2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי: מגשר עולמות (28/2/11 עד 12/3/11)

[מאת: טליה טוקר]

שלום רב וברכות:

ידע המאיה הוא עולם ומלואו וכל אחד מאיתנו חווה בדרכו הייחודית את המידע האינסופי הזה. הקודים של המאיה, צורות גיאומטריות וסמלים בכלל כמו ההקסגרמות של הסינים או האותיות העבריות, צפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו. בכתיבת הגלים כוונתי היא שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע הסמלים הטמון בתוכנו. החיבור הויזואלי והמנטלי לסמלים מאפשר לאט ובהדרגה להפתח לשפה האוניברסאלית של שפת האור.

אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום יום עם המידע הזה. מה שחשוב הוא להפגש עם הסמלים הללו מדי פעם בנשימה, בציור, במעקב, באומנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המח שלנו ועוזרים לנו להשתנות. החכמה הניתנת במעבר מקוד לקוד היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיים כמו גל תוך כדי זרימה נעימה ויצירתית. הנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום או של הגל או של מה שמרגיש לכם באותו הרגע, לנשום, לצייר ולהתכוונן בעזרתו לשלווה של נוכחות ברגע ולפתיחת הלב.

מגשר עולמות
ה- 28/2 : ברוכים הבאים לגל מגשר העולמות:
בגל הקרוב מגשר העולמות מבקש שנסלח לעצמנו ולסובבים אותנו על הפער המדומה שלרוב אנחנו חיים בו. פער זה יוצר את רמות המתח הגבוהות בחיינו והוא למעשה הפער בין המצוי לרצוי, בין המציאות לבין מה שרוצים ליצור בה וממנה. לרוב במציאות החיים לוקח זמן לגשר על הפער הזה משום שהמח תופס את הזמן בחלקים ועל פני רצף.

המגשר לאורך הגל עוזר לנו לשחרר מחיינו טראומות ותבניות שמונעות מאיתנו לחיות ברגע זה ממש את הרצוי עבורנו. למשך שלושה עשר הימים של הגל המגשר דוחף אותנו להרפות ולשחרר. זוהי משימה קשה מאד לרובנו שרגילים לחיות במתח ולנוע בלחץ ממשימה אחת לאחרת, מודאגים לגבי הפעילות הבאה. הגל הקרוב מלמד כיצד ניתן להגיע למקום של שלווה וביטחון בחיינו ולנוע בקלילות זורמת מנקודה לנקודה. מגשר העולמות מסמל את היכולת לסלוח, למות לישן ואז להפתח למצב חדש ואחר.

בגל זה אנחנו מוזמנים "להתגלגל" מחדש לדמות שאותה אנחנו מבקשים לחיות עכשיו בחיינו. בגל הלך שמים שחלף קיבלנו מידע מקודם ועכשיו אנחנו לומדים כיצד לשחרר אמונות, הרגלים ואת התלות בישן. אז אנחנו מוזמנים לנוע עם המידע המשודרג שקיבלנו ולהיוולד לדרך אחרת של התנהלות. גל המגשר מעיד על כך שהגיע הזמן לשחרר מתאי הגוף שלנו את המידע הדפוסי שבתוכנה האוטומטית שבמוחנו. במהלך הגל אנחנו מוזמנים להעזר באנרגיית המגשר כדי לטהר באור מידע שלילי ולהשתחרר מכבלי הטראומות שהם חלק מהתוכנה הישנה שלנו. כתוצאה מהניקוי אנחנו עוברים טרנספורמציה פנימית ויכולים לנוע ברוגע ובסקרנות לקראת משחק חיים חדש ואחר מזה שהשתתפנו בו עד היום.

יד
ה- 1/3: היום השני של האתגר באנרגיית היד:
אתגר היד מלמד אותנו להנות מכל מה שקורה בחיינו ומכל נקודה ספציפית לאורך הדרך. אנו נמצאים בגל שבו אנחנו לומדים כיצד לזרום ממצב אחד לאחר כשאנחנו מלאים באנרגיה. אם נתבונן בים נוכל לראות שהוא אינו עוצר אף פעם. בכל רגע נתון קיימת תנועה בים, גל עולה וגל יורד. היד מאפשרת לנו להתחבר לתנועה האינסופית הזאת ולנוע בחיינו מתוך חיבור אמיתי לרצונות שלנו. המגשר דוחף אותנו להרפות והיד מלמדת כיצד ניתן לזרום משוחררים ורגועים במציאות חיינו. במקום להלחץ מעודף המשימות ולדאוג מ"מה יהיה" ומ"איך יהיה", לנוע עם הידיעה הקיימת בנו מרגע לרגע.

היד המאתגרת מבקשת שנוריד את רמות המתח הגבוהות שאנחנו חיים בהם, מתרוצצים מ"צריך" אחד למשנהו ומודאגים כל פעם ממשהו "חשוב" אחר. ככל שאנחנו זורמים בהנאה ובקלילות מעניין לעניין, אנו מסוגלים להכיר בכוח הפנימי שקיים בנו ובכך שיש לנו את היכולת לעשות את כל מה שאנחנו חפצים בו. אנרגיית היד מאפשרת להכיר בכשרונות הטבועים בנו ולהנות מהם במהלך העשייה היום יומית שלנו. לאורך הגל היד מלמדת אותנו להתחבר לידיעה הפנימית של מה שנכון לנו. הסמל של היד מורכב מארבעת האצבעות שמסמלות את ארבעת האלמנטים ורוחות השמים ומהאגודל שמסמל כוח אלוהי שמאחד את המבנה הריבועי אל עבר המרכז שלנו.
אני ממליצה שננשום היום את הסמל של היד, תוך כדי התכווננות לארבע רוחות השמים ואז נתחבר למרכז שלנו. אז מתוך נקודת המרכז שבמפתח הלב נתחבר אל האנרגיה הספיראלית של אינסוף האפשרויות.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "התקדמות", "דחיפה מעלה" (הקסגרמה 46), לפיה בעקבות התאמה הקיימת בין הפעולות העקביות שלנו לבין נטיות הקוסמוס, קיים עכשיו פוטנציאל להתקדמות והצלחה עצומים (מגשר 1). הסינים ממליצים להמשיך להשקיע מאמצים, להתמיד עם הפעילות שלנו ולהישען על כח הרצון החזק שלנו (יד 2). ככל שנשקיע בבניית בבסיס רחב ויציב נוכל להשיג את מטרותינו (כוכב 3).

כוכב
ה- 2/3: טון 3 באנרגיית הכוכב:
הכוכב הזורח של היום מאיר אותנו באנרגיות האהבה ללא תנאי של ונוס ונותן לנו הזדמנות להטענה עצמית. הגל מלמד שהצעד הראשון למות התוכנה הדפוסית הוא במעבר לתוכנה חיובית שבה החסר והשליליות מפסיקים להשפיע עלינו. ביום השלישי של הזרימה האינטואיטבית, אנרגיית הכוכב ממלאה אותנו בחיוביות ובתחושת סיפוק מעצמנו ומהחיים.

ביום החשמלי נדרשת מאיתנו עבודה מחשבתית על המקומות שבהם אנחנו עדיין מבקרים את עצמנו, על זוויות הראייה הפאסימיות שיש לנו ועל חוסר היכולת שלנו להנות ממה שכבר קיים ושכבר השגנו בחיינו. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לממש בהנאה את ידי האלוהים שלנו עלינו לנקות את הדימויים השליליים שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים. ראייה אובייקטיבית של היופי הקיים בכל רגע מאפשרת לזרום באלגנטיות ובמלאות תוך כדי מימוש אומנותי של הרצונות שלנו. אני ממליצה היום על מדיטציה ארוכה שמתחילה עם מגשר העולמות. ננשום את המגשר לכל תאי גופינו ואז לאט ובהדרגה נמלא באור לבן כל תא ותא תוך כדי ניקוי של כל התדרים הדחוסים. אז ננשום את הכוכב. נדמיין את הסמל במרכז הלב שלנו ואת האיזון של ארבעת האלמנטים בתוכנו. נאפשר לאור זהב למלא אותנו וניצור תצורות מחשבה חיוביות להמשך הגל והחיים.

ירח
ה- 3/3: טון 4 באנרגיית הירח: שער:
בגל שבו אנחנו משחררים מתאי הגוף שלנו זכרונות טראומתיים, השער של הירח ביום הרביעי של הגל הוא הגיוני מאד. הירח מסמל את הילדים הרגישים שבתוכנו ומגיע עד לילדותנו הרחוקה, שבה הוטבעו בנו חלק ניכר מהדפוסים שמלווים אותנו עד להיום. אנו מסיקים שהקושי לזרום עם עצמנו בהנאה נובע מפצעיי ילדות עמוקים, שנשארו חקוקים על לוח ליבנו וגורמים לכך שנמחזר את מעשינו שוב ושוב. דפוסי ילדות אלה חוסמים מאיתנו את החיבור ליצירתיות ולעוצמה אינסופיים שקיימים בנו.

ביום העצמאי שבו אנחנו זורעים מהמח ההגיוני שלנו אפשרויות לפתרון האתגר, הירח מציע שנפשפש באירועי הילדות שלנו ונבין את התבניות המחשבתיות שמעכבות אותנו. הירח מלמד כיצד לשחרר את דפוסי ה"אני לא יכול / מוצלח / דחוי" וכו', לטהר את יסוד המים שבנו ואז לאט ובביטחון לזרום במיימי החיים. אנחנו מוזמנים לנקות את המידע הרגשי הכואב הזה ולאפשר לעצמנו תנועה נעימה וחיבור מחודש לילד הסקרן והיצרתי שבנו. אנרגיית הירח של היום מזמינה אותנו לחדד את חיישני הקליטה שלנו ולקבל סימנים מתנועת החיים השוטפת. לאורך הגל אנו מוזמנים לשים לב למסרים מאנשים, מסיטואציות ומכל רגע נתון. אנו לומדים להרחיב את רגישות הקליטה שלנו לסימנים ואת היכולת לפרש אותם באופן מדויק ולנוע בהתאם להדרכה שמועברת אלינו.

כלב
ה- 4/3: טון 5, באנרגיית הכלב:
התהליך של הגל הולך ומעמיק עם יצירת עוגן פנימי של כלב ביום החמישי של הגל. כלב ביום של גיבוש המוטיבציה להמשך הגל מבהיר שהדרך לעבור טרנספורמציה ולהוולד מחדש חייבת לבוא מתוך ידיעת אני ברורה ונאמנות לרצונות הלב ולצרכים האישיים שלנו. רובנו בחיים נקלעים למצבים שבהם אנחנו מרצים את האחרים ועושים דברים ש"לא נעים לנו" לסרב להם. הגל מלמד שאין לכך מקום וככל שנקפיד להקשיב לרחשי הלב האישיים שלנו ונממש אותם, כך נפתח ליותר ויותר אהבה עצמית ואהבה לעולם כולו. כשאנחנו בטוב ובאושר, בוודאות נגרום גם אושר לסובבים אותנו. הכלב מלמד כיצד להיות החברים הכי טובים של עצמנו ולהעמיד את עצמנו ואת הרצונות שלנו במקום הראשון בחיינו.

כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך אנחנו לומדים להיות קשובים לצרכים שלנו ואותם להעמיד בראש סדרי העדיפיות שלנו. הכלב היום גם מלמד אותנו כיצד להגיע לשלווה בקשרים עמוקים ואינטימים תוך כדי מיקוד באהבה שקיימת במערכות היחסים הללו. כדי לחזק את כח הרצון להתמודד עם אתגר היד ולשחרר טראומות עם המגשר, ניתן ורצוי לשהות בחברת עצמנו המשובחת וכן בחברתם של משפחה, חברים ואנשים אהובים.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה בימים אלה קרויה: "עידוד", ("שמחה") (הקסגרמה 58), לפיה הדרך להשיג עכשיו את המטרות שלנו היא ע"י עידוד אחרים בהשגת מטרותיהם (אדם 7). תקשורת נעימה ואכפתיות אמיתית לרגשות הזולת (כלב 5) מאפשרים לתחושות של נאמנות, השראה (קוף 6) ולבחינה אמיתית של העקרונות והמטרות האישיות שלנו (אדם 7).

קוף
ה- 5/3: טון 6 באנרגיה של קוף:
כדי שנשאר רגועים ומאוזנים במהלך השינוי הפנימי והעשייה ההולכת וגדלה בחיינו, אנו מזומנים היום להטעין את עצמנו ביצירתיות הסוחפת ובהברקות שבאנרגיית הקוף. הקוף מחדיר בנו את היכולת לביטוי מקורי, קליל ומהנה של הרצונות שלנו ומשחרר מאיתנו לחץ, מתח ודאגה. ביום השישי של האיזון ותחילת הזרימה החיובית של הגל, הקוף מאפשר להתבונן על החיים ועל התהליכים העמוקים שאנחנו עוברים מזווית ראייה משועשעת, מבלי לקחת שום דבר ברצינות רבה מדי או באופן אישי. אנחנו עוברים תהליך של ניקוי והתחדשות וההומור והיצירתיות של הקוף עוזרים לנו בניקוי הטראומות והפצעים ומאפשרים להתכונן לקראת שיא התהליך של הגל. ביום זה אנחנו מוזמנים לארגן בקלילות עניינים שונים במציאות חיינו ולאפשר להשראה ולקלילות של הקוף למלא אותנו ברעיונות מחודשים.

אדם
ה- 6/3: שער: טון 7 באנרגיה של אדם:
האדם בשיא התהליך של הגל מלמד לצעוד בביטחון בדרך שלנו תוך כדי התגברות נבונה על ה"מכשולים" שקיימים בה. הוא מלמד לשים בצד את ספקות השכל ואת חוסר האמונה בכך שניתן לממש את הרצונות שלנו ולהיות מאושרים במציאות היום יומית. כחלק מניקוי התוכנה הרגשית שלנו עם המגשר, במהלך הגל אנחנו משתחררים מנורמות שונות ומתפיסות קולקטיביות בדבר "האושר" והדרך להגיע אליו. האושר הוא מצב אנרגטי של מלאות במח והוא לא תלוי בשום דבר חיצוני. המציאות בחיינו תלויה אך ורק במחשבות שלנו והאדם בשער של היום מאפשר לשחרר את המניפולציות המתוחכמות של המח הדפוסי שלנו. אנו מתנקים מקונספטים נוקשים ומאמונות פנימיות שהם מידע ממוחזר מהילדות והוא מוגבל באפשרויות שבו.

האדם מחבר לתבונה ההאלוהית ומלמד אותנו לסמוך על עצמנו ועל כך שכל מה שאנחנו מבקשים מגיע אלינו בקלות. בעזרת האדם אנחנו מבינים ששפע אינסופי ממתין לנו כשנפעל דרך תבונת הלב שלנו ללא תלות בעולם ובסובבים אותנו. האדם בשיא הגל ממלא את ליבנו בחכמה שמאפשרת לנו לנוע במציאות בעליזות ובנדיבות כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו ולהנות מעצם הקיום בעולם הרבגוני והצבעוני שמקיף אותנו. אנו לומדים כיצד להתחלק במתנות שבורכנו בהן, להסתכל בגובה העיניים על בני האדם סביבנו ולבטא בהנאה את רצונותינו.

הלך שמים
ה- 7/3: טון 8 באנרגיה של הלך שמים:
ביום שבו אנחנו עוברים בדק בית של כנות עם עצמנו ומגיעים ליושר הפנימי שבנו, הלך שמים ממלא את ליבנו בחמלה ואת מוחנו במידע מתחדש ובחזון יצירתי. הוא מזמין אותנו ליצור לעצמנו היכל מקודש משלנו, שבו אנחנו מגדילים את הערנות והמודעות שלנו בנוגע לפרטים שונים בחיינו.

בתוך מרחב הלמידה שיצרנו אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "האם אני מכבד/ת את המרחב הפרטי שלי לחקירה וללמידה"? "האם אני יודע/ת להציב גבולות ברורים לכל מי ומה ששואב ממני אנרגיה"?, "האם אני מאפשר/ת התעללות מכל סוג שהוא בחיי, שלי בעצמי או של מישהו בסביבה כלפיי"?, "האם אני לומד/ת ומתפתח/ת ומאפשר/ת לעצמי לפרוץ את גבולות הזמן/ מרחב שהאנושות חיה בהם"? ככל שנלמד להגיד 'לא' נחוש ובהיר לכל מה שלא מתאים לנו, נוכל לשמור על רמת האנרגיה שלנו ולהתמקד במה שמעניין אותנו. ככל שננהג באומץ ובנחישות וניצור לעצמנו את המרחב לשם חיבור לעצמנו ולרצונות הפנימיים שלנו, נוכל להתמלא בהשראה ובחדוות היצירה. הלך שמים ביום של היושרה ממלא אותנו בהבזקים של חכמה ובעוצמה ומלמד על היכולת להיוולד מחדש לכל רגע מקודש של החיים.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "עימות" (הקסגרמה 6), לפיה למרות שאנחנו פועלים עפ"י הטבע והרצונות שלנו, מכשולים והתנגדויות עשויים לעמוד בדרכינו (לוחם 11). ייתכן כי קיים הצורך לשנות את השקפות היסוד שלנו באופן מציאותי יותר (הלך שמים 8). בכל מקרה זהו זמן לעצור, לבחון מחדש את ההשקפות המקוריות שלנו ולהבשיל רוחנית (קוסם 9).

קוסם
ה- 8/3: טון 9, באנרגיה של קוסם: ביום התשיעי הקוסם עוזר לנו לפענח שכדי לזרום בהנאה בחיים עלינו לסמוך על הידע שלנו ולאשר את עצמנו לעצמנו. אנחנו מבינים שכדי להיוולד מחדש לכל יום ולכל רגע, עלינו להאמין בעצמנו, בעוצמה שבנו ובידיעה הפנימית שלנו. אנחנו יודעים הכי טוב מי אנחנו ומהם הרצונות שלנו ואף אחד מחוצה לנו לא יכול לדעת טוב יותר מאיתנו מה נכון לנו. הקוסם הסולארי מחזק את החיבור שלנו לעצמנו ומשחרר מאיתנו את הצורך באישורים ובפידבקים מבחוץ. ככל שאנחנו סומכים על עצמנו ומפסיקים את התלות באישורי החברה והסובבים, אנו יוצרים עוצמה פנימית של הכלה והגשמה שבעזרתה ניתן ליצור את החלומות הפרועים ביותר שלנו.

הקוסם ביום התשיעי מבהיר לנו שעשייה מתוך האגו ומתוך הפניית האנרגיה לבחוץ היא בזבוז אנרגיה מוחלט. הוא מטעין אותנו בכוחות פנימיים ובמידע שמאפשרים לתנועה מתוך ידיעה בטוחה במציאות החיים. בעזרת הקוסם אנחנו מבינים היום ששחרור התלות בפידבקים ובעמידה בנורמות החברתיות וההטענה הפנימית מעלים את רמת האנרגיה שלנו. זוהי למעשה תחילת בניית הסנטר בתוכנו שהוא ספיראלה שפתוחה לאפשרויות ושמחוברת ישירות למידע אינסופי.

נשר
ה- 9/3: טון 10, באנרגיה של נשר:
ביום העשירי של השלמת תהליך הגל, הנשר מלמד אותנו כיצד להגביה את מעוף הציפור שלנו ולקחת כמה צעדים לאחור. אנחנו לומדים לשים את הדברים המתרחשים בחיינו בפרופורציה ולהתבונן על הכל מזווית ראייה רחבה הרבה יותר. אמנם אנחנו חיים על קרקע ממשית אך קיימת בידינו האפשרות לצמוח עד לשמיים. כך בדיוק הנשר הפלנטרי שמאפשר להרחיב את נקודת המבט שלנו מאישית לאוביקטיבית ואז להגשים את הרעיונות שלנו על פני האדמה.

לאורך הגל אנחנו מתבוננים במקומות שבהם אנו עדיין פועלים מתוך הצורך הצר והמצומצם ולא מתוך הרצון האינסופי והנשר מלמד שכל האירועים בחיינו הם בחירה שלנו ושיש לנו את היכולת לשנותם. ביום של "הפינישים" אנו מבינים שתחושת הקורבנות, ההאשמה, הכלא, התסכול ודומיהם הם יצירה של המח הדפוסי שלנו ואם רק נשנה חלק מדרכי הפעולה שלנו בחיים, נתמלא בתחושות של חופש ושמחה. כמו כן כדי שנוכל לזרום בנינוחות בחיינו, הנשר מלמד שחשוב מאד לפנות זמן לפנאי ולהנאה ולאזן את העשייה המרובה שלנו עם מנוחה מבורכת של השראה. ביום שבו אנחנו הופכים את תהליך הגל למושלם, אנו מתחברים עם הנשר המרומם לחזונות ולחלומות שלנו ולאפשרות לממש אותם, בריקוד ובהנאה במציאות חיינו.

לוחם
ה- 10/3: טון 11, באנרגיה של לוחם: ביום של השחרור הסופי הלוחם מלמד כיצד ליצור באומנותיות את מארג חיינו, לנוע דרך אנשים, נופים ומימדים וליישם בחכמה את המידע הנרחב שיש לנו. עברנו כברת דרך בגל המגשר והגענו ליום האחת עשרה שבו אנחנו משחררים את כל מה שעדיין מונע מאיתנו להרפות, לסלוח וליצור.

הלוחם החוקר והאינטליגנט מאפשר להמיס את השאלות והספקות שכל הזמן המנקרים במוח הדפוסי שלנו ומונעים מאיתנו עשייה מהנה וזרימה קלילה בחיינו. הוא מלמד אותנו היום שהתלות שלנו באנשים אחרים, בסדר יום מסוים או בהתמכרות כזאת או אחרת הם אלה שמנעו מאיתנו עד היום מלצאת אל העולם ובגדול. ביום זה אנחנו משחררים חלק נוסף מהתלות שלנו בבחוץ והופכים ליותר ויותר עצמאיים בשטח. הלוחם מלמד לשחרר את התלות בחומר ובסובבים ולהתחבר לאינטואיציה שלנו שהיא צינור ביננו לבין שדה נרחב עם אינסוף של מידע. קול הידיעה הפנימית שלנו נבנה לאורך השנים בעבודה ובחכמה מרובים והלוחם היום מאפשר לנו לנוע באומץ במציאות חיינו עם התובנות שאליהן הגענו.

אדמה
ה- 11/3: שער: טון 12, באנרגיה של אדמה:
חכמת הגל מובילה אותנו למקום שבו הרצון שלנו שווה לעשייה. אדמה קריסטלית מעידה על כך שבמהלך הגל למדנו כיצד ליצור באופן פרקטי ולעשות את שלנו בלי יותר מדי דיבורים. אתגר היד שלימד לזרום בהנאה ממצב אחד לאחר פיתח בנו את היכולת לבצע את הצעדים הנדרשים למימוש הרצון שלנו, בלי כל מחשבות הביניים המיותרות של ה"מה יהיה" וה"איך יהיה".

פתרון האדמה מעיד על כך שקיבלנו מידע חדש בגל הזה, מידע שמאפשר לזרום בתזמון מושלם במציאות חיינו. ככל שאנחנו פשוט עושים וזורמים עם הידיעה שלנו, אנו מסוגלים לשים לב כיצד כל מפגש, מילה ומחשבה מגיעים ברגע המדויק ביותר וכיצד הכל קורה נכון בחיינו. כשאנו מפסיקים את המאבק הפנימי בתוכנו, מתפנה המקום והזמן להתמלא במידע חדש, להתמקד במה שבאמת חשוב לנו בחיים ולהתחבר ליעוד הספציפי שלנו. החיבור לידיעה הפנימית מאפשר התנהלות של זרימה יעילה, פרודוקטיבית ומהנה בחיינו.

גל המגשר מאפשר לנוע באופן מדיטטיבי נטול מחשבות, תוך כדי הגשמה של עצמנו. בשער של היום אנחנו מתחברים לרעיונות היחודיים הממלאים אותנו ובעזרת הכישורים שבנו, אנו מקרקעים אותם אל תוך המציאות ועוזרים לשינוי חיובי של שלום ואהבה להווצר על פני אמא אדמה. לקראת סוף הגל אנו מתחברים לפעימת האדמה ועושים את מיטב יכולתינו כדי לתרום לתהליך התפתחות האבולוציה האנושית.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "סתירה" ("ניגוד") (הקסגרמה 38), לפיה בזמן זה אנחנו עשויים לפגוש בדואליות הטבועה באישיות שלנו ולראות את שני הצדדים הקיימים בנו בבהירות רבה (מראה 13). ככל שאנו מרחיבים את נקודת המבט, אנחנו יכולים לראות שכל הניגודים הקיימים בעולם זה הם חלק מהתוכנית הגדולה עבורנו במימד הפיזי (נשר 10). מה שבסופו של דבר מחלץ אותנו מסתירה טבעית זו הוא האינדיבידואליות שלנו (אדמה 12).

מראה
ה- 12/3: טון 13, באנרגיה של מראה: מראה בטון שלוש עשרה מעידה על אדם צלול, מלא באנרגיה וממוקד, בעל נוכחות מלאה ברגע ההווה. התהליך שעברנו לאורך הגל הפך אותנו לאדם שיודע לשמור על האנרגיה שלו בדינמיקות עם הסובבים אותו ולמקד את הפוקוס שלו בכאן ועכשיו. הדחיפה של המגשר להרפייה ולסליחה הובילה למצב שבו אנחנו רואים מבעד למראות הסובבות אותנו, משתקפים בהן ומשקפים אותן. הצלחנו להבין שאין ביכולתינו לתקן או לשנות את המראות אלא אך ורק את עצמנו. אנו מבינים שהאנשים שהקיפו אותנו במהלך הגל ובכלל בחיים מלמדים אותנו על עצמנו ועל הרצונות שלנו. מעבר לכך המראה הקוסמית מסוגלת גם לראות "מבעד למראה" ולשקף באוביקטיביות לסובבים את עצמם מבלי להתערבב באופן אישי או לבקר את הנוכחים. קיימים אינסוף אינדיבידואלים בעולמנו כשכל אחד והדרך שלו ומגוון ההשתקפויות הוא זה שהופך את עולמנו למרתק כל כך.

הלמידה עם היד שיחררה מאיתנו את רמות המתח הגבוהות שתיפקדנו בהן וצימצמה את הפער בין הרצוי למצוי. כתוצאה מכך הפחתנו בצורה ניכרת את הבזבוז האנרגטי המיותר על תרגום, השלכה ועל מחשבות מרוקנות בנוגע לעתיד הוירטואלי. עברנו תהליך של טרנספורמציה בגל המגשר שהיום בא לידי ביטוי ברמת אנרגיה גבוהה במוח וביכולת לריכוז גבוה ברגע העכשווי. השחרור והניקוי של מחשבות טורדניות ושל פצעי העבר עם המגשר הובילו לאדם נוכח, ממוקד ומלא באנרגיה, שזורם בקלילות ובנעימים ונולד בכל יום לאפשרות חדשה מבין אינסוף האפשרויות המקיפות אותו.

גל המגשר מסתיים והמראה ביום האחרון מובילה הישר לגל הבא, גל הסערה.

מאחלת גל מגשר

של שחרור, זרימה והגשמה.

באהבה, טליה.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “הגל הנוכחי: מגשר עולמות (28/2/11 עד 12/3/11)”

כתיבת תגובה

Close