וידאויוזמות חופשיותמוזיקהמציאותניו אייג'סביבה וקהילה

OMG

המופיעים מבקשים להישאר אנונימיים, מה שבכל זאת הם משחררים זה חומר למחשבה:

"היה לי חבר יקר מאוד שהיה גבר בן 80. הוא היה הינדי, מאמין באל רָאם, וחברו הטוב ביותר היה מוסלמי. הם נהגו לערוך מידי כמה ימים שיחות בין-דתיות, ואני הייתי מצטרף ומשוחח איתם. יום אחד, כשישבנו על גדת הגנגס, שאלתי אותו- 'במדינה שיש בה כל-כך הרבה סכסוכים וחשדנות בין המוסלמים וההינדים, איך ייתכן ששניכם חברים כל-כך טובים?' הוא נתן לי תשובה שמעולם לא שכחתי. הוא אמר שאם לאדם יש כלב, ואם האדם הזה עומד לפני הכלב בחליפה מלאה או בחולצת טי או בפיג'מה או בתחתונים, או אם הוא עומד לפני הכלב ערום, הכלב תמיד יזהה את הבעלים שלו, אפילו בבגדים שונים או תפאורות שונות.
הוא אמר שאם אנו לא יכולים לזהות את האל שלנו, כשהוא מופיע בבגדים שונים, בצורות שונות, בדרכים שונות, ומלמד דרך מסורות שונות… אם איננו יכולים לזהות את האלוהים שלנו בדרכים השונות הללו, אז יש לנו הרבה מה ללמוד מכלב."
[רדהנאת סְוָאמי]

תגיות
הראה עוד

7 thoughts on “OMG”

  1. פשוט, חכם ונכון. צריך להפיץ בתפוצה רחבה ככל האפשר, עד למנהיגים, אם רבים יבינו את המסר הכל כך פשוט ונכון הזה, וזה באמת יעורר למחשבה, רק תדמיינו מה יוכל להיות פה… זה באמת הבסיס לאחדות ולשלום- שכולם ירצו לאהוב את אלוהים, ויבינו שלכל אחד יש את הדרך שלו/ השפה שלו לעשות את זה. כל הכבוד, חברה', ישר כוח! אני קורא להפיץ!

  2. אולי זה גם טוב כדי שלא יחשבו על מי שעשה את הסרטון ויותר על התוכן… למדנו פעם שבאומנות היפנית לא היו חותמים אומנים את שמם וגם הרבה פעמים החומר עליו ציירו היה מתכלה תוך כמה שבועות… ככה לא מוכרים ציירים יפנים מהעבר.. אבל האומנות נשמרה

כתיבת תגובה

Close