השימושון

חלות לשבת

ש פ ע  ח ל ו ת

עד לפני שלוש שנים בכלל לא ידעתי ובעיקר לא העזתי לבשל, וזה לא היה נורא בעיני, עד שערב אחד שאלתי את ביתי אם היא רוצה חביתה לארוחת ערב, והיא ענתה לי "לא אמא, אני לא רוצה אוכל מיוחד" !!!. סטירה מצלצלת..
מאז עברו הרבה שנים שבהן אספתי מתכונים ואומץ ונכנסתי למטבח. בדרך לסירים וצלחות מהבילות, זכיתי לקבל מתכון פשוט לחלות לשבת, ושבוע אימון בלישתן ואפייתן, ועל כך תודה גדולה.

זה זמן שאני לשה ואופה חלות ולחמניות, מתלהבת מהיצירה לא פחות מהמחמאות של מי שאוכל אותן. וכדי להגדיל את מעגל האהבה הזה אני אופה חלות גם בשבילכם… כל יום שישי, חלות לשבת, עבודת יד עם כל הלב.

חלת הבית – מקמח לבן
חלות אורגניות מקמח מלא (ושאר מרכיבים אורגניים)
ניתן להזמין לשבת או לחג, אירוע או אירוח, ואפילו לחמניות נהדרות ליום יום מתוק, לביה"ס, עבודה וכד'.

הזמנות לחלות/ לחמניות מקמח לבן, מלא, ואורגניות בטלפון 0524399029 או 0774399029 שרון. או במייל.
החלות ימכרו בין השאר כל יום שישי בביתי ברחוב תמר מס' 6 פר"ח ובדוכן פר"ח … כל הקודם זוכה

(הריח עובר דרך התמונה, נכון?)

הילולה לחלה

קחו נשימה עמוקה…

כאשר אני מכינה חלה לשבת בבית, זה בשבילי טקס מיוחד בו אני מכניסה לבצק את כל הברכות שהייתי רוצה שישרו בביתי באותה השבת..מדליקה נרות, מתרכזת ולשה באהבה וחושבת בכוונה על בנותי ועל השבת..
בכל קיפול ולישה והידוק ושוב קיפול , בכל קליעה ועיצוב טמון סוד אדיר, סוד שידעו אימותינו, לחם, חלה, בית.. את הסוד הזה אני רוצה לחלוק איתכן הנשים בערב שמוקדש כולו לחיבור נשי, אמהי, רך ואוהב ויוצר כל אחת והרחם שלה, כל אחת והחלה שלה, הלב שלה.

נפגש כל ראש חודש עברי, לערב הילולה לחלה. בו נתכנס יחד לערב של סיפור ויצירה. בואו ונלמד יחד את סוד קסם שפע החלה. המפגש יערך בביתי ברחוב תמר מס 6 פרדס חנה בכל ראש חודש עברי בשעה 21:00 מחיר השתתפות 20 שח. כל משתתפת מקבלת חלה לבית.

מפגש ראשון : יום שני, ראש חדש חשוון 19 לאוקטובר.

לפרטים נוספים: שרון פז, טל' 052-4399029 | אימייל >>

הראה עוד

16 thoughts on “חלות לשבת”

כתיבת תגובה

Close