2012 זה עכשיובילוייםוידאומוזיקהסביבה וקהילה

SUNBEAT 2012 – פתיחה ב- 16/6!

סאנביט – פסטיבל מוסיקה בינלאומי בשלושה חלקים

אחרי ההצלחה האדירה של השנה שעברה פסטיבל סאנביט חוזר..
במיקום חדש וגדול יותר בעמק יזרעאל!
פיקניק מוסיקלי קצבי ואיכותי תחת כיפת השמיים,  שבת, 16/6, חוות אלונים (עמק יזרעאל)

אחרי שנחל הצלחה מסחררת בשנה שעברה עם הופעות בלתי נשכחות שהשאירו קהל מאושר, פסטיבל סאנביט חוזר במיקום חדש וגדול יותר עם תוכנית אמנותית מרשימה: להקת ZAP MAMA עם הדיווה הכריזמטית והמצליחה מרי דולן חוזרת לישראל במופע חדש, קרולינה תוסיף פאנק-גרוב ישראלי והרכב הביט בוקס האוסטרי BAUCHKLANG יקפיץ את הרוקדים. הפסטיבל הוא חוויה שוברת שגרה המתאימה לכל גיל. שילוב מנצח בין מוסיקה משובחת לאווירה הפסטורלית של חוות אלונים.

הפסטיבל שב ומתקיים במתכונת הקבועה של שלושה חלקים (יוני, יולי וספטמבר) ומציג שורה של אמנים בינלאומיים ומקומיים. אלטרנטיבה המאפשרת פיקניק מוסיקלי-קצבי ובילוי שבת אחר ואיכותי למשפחות וחברים. סאנביט, הוא חלוץ בישראל של תופעה עולמית של פסטיבלי גלובל-ביט שצברה תאוצה בעולם בשנים האחרונות. הפסטיבל מציג הרכבים מוסיקליים חדשניים וחוצי גבולות בסגנונות מגוונים: אפרו, Fאנק, רגאיי, אלקטרוני, צועני, גרוב, בלקני, שבטי ועוד.

האירוע יתקיים בחוות סוסים בוואדי מוקף אלונים, בעמק יזרעאל (כשעה נסיעה מת"א).  לרגל הפסטיבל יוצעו חבילות המשלבות צימרים ואפשרויות לינה בעמק במחירים אטרקטיביים ושלל אטרקציות, דוכנים ויצירה בנוף הנהדר של עמק יזרעאל.

 אירוע פתיחה 16.6 SUNBEAT JUNE

אמנים:

ZAP MAMA – Belgium

(Zap Mama has changed musical borders while continuing the run as an international phenomenon". (David Byrne, Soul Tracks"

להקת זאפ מאמא בהנהגתה של מרי דולן – דיווה כריזמטית ממוצא אפריקאי (קונגו) היא אחת השגרירות הבולטות ביותר של הפיוז`ן האפריקאי במערב. מרי דולן ובנות זאפ מאמא נעות באלגנטיות יוצאת דופן בין ראגיי, היפ הופ, סול וFאנק תוך זיקה ברורה לשורשים האפריקאיים. כל זאת תוך שילוב עוצר נשימה של יכולות ווקליות נדירות ,ריקוד, חושניות וכריזמה כובשת. הסגנון המוזיקלי של הלהקה משלב בין השפעות אפריקאיות לתבניות מערביות ומבוסס על הרמוניות קוליות נדירות ביופיין. שיתופי הפעולה המוזיקליים של הלהקה כוללים את דיויד ביירן (Talking Heads) ועד אלאניס מוריסט, הרוטס, טוני אלן, די.ג`יי קראש, אריקה באדו ועוד. בנות זאפ מאמא מגיעות לישראל להשיק מופע חדש.

קרולינה
אחרי הצלחת הענק של אלבומה הקודם שמיצב אותה כאחת הזמרות המצליחות בארץ, ועם יציאת האלבום החדש "זוהר" שהשירים "אל תאחר" ו"מול הים" מתוכו הפכו בין לילה ללהיטי ענק, קרולינה מביאה לסאנביט הופעה עם מיטב הלהיטים וכריזמה שלא תשאיר אתכם אדישים. קרולינה היא אחת הזמרות והיוצרות האהובות והמחדשות של המוזיקה הישראלית. היא נחשבת לפורצת דרך ובמהלך הקריירה הענפה שלה, הגיעה למעמד של אלבום פלטינה עם ההצלחה של הבנות נחמה ובמקביל הובילה פרויקטים מצליחים וביניהם להקת פאנסט.

BAUCHKLANG – Austria

"For the first few minutes, the audience will stand and stare in disbelief. A couple of songs later, they`re too busy dancing."  – Time Out India

הרכב הביט בוקס האנושי הוקם ב 1999 ורוכש מאז בהנהגתו של הסולן אנדראס פרנצל קהל מעריצים בקצב מסחרר.

קולקטיב הגרוב הווקאלי מזכיר לנו עד כמה האפשרויות באמת בלתי מוגבלות ההרכב מתבסס על קולות חברי הלהקה בלבד ליצירת מסיבה אנרגטית ועוצמתית! כל צליל והרמוניה בוקעים מגרונות חברי הלהקה ללא עזרים נוספים. הביטבוקסרים האולטימטיביים שרים ממקצבי דראם נ` בייס ואלקטרו ועד דאב והיפהופ. ההרכב כבר הרקיד אלפים ברחבי העולם והפך לאחד מלהיטי הפסטיבלים באירופה ביניהם: רוסקילדה, זיגט, סאמר ג`אם ועוד.

ינצחו מעמדת הדיג`יי בביטים חובקי עולם במגוון סגנונות וצבעים:

DJ DONI KISLUK – היישר מטור בפורטוגל, אחד הדי.ג`ייז הבולטים בזירה המקומית, הסטים שלו ידועים באנרגיות הגבוהות עם צלילים טריים מרחבי הכדור.

DJ ORI BANKHALTER – שדרן ברדיו מהות החיים, עורך מוסיקלי בתכניות טלוויזיה ("מחוברות") ורדיו קול הקמפוס. צפוי סט מוזיקלי חיובי ומלא בנשמה.

כניסה לפסטיבל מגיל 21 ומעלה או בליווי מבוגר.

לפרטים המלאים: www.sunbeatfestival.com
מוקד מידע: 055-6632290 ~ 052-7782712

לרכישת כרטיסים באינטרנט >

תגיות
הראה עוד

1 thought on “SUNBEAT 2012 – פתיחה ב- 16/6!”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close