טיפוליםסדנאות, קורסים, חוגים

RGRM – דוידה לביא, אימון מוח פלוס

שומרים על המוח שלא יתנוון
"USE  IT  OR  LOSE  IT"
(מיועד לגילאי 60+)
RGRM – דוידה לביא, אימון מוח פלוס

זיכרון טוב הוא נכס חשוב ויקר ביותר
כל עוד מוחנו עובד "כרגיל", אין אנו מודעים לחשיבות הרבה בשמירה על איבר מרכזי זה בגופנו. אנחנו 'מתעוררים' להבנה – שיש צורך לשמור ול'טפל' במוח, רק כשמתחילים להופיע סימנים קלים של אובדן זיכרון, או שכחה, כמו: "אוי… היכן שמתי את המפתחות?", או "איפה המשקפיים שלי, הרגע הם היו פה?", או "איך אני מוצאת את המכונית שלי בחניון הכל-כך גדול של מתחם ביג?"

מוח פעיל, חד ורענן בתפקודו, מאפשר לנו להתנהל ביומיום בזרימה, עם מה שפחות תקלות ועצירות. ככל שאנו מתבגרים ומתקדמים בשנות גילנו, מתחילים להופיע סימנים המצריכים אותנו לפעולה. על מנת לשמור על יכולותינו הקוגניטיביות, על הכושר המנטאלי ועל זיכרון פעיל, אנחנו מחוייבים לאתגר את המוח, להפתיע אותו – לעבוד איתו כל הזמן!
על פי מחקרי מוח עדכניים – המוח הוא איבר דינמי וגמיש, המגיב להתנסויות, למחשבות, ללמידה לכל אורך שנות חיינו. ככל שמאתגרים ומאמנים את המוח במיומנויות שונות (לימוד שפה חדשה, ברידג', קריאת ספרים ודיון על מה שקראנו, פתרון תשבצים, סודוקו, ספורט ועוד רבים ואחרים), כך יילך וישתפר תפקודו.

מהי שיטת RGRM?

RGRM – היא שיטה רב-חושית לאיתגור ולהמרצת המוח. השיטה הומצאה בשבדיה לפני כ-25 שנה, ע"י רוני גרדינר (אמריקאי לשעבר), מתופף ג'ז, שהמציא שפה של תנועות (18 תנועות), המפעילה את המוח בדרכים מגוונות. השיטה מתבססת על תנועות גוף (ידיים ורגליים), הפעלת מספר חושים בו-זמנית (הראייה והשמיעה) ותנועתיות בדרך חווייתית והכל – מלווה במוסיקה קצבית, סוחפת ומהנה.

בשיטת RGRM  משולבים מרכיבים, כמו:
– אימון גופני קל, המשפר את זרימת הדם למוח, מייעל את כושר העברת המידע בו ואת יכולת התהוות ושמירת הזכרון.
– מוסיקה, המשפיעה על פעילות המוח. ביכולתה של המוסיקה להשפיע על מצב הרוח, לעזור לצאת ממצבי דיכאון ולעורר בנו את מרכזי ההנאה והרוגע. מחקר, שסרק מוחות של אנשים, בזמן שהאזינו למוסיקה, הראה, שהפרשת דופמין (חומר שתאי המוח מפרישים על מנת ליצור קשר אחד עם השני) קורית ממש בזמן ההאזנה ובזמן ציפייה לרגע מוסיקלי אהוב במיוחד.

למי  השיטה מיועדת?

שיטת RGRM יעילה כמעט לכל אחד. השיטה יעילה לילדים, נוער ומבוגרים, לשיפור מצבם של בעלי הפרעת קשב וריכוז (ADD, ADHD) ולשיפור מצבם של מבוגרים בגיל הזהב.
שיטת RGRM גמישה מאוד – ואפשר להתאים אותה לצרכי המאמן או לצרכים וליכולות הייחודיות של המתאמן. אפשר להתאמן בשיטה באימון פרטני – אחד על אחד – או באימון קבוצתי, וניתן לבצע אותה הן בישיבה והן בעמידה.
אימון בשיטת RGRM מאפשר תרגול מוחי, פעילות אירובית לתאי העצב עם חידוש אינסופי של איתגורים ופעולות שונות,כמו: לימוד שפה חדשה, אימון הזיכרון בעזרת לימוד תבניות, שיפור הקשב והריכוז, הקשבה לגוף, שיפור הקואורדינציה והאיזון ועוד.

דוידה לביא מאמנת מבוגרים בשיטת RGRM

קצת עלי:

 שמי דוידה לביא ואני מתגוררת בתלמי אלעזר. שנים רבות השתייכתי למערכת החינוך, עם התמחות בהוראת מיומנויות למידה. באמתחתי: הסמכה בהנחיית קבוצות (מכון מעגלים), הנחיית מעגלי הקשבה ומאמנת RGRM. את שיטת RGRM פגשתי לפני כשלוש שנים. למדתי את השיטה מרוני גרדינר עצמו (בארץ) וממורה שהוסמכה ללמד את השיטה בישראל. למן הרגע הראשון, נשביתי במיוחדותה של השיטה. הפשוטה והמורכבת כאחת. המאוד מאתגרת, והמפתיעה כל פעם מחדש. בשנתיים האחרונות אימנתי / הנחיתי מס' קבוצות באזורנו: פרדס חנה – זכרון יעקב.

חלק מן הקבוצות מיועדות לאנשים בני 60+.

כמו כן, אני מאמנת בשיטת RGRM אנשים שיש להם פרקינסון, בהצלחה רבה, לאור ההקלה בסימפטומים בחיי היומיום לאחר האימון.
באופן אישי, אוכל לומר שהאימון בשיטה, הכניס הרבה אור לחיי, העלה את רמת החיוניות והשמחה, ושיפר מאוד את חדות זיכרוני.
המפגש הקבוצתי מעניק ערך מוסף למשתתפים, ומאגד יחדיו: אימון מוחי אינטנסיבי, אווירה נעימה וקלילה ושמחה והנאה.

שמחה להזמינכם להיכנס פייסבוק העסקי שלי: RGRM דוידה לביא אימון מוח פלוס

מפגשי RGRM איתי, מיועדים לאנשים בגילאי 60+, המבינים בחשיבות שמירה על תיפקוד המוח ומוכנים להתנסות בשיטה חדשה ושונה מהמוכר.

שני מפגשי חשיפה לשיטת RGRM בהם תוכלו להכיר את השיטה ולחוות אותה:

האחד:
יערך במתנ"ס פרדס חנה, ביום שני 30.9.13 בשעה 17:30 למשך כשעה ורבע.

השני:
יערך בסניף ויצ"ו, זכרון-יעקב (רח' הנדיב 35), ביום רביעי 2.10.13, בשעה 17:30 למשך שעה ורבע.

המפגשים ללא עלות. תיערך הרשמה לקורסים בסיום המפגשים.

למעוניינים בפרטים על קבוצות נוספות, על מפגשים כייפים (חד פעמיים) ועל שיעורים פרטיים בבית המאומן,  הינכם מוזמנים ליצור עימי קשר:  davidal5@walla.com ובטל': 054-4599234

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close