדמה בהתחלה שאני הוזה, ואחר כך – חווה חוויה פרטית לגמרי (למי חוץ ממני יש זמן להסתכל על השמים באמצע היום?). לגלות אותה בחדשות? את החוויה שלי? התרגשות גדולה.

  4. גם אני ראיתי והתפעלתי והשתאיתי. ואז בערב דיברו על זה בחדשות והראו תמונות והסבירו! עייפה ממלים – לא הקשבתי להסבר (אוי!) והסתפקתי בסיפוק (מבינה למה התעייפתי ממלים? אני אשמה!) הילדותי והרחוק והפרובינציאלי שהייתי מרגישה לפני שנים בכל פעם ששם היישוב הקטן שבו גדלתי הופיע בעיתון. משהו בנוסח "היי, אני והחוויות שלי הופענו בפריים-טיים בטלויזיה!"

  5. הקשת הזאת היא לכבוד כל הנשים בעולם והנשיות שבגברים והיא הופיעה אתמול בעוד מקומות בארץ לכבוד יום האשה הבינלאומי שמתקיים היום….
    ציירתי אחת דומה לא מזמן ובזמן שציירתי וגם אחר כך רציתי וגם אמרתי והראתי פה ושם שהיא מוקדשת לכל הנשים בעולם….
    ובאו השמיים אתמול ואמרו אותו הדבר..
    לרגע הכל אהבה אחותי…

כתיבת תגובה

Close