אוכלבעלי מקצועוידאוכלליכתיבה פרטית

Yatai – קייטרינג יפני מסורתי, ארוחות שף וסושי – של השפית קיו מפרדס חנה

סושי, ראמן, גיוזה, יקיטורי, יקיניקו

מוזמנים להכיר את המטבח היפני המסורתי. המטבח היפני הוא אחד המטבחים הבריאים בעולם והתפריט כולל מגוון עשיר ומאוד ייחודי הן מבחינת שיטות בישול והן מבחינת חומרי הגלם. כל חומרי הגלם שאנו משתמשים בהם ב YATAI נבחרים בקפידה רבה ע"י קיו אוקדה, השפית שלנו.

קיו נולדה וגדלה בטוקיו ולמדה שם את רזי המטבח היפני. במסגרת טיוליה בעולם בשנות העשרים שלה, הגיעה לישראל והתאהבה בארץ, התחתנה וגידלה את ילדיה כאן. כעשרים שנה עוסקת בתחום המזון, מתוכם מעל 15 שנה כשפית סושי מדופלמת. מאז מכינה סושי לאלפי סועדים, כולל במסעדות, טאפאס בר וקפה קונדיטוריה בתל-אביב וקיסריה. עכשיו היא גרה כאן בפרדס חנה ומציעה לכם אוכל יפני מסורתי ונפלא, טרי יום יום.

האוכל בשרי, צמחוני או טבעוני. הבשר טרי ולא מעובד, הדגים טריים (לא עברו הקפאה) ואפילו פירות וירקות עונתיים.

את הטופו שאנו משתמשים בו מכינה אומנית הטופו היפנית ג'ון קמוטני, בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנים ברזי אומנות הטופו. ג‘ון מייצרת סוגי טופו שונים באיכויות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל חומרי הגלם מטופלים בהקפדה כדי להגיע לטעמים המדויקים של המטבח היפני ולאיזון תזונתי נכון ובריא.

יטאי – YATAI

דוכני מזון אותנטיים עם שפים יפנים המגישים את המאכלים הטריים בצורה פרונטלית. זאת תוך מתן תשומת לב מרבית לדיוק ואסתטיקה ברמות הגבוהות ביותר של הסטנדרט היפני הידוע בשאיפתו לשלמות עם שדרוג מודרני של המאכלים הבסיסיים. באירוע מהסוג הזה, אנו ממקמים שולחנות אוכל יפניים מיוחדים, וכל אחד מהמשתתפים, יכול לגשת לשולחן שבו מכינים על המקום את האוכל האהוב עליו שיוגש טרי ישירות מקרש החיתוך או המחבת הלוהט לצלחת שלך.
ניתן גם להזמין קייטרינג הגשה לשולחנות בה מסיבים סביב שולחן והמשתתפים קמים ולוקחים לעצמם צלחת ומוזגים ממגוון המנות המונחות על שולחן ההגשה ((Buffet). בנוסף ובדומה לכך, ניתן לארגן ארוחה בישיבה בה המנות מוגשות לשולחן במגשים יפנים BENTO STYLE על ידי צוות מלצרים מיומן יפני/אסייתי.

ארוחות שף Private Chef Meals

ארוחות שף יפנית ביתית: בנוחיות ביתכם תוכלו ליהנות מאוכל ברמה קולינרית גבוהה ביותר המבושל אצלכם במטבח, על ידי השפים הפרטיים שלנו, המומחים בהפיכת חדר האוכל שלכם למסעדת כוכב מישלן עם כלים יפנים מסורתיים מצרכים שאנו מביאים. לשפים הפרטיים שלנו ישנה יכולת מיוחדת לטפל במזון במומחיות ומקצועיות ולהפוך כל ארוחה לחוויה בלתי נשכחת.

ארוחות שף פרימיום: בדומה לארוחת שף יפנית, כאן ניתן להזמין גם חוויה היפנית אותנטית כששמיים הם הגבול. אתם קונים ”חבילה יפנית“ שכוללת בתוכה ארוחה יפנית הממוקמת ב”לוקיישן“ שאותו ניתן לבחור מתוך רשימה של מקומות ייחודיים כגון הטירה בכרם מהר"ל, הבית ביפו ועוד קובץ מקומות ייחודיים המתאימים לארועים בסדר הגודל הזה ומותאמים במיוחד לתקציב ולצרכים שלכם. ניתן להזמין מקומות לינה, מגוון טיפולי ספא יפנים כגון עיסויים יפנים, שיאצו, טיפולי פנים אנטי-אייג‘ינג המבוססים על קוסמטיקה יפנית טבעית ואפילו תוכנית אמנותית יפנית או קונצרט מוזיקת האנג מנוגנת על ידי מוזיקאים יפנים

כל ארוחה מלווה באלכוהול וקוקטיילים יפנים וגם מנות אחרונות טעימות שאין כדוגמתן באף מסעדה יפנית בישראל.

סושי

מוזמנים להזמין לכם או למשפחתכם סושי טרי – עם דגים, צמחוני או טבעוני. הסושי נעשה במקום טרי להזמנה שלכם מהמרכיבים הטובים והטריים ביותר.
בימים ד'-ו' אני מכינה סושי טרי לפי הזמנה.

 

 

להזמנות: קיו 054-4809574   | נאיה 055-6855189

YATAI בפייסבוק >

לאתר > 

また近いうちにお会いしましょうMata chikaiuchini o ai shimashou
See You Soon

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “Yatai – קייטרינג יפני מסורתי, ארוחות שף וסושי – של השפית קיו מפרדס חנה”

כתיבת תגובה

Close