שאלות ותשובות

חייבים להירשם כדי להשתמש באתר?

לא, אפשר בדיוק כמו פעם, לשוטט ברחבי האתר, לקרוא וליהנות ואפילו להגיב – והכולבחופשיות ובחינם. ההרשמה יכולה להועיל בפרסום אירוע בקלנדר (ע"יהכנסת הלינק).

 

איך מפרסמים אירוע?

פרסום אירוע בקלנדר שלנו הוא חינמי ופשוט. בכל מקום בו אתם נמצאים מוזמנים ללחוץ על הוספת אירוע בסרגל הימני ולעקוב אחרי ההוראות. כדי להקל הוספנו אפשרות לפרסום URL ישירות מפייסבוק.

 

 

איך מפרסמים פוסט?

פרסום פוסט נעשה דרכנו לאחר יצירת קשר איתנו. תשלחו אלינו בקובץ וורד את התוכן וב-JPG תמונות ואנו נעלה את הפוסט לאויר. שימו לב שאנו רק עורכים עיצובית את הפוסט ואתם כותבים אותו (ניתן לקבל כתיבה ועריכה שיווקית בתוספת תשלום).

 

איך מוסיפים תגובה?

בכל מקום או לוח בו אתם נמצאים ישנו כפתור בולט של הוספת מודעה. לחצו עליו ועקבו אחרי ההוראות. המייל שלכם נדרש אך ורק כדי לזהות האם הגבתם בעבר ואושרתם (ואז תגובתכם מאושרת באופן אוטומטי). שימו לב למלא את כל הפרטים (כולל בחירת לוח).

 

איך עורכים תגובה?

אין אפשרות לערוך מודעה שפורסמה אך ניתן להגיב לה במידה ויש בה טעות או שאינה אקטואלית. אפשר גם לפנות אלינו במידה והתיקון הוא קריטי ונשתדל לעזור.

 

למה התגובה שלי לא מופיעה

יכול להיות שאנו מעט עמוסים ועוד לא אישרנו את התגובה, אבל לרוב לוקח מקסימום שעתיים עד שנאשר תגובה. אם התגובה נוגדת את תנאי השימוש היא לא תאושר ובמקרים גבוליים ניצור אתכם קשר.

 

אזמה יש לעשות באתר הזה בכלל?

בעיקר לשוטט בחופשיות… ועוד בפוסט ההסבר הזה.

 

למה הצעת העבודה שלי לא מאושרת?

כי היא נוגדת את תנאי השימוש. זהו לוח שמיועד להצעות עבודה לאחרים ולא להצעה שלך את עצמך לשוק או לחיפוש עבודה שלך.

 

יש לי הצעת ייעול, למי פונים?

פנו אלינו דרך דף צור קשר, סמנו את סיבת הפנייה ונשמח לענות לכם.

 

מצאתי באג באתר

תודה על תשומת הלב! נשמח אם תפנו אלינו ונעשה הכול לפתור הבעיה במהרה.

 

(שאלות נוספות שתעלנה יוספו לכאן)

10 thoughts on “שאלות ותשובות”

כתיבת תגובה

Close