ילדיםסביבה וקהילה

תמיכה בבית העגול

שנה אחת של חסד מתוק בילינו ב"ניגונים", שממנו צמח הבית העגול. שנה אחת ואז הוא נסגר בבת אחת, בגלל ענייני בירוקרטיה. למרות שהילד שלי לומד בבית ספר אחר, חשוב לי שהבית העגול ימשיך להתקיים. בגלל הרוח הטובה והחופשית שבו, האנשים, הגישה, האהבה.
ואתם יכולים לעזור:

***

מבקרי האתר מושבה חופשית,

אנו מזמינים אתכם להביע תמיכה בקיומו של הבית העגול ולחתום על עצומה שמטרתה לגייס את תמיכתו של ראש המועצה
חיים געש.

יש לנו בית.
בית אליו מגיעים הורים וילדים מדי בוקר בשמחה ועיניים זורחות. יש לנו בית מלא באהבה.
הבית העגול הוא מסגרת חינוך אחרת, עד עכשיו התקיים הבית שלנו במתכונת של בית חוגים לילדי החינוך הביתי. כיום רבות המשפחות שהיו רוצות להצטרף אלינו ורב הביקוש להרחבת הפעילות שלנו.

כדי להמשיך ולהתקיים כאן במושבתנו באופן רשמי וחוקי עלינו לזכות בתמיכת המועצה והעומד בראשה, מר חיים געש.
לשם כך אנו פונים אליכם, תושבי פרדס חנה כרכור, אל שוחרי הפלורליזם שבינכם, המאמינים כי זכותו של אדם לחנך את ילדיו על פי השקפת עולמו, לחיות באמונתו.
הבית העגול הוא מקום המבקש להעניק לילדים אפשרות להיות מי שהינם, ללמוד, לצמוח ולהתפתח על פי דרכם, מתוך הסקרנות הטבעית שבהם.

תמר, אמא לשיין ומעיין, שמלווה את דרכנו מתחילתה כתבה לנו כך:

"הבית העגול הוא הסיבה העיקרית לכך שבחרתי לבנות את ביתי בפרדס-חנה. מאז ומתמיד האמנתי והתפללתי למקום שבו אוכל לגדל את ילדי בתוך קהילה ערכית שמאמינה ומכבדת את חופש הבחירה של הילד, ושמה במרכז ערכים של יחסי אנוש וכיבוד הזולת. בבית העגול מצאתי אפשרות להגשים את חלומי. ילדי פורחים ומשגשגים במסגרת שבה הם זוכים לטיפוח, הקשבה ורגישות.

יש לציין ולהדגיש כי המסגרת של הבית העגול מכילה בתוכה גם ילדים שבמסגרות רגילות אולי היו מקוטלגים כחריגים, אך בבית העגול הם פורחים ומהווים חלק בלתי נפרד מהמארג האנושי החיובי ומרגישים שייכים ואהובים. זהו אי של אהבה ומקום שבו כל הטוב שבילדים יוצא החוצה"

תמיכתם חשובה לנו למען נוכל להמשיך את פועלנו שכל כולו מכוון לטוב.

בתודה ובברכה – כל ילדי ואנשי הבית העגול

לאתר של הבית העגול: www.bait-agol.com

לחתימה על העצומה: http://www.atzuma.co.il/baitagol

הראה עוד

6 thoughts on “תמיכה בבית העגול”

  1. רק (וידוי קטן) לא הבנתי למה צריך לאסוף חתימות כדי שגעש יסכים לתמוך בבית העגול. האם לא מספיק שהוא יקדיש זמן ויקפוץ לראות מה קורה שם?
    וגם: מה המשמעות של התמיכה שלו? גם בניגונים הוא תמך, אבל ברגע האמת נעלם.

    אולי גם אני צריכה לאסוף חתימות, כדי שהוא יאשר לי לראיין את ג'נח. שלחתי בקשה מסודרת לפני למעלה משבועיים וטרם קיבלתי אישור על פנייתי..

  2. מצטרפים להבעת התמיכה
    תומכים בכל ליבנו נפשנו ומאודנו –
    כל כך נדיר הדבר הזה – שמישהו הולך עד הסוף – עד להגשמה בפועל, בחומר של חלום – כל כך יפה – כל כך אמיתי. אהבה הלכה למעשה. בשטח. יום יום.
    בואו לחתום!
    תודה

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close