השימושון

TIME 2 ZOOM OUT

TIME 2 ZOOM OUT
בתאריכים 30-31/5/08

המפגש: יתקיים ב"מעגל האבנים" – שמורת טבע קסומה, ממוקמת בפארק אלונה, בדרך המחברת את בנימינה לגבעת עדה. בשמורה זו מצויים עצי אלון ענפים, עצי רימונים רעננים, צמחיה טבעית ועשירה לצידי מטעי פירות שונים. במרכז השמורה מצוי המעגל השולח שש זרועות בדומה ל"ששת הדרכים הטובות". שם, בטבע השקט והפראי נוכל להקשיב לעצמנו והפעם אחרת. גבי ניצן, שולמית ניסימוב, גאיה אריאל וליבי רם ינחו את המשתתפים למסע מופלא לתוך עצמם, אל הסיפורים האישיים המובילים את חייהם, ילמדו כלים אישיים להתבוננות דרך מתודות עוצמתיות במיוחד…..TIME 2 ZOOM OUT……..

ולשם מה? כדי לחוות, להקשיב ולהתבונן באופן ייחודי במושגים כגון:
סמל, השלכה, מסע הגיבור, אמא אדמה, גבר, אישה, אב, אם, ילד/ה, ירח, אור, צל, חושך, שמש, מודע, תת מודע ועוד…מושגים אלו ואחרים מפעילים אותנו בעוצמה רבה ולרוב באופן תת מודע. העלאתם למודע תורמת רבות ליכולת שלנו להצליח לחיות את חיינו בעומק ועם משמעות.

ומה יהיה במפגש? נלמד, נתנסה, נרקוד, נתופף, נשמח ונחגוג.
הלמידה תעשה דרך סדנאות ייחודיות בתחומים העוסקים בקשר בין העולם החיצוני לזה הפנימי של כל אחד מאיתנו. נלמד השלכות מהן. כיצד נוכל לשחרר את חלקן ובכך את עצמנו. נזהה את עצמנו כנעים במסלול חיינו האישי כדמויות בתוך סיפור. כיצד אנו ממחיזים בחיינו "החיצוניים" את המחזות הפנימיים שכתבנו, שנכתבו לנו וחיים דרכנו. וכפי שאמר ק.ג. יונג: "אנו רואים תמיד, לגודל תדהמתנו, מה רב הוא בעצם החלק הקולקטיבי בפסיכולוגיה שלנו הקרויה אינדיבידואלית…."
הסיפור האישי שלנו כמובן מושפע מאופיינו, מתכונותינו ומנסיבות חיינו אך גם ובעיקר מסיפורים גדולים הרבה יותר כגון מיתוסים וארכיטיפים, אישיים וקולקטיביים. אלו מקודדים בתודעתנו מעצם היותנו בני אדם וחוה.
החוויות המגוונות המוצעות בסופשבוע זה, בכוונתן לעורר להתבוננות בפרספקטיבה ייחודית, מבט ב- Zoom out , המאפשר תחושת רגיעה, הבנה, קליטה, מחשבה ואופק, באשר לבחירות שלנו בחיינו, בעבר בהווה ובעתיד.

רימון

ועם מה נצא מהמפגש? עם כלים לעבודה ושינוי ההתייחסות שלנו למה שנחווה כלא קל בחיינו. עם כלים לשינוי המציאות הרגשית שלנו. עם כלים לשינוי התקשורת שאנו מקיימים במערכות יחסים. עם כלים המשמשים לגדילה ולצמיחה אישית בכל נושא שיבחר. למעשה, נלמד לאהוב את מה שיש ולראות את החוכמה במה שיש.
נשאל מהו הסיפור שלנו? מה ומי משפיע עליו? מי נהיה בלעדיו?
באיזו פרק בסיפור אנו נמצאים כרגע? לאן נרצה ללכת מכאן וכיצד?

מחיר הרשמה מוקדמת, עד ה 15/5/08- 450 ₪
מחיר הרשמה מאוחרת, מה 16/5/08 ועד ליום הכניסה – 500 ₪

המחיר כולל ארוחות צמחוניות מלאות, פינת קפה ותה.
הלינה בתנאי קמפינג בשטח. במתחם שירותים ומים זורמים.
כדי לאפשר מרחב, פרטיות ואיכות, הכניסה היא ל 60 איש ואישה בלבד.

לפרטים והרשמה: תתי רוט 050-8899696 שולמית ניסימוב

054-7908124

מרבה דעתפירוט הסדנאות:

"…הקשר הפנימי הזה (מתת המודע למודע) יכול להיווצר רק באמצעות הדימויים והסמלים הנשלחים אלינו משם ואשר מושלכים ומוקרנים על מסך תודעתנו." / נאווה תלפז

היכרות עם דמויות פנימיות ע"י זיהויים, ברוח המיתוסים והארכיטיפים, והשלכתם ע"י כתיבת מאפייניהם. מנחה: גבי ניצן ("פרא", "באדולינה"…) סופר, עיתונאי, מנחה סדנאות.

***
"כשאתה סגור ומפוחד העולם נראה עוין וכשאתה אוהב את מה שיש העולם נעשה אהוב. הפנים והחוץ תמיד מתואמים, הם השתקפויות זה של זה. העולם הוא מראה המשקפת את התודעה שלנו"./ ב. קייטי

היכרות עם גישתה של ביירון קייטי ועם "ארבע השאלות" המאפשרות מהפך משמעותי במקומות שכל אחד יבחר לעצמו. מנחה – גאיה אריאל. מודעות רוחנית והגשמה עצמית. בוגרת ביה"ס של ב.קייטי לשיטת "העבודה"

***
"כאוס זה אי יכולת זמנית לתפוס, לראות או להבין את התמונה הגדולה…" / ג'. אוברדרף וג'. סילברתורן.

היכרות עם אחת מהטכנולוגיות האנושיות החדשניות והאפקטיביות ביותר-HNLP .
פיתוח של ג'. אוברדרף וג'. סילברתורן ל NLP הידוע כמדע המצוינות. מנחה- שולמית ניסימוב. מהוותיקות בטיפול הוראה והנחייה במקצועות שונים בתחום הרפואה האלטרנטיבית. הוכשרה במרכז העולמי שבארה"ב להוראת Hnlp …

***

"למרות שאירועים סינכרוניים מתקיימים כל הזמן בטבע, הם נעשים צירוף מקרים משמעותי רק כשהיחיד חווה אותם". פון פרנץ מצטטת את יונג

הסמלים דרך קלפים שונים. נוכל להכיר את הפרשנות שאנו נותנים כהשלכה של דימויים ודמויות פנימיים בחיי הנפש שלנו. מנחה- ליבי רם. מקימת מרכז "שבע" ביפו. מלווה תהליכי התפתחות רוחנית דרך קלפים, שיקופים, סיפורים.

להתראות ב"מעגל האבנים" – שם כל מילה בסלע.

הראה עוד

1 thought on “TIME 2 ZOOM OUT”

  1. אהובים,

    הסדנא הבאה עם תתי שהם רוט ושולמית ניסימוב –

    Time 2 zoom out
    תקיים במעגל האבנים שבפארק אלונה ב 3-4 לאוקטובר 2008.
    מנחה אורח בסדנא – הסופר גבי ניצן (באדולינה,פרא) שיעבוד איתכם על הסיפר האישי שלכם.

    פרטים נוספים באתר: http://www.stonecircle.co.il
    להרשמה: תתי רוט 050-8899696 שולמית ניסימוב 054-7908124

כתיבת תגובה

Close