השימושון

פרק שני: בקשה דחופה לויזה

כמו שאפשר להבין החלטתי ללכת על זה! בקלילות ובשמחה, פשוט בשביל לקפוץ קוונטית מעבר למוכר ולסביר שלי. לפעול מתוך חזון רחב יותר כי אם כל העולם פרדס חנה, כמו שאורי אומר במצגות, אז מה הביג דיל לקפוץ לוויקאנד ביוטה?
שנים אני חולמת לנסוע בעולם ולכתוב מהשטח. את כל הפגישות הקוסמיות, את כל ההתרשמויות הדקיקות, בדיוק מה שאני עושה במושבה חופשית – רק עם גיחות החוצה. גבי ניצן כל הזמן מטייל על חשבון עיתונים, יואב זאבי כרגע באיים אטלנטיים מבשל סרטנים, ואני מה? איפה הם החלומות שלי כולם? אה, פה. ממש כאן. ואני לא לבד. יש לי נבחרת. זה עוד ביטוי בשפת השפע: נבחרת חלומות. ואתמול פעם ראשונה שהבנתי את זה ויזואלית: ראיתי שורת אנשים משלבים ידיים והולכים ביחד. כולם כולל כולם ברשת הזאת היו קשובים מספיק ומטורפים מספיק בשביל לענות לטלפונים ולאימיילים בערב חג, כי הם זיהו ניצוץ של רצון חזק וכי זאת העבודה באג'ל: להשתמש בעוצמה קבוצתית כדי לעזור לכל אינדוידואל להגשים חלומות פרטיים וקהילתיים.
עכשיו נשאר להשיג ויזה, בוא נראה:

To: the american embassy, Tel aviv

Dear sir/madam,

Remember Atreyu? the boy from the film "The never ending story"?
i mean the scene when he stands in front of the southern oracal, testing his heart and courage on his way to keep fantasia from the nothingness.
that's how i feel now, pondering if to write to you officialy or my way.
i'm choosing both.

My name is Ronit Bar Ilan. I am 36 years old, single-mother, a journalist and a blogger, and for the last 9 month an indipendent distributer at AGEL.
I was officially invited by Agel Enterprises to cover AgelWorld07 – the company's annual convention, for the AgelEffect Israel official website. The convention will take place in Salt Lake City, Utah, October 12th- 13th 2007.

As you might know, Agel is a fascinating story, who bringing business opportunity to thousands of households in Israel. It is an American-Israeli cultural and business co-op enterprise, encouraging financial and personal independence and entrepreneurship, a true gospel to the Israeli market ans society.

Though this request comes to you on the last moment and within holidays, I am writing to you with faith and knowledge of miracles. to be honest, this is not a case of 'life or death', but let's look at it this way: Agel slogen is "DO LIFE". i will more than greatfull if you concider it acceptable, and support my blessed jurney.

Attached are:

  • -A letter of invitation to the convention from Spencer J.W Pinegar – AGEL corporate Attorney

A letter of invitation to cover the convention from AgelEffect Group An Email from GLEN JENSEN – Agel Founder and CEO

  • A visa request form.
  • Formal documents who approve my deep connection to Israel.

i wish to fly on wedensday, october 10th.
Looking forward to seeing you on Tuesday the 9th.

Best regards,

Ronit Bar Ilan
054-4691310
baronitt@netvision.net.il

עוד לא קיבלתי תשובה, אבל כבר זכיתי במתנה מהממת… פרטים בהמשך!

הראה עוד

24 thoughts on “פרק שני: בקשה דחופה לויזה”

  1. טוב, ינאי הלך לישון. כמה טלפונים ויאללה –
    רגע לפני שאני מתחילה לספר חשוב לי להדגיש שהמכתב לשגרירות שמופיע בפוסט הוא המכתב השני שלי אליהם. הראשון היה מהוגן, מהומגן, עם נימה קצת יותר אישית מהסטנדרט אבל בלי אטריו ופאלקור. את ההשראה לשימוש בסיפור שאינו נגמר קיבלתי משירי גורמן, סבתי באג'ל.

    (אני מתה על הגנטיקה האירגונית הזאת. אחד ההיבטים היותר גבוהים של השיווק הרשתי זה שהוא מדמה מהלכים קרמטיים).

  2. אני מברכת אותך מעומק ליבי אני רואה מה זה עושה וזוכרת מה זה עשה לי
    כבר הרווחת בגדול ולא משנה מה בפועל יקרה, את אישה יקרה אמיצה מתמידה מוכשרת ומעולה , השפע בתוכך ובמציאות הנגלת , הוא מחכה לך מעבר לפינה
    מה שכתבתי התיחס יותר לאילנה שמבחינתי היא עדיין מובילה מהפכות גם אם היא התעיפה לרגע.

  3. איך זה שאצלך השעה היא 18.06 ואצלי רק 17.45, עברת למימד אחר? את על המאיה צ'אנל? תדרים חדשים? השיער שלך סומר כמו בסצינה עם הכושי מהספר/סרט "הניצוץ"? here comes johny ? טוב די, עם הרצף האסוציאטיבי הזה, אני אפנה אותו לאפיקים פרודקטיביים. רשימות מכולות וכאלו.

  4. ליפז, תודה, תודה רבה! יש לי כרטיס להיום בחצות וארבעים. אם יקרה נס אני אעלה על המטוס. וגם אם לא – מבחינתי הטיסה רק התחילה….

    מטוס, כרטיס לכנס, מזוודות קונקשן – הכל אפשרי. אבל ויזה לארצות הברית זה וואחד אתגר… בקרוב הסיפר המלא 🙂

  5. הי רונית!
    אני מתרגשת בשבילך.
    לפני שנה וחצי הייתי במצבך.
    החלטתי תוך 24 שעות לעלות על מטוס לכנס בינלאומי.
    זה היה ערב יום העצמאות. הכל סגור. לא יודעת איך עשיתי את זה. השגתי כרטיס לכנס עצמו, מלון, טיסה- הזמנתי כרטיס באינטרנט לקנדה, חליפות, כסף , שיניתי משמרות בעבודה ובמוצאי יום העצמאות הייתי על המטוס.
    הכנס שינה את חיי!
    חזרתי מהכנס והרשת שלי גדלה ב- 900% מרשת של 10 מפיצים לפני הכנס נהייתה לי רשת של מעל 100 מפיצים תוך 4 חודשים אחרי הכנס!!
    עליתי בדרגות , ההכנסות עלו..והרגשתי בענננים.
    הטירוף, האנרגיות, ההתרגשות..מקווה מאד בשבילך שתצליחי להגיע!
    אין לך מושג מה זה הולך לעשות לך. את פשוט עוד לא מבינה!
    אמנם אני בחרה אחרת משלך, אבל אוהבת MLM ומפרגנת מכל הלב.
    מחזיקה לך אצבעות.

  6. בתור גדיה בעדר (המתעייף..), גם אני יכולה לספר לך על רגעים קשים במעלה ההר.
    אבל אז אני נזכרת שאני קלת רגליים, מיומנת בעליות, רואה רחוק ולצדדים.
    משהו באייג'ל מדליק אותי לכתיבה מחודשת, ולא אכפת לי שמישהו אחר המציא פה את הגלגל.

    אני זוכרת את הפעם הראשונה שקסטנדה פגש את דון חואן לבוש בחליפה ואת איך שהרגע הזה המם אותו. כמות האנשים החמודים שפגשתי באייג'ל – תרמילאים בהשכלתם, גורוג'ייבסקים בהתאמנותם, חולמים בהתכוונותם, שהולכים לאסוף את עצמם ליומיים לתוך חליפות – בא לי לראות את זה! וגם כבר הרבה זמן יש באזז סביב נטורופטית אחת שמביאה לאג'ל את המחקר שלה בנוגע לאנטיאייג'ינג. היא מעניינת אותי. אני רוצה לפגוש אותה. יש לה איזה סיפור קוסמי עם מישהו מהמשפחה (הביולוגית) שלה שנולד באותו יום כמוה 200 שנה אחורה.

    הכנס ביוטה הולך להיות חגיגה מטורפת. 90% נחישות 10% ענווה, זה התמהיל שבחרתי לעצמי להגשים את הרצון שלי לנסוע (תכף יעלה פוסט על זה.. )

    הכל יושב יפה בפאזל, מתגלה משניה לשניה. מהצד של הענווה (כלומר אם משום מה שגרירות ארצות הברית לא תיתן לי את הויזה היום) אני יכולה להגיד שעצם הבחירה לעמוד חשופה כאן, במושבה חופשית, ולהגיד אני עושה אג'ל ובסבבה, זה כבר בוסט גדול של עוצמה ושל כתיבה. היום בצהריים ראיתי עם ינאי את הסיפור שאינו נגמר. שמתי לב שאחרי שאטריו מצליח לעבור את האורקל הדרומי עוברים לסצנה שבה אורגל תוקעת בפאלקור מזרק ענקים ואומרת: אתה, לא יזיק גם לך לקחת ויטמינים!

    (יש לי את הסרט אם את רוצה)

  7. בן גוריון אמר שרק אדם ריאליסט יכול להאמין באמת שניסים קורים.

    וראיתי ציטוט בבלוג של צב מעבדה (ד"ר צחי בר) מפיו של אלמוני שקובע כי :""אדם נורמאלי מסתגל למציאות, משוגע מנסה לשנות אותה".

    אני בטוח שאת יכולה להזדהות עם שניהם.

כתיבת תגובה

Close