ורטיגו מעבדת פיס לתרבות | מזבוב ועכביש – על פי סיפורו של הרבי נחמן מברסלב

מתי הארוע

תאריך: 12/02/15
שעה: 20:30 - 22:00

פרטי הארוע


מופע המתרחש באזורי דמדומים שבין ערות לחלום ובים מציאות לדמיון. היצירה עוקבת אחר ונסחפת לתוך מצבים של תנועה, קול וסיפור ונחלמת דרכם.
“מזבוב ועכביש” הינו מופע תיאטרון בינתחומי, על הגבול הדק שבי פרפורמנס לבין אמנות חזותית. המופע עושה שימוש באמצעים בימתיים כמשחק, מחול, מוזיקה ושירה, אמצעים היוצרים מיצג אמנותי הפורץ את גבולות הז’אנרים המוכרים.
היצירה נוצרה בהשראת סיפורו של ר’ נחמן “מעשה מזבוב ועכביש”. זהו הטקסט הבסיסי ממנו היצירה נובעת, אותו היא עוקפת והולכת סביבו ובשוליו. הסיפור מתאר מלך אשר ניצח במלחמות רבות ויוצא בחלומו למסע שבסופו הוא חוזה בסיפורה של נשמתו.

בימוי, משחק ואמנות קול: ברוך ברנר | ריקוד: רנה ורטהיים, אלכס שמרוק | מוסיקה ושירה: מירב בן- דוד, מאיר יניגר | משחק: שיר שנער

מן הביקורות:
“הכוראוגרפיה המרשימה כמו הטקסטים הנשלפים מהספרים על ידי ברנר ושנער, כך גם קטעי השירה שבהם מפליא קולה של בן דוד” (צבי גורן, אתר הבמה).

“מדובר בהצגה הראויה לכל המחמאות מבחינת הסגנון ומבחינת הביצוע של להקה מיוחדת ומעניינת. ומי שרוצה לראות תיאטרון אחר, מקורי, זה המקום” (בן עמי פיינגולד, מקור ראשון).

“יש כאן שימוש נאה בחפצים פשוטים, מוזיקה יפהפייה והרכה עבודה תנועתית מרשימה. ברנר ושיר שנער, השחקן הנוסף בלהקה, מגישים את קטעי הטקסטים במשחק פשוט ומשכנע” (שי בר יעקב, ידיעות אחרונות).

לצפייה בסרטון המופע: https://www.youtube.com/watch?v=s4LUIosMIYg&feature=youtu.be

להזמנת כרטיסים: טלפונית: 077-5301381, אינטרנטית: https://www.eventer.co.il/user/hayadit


מחיר: 70 ש"ח

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://www.facebook.com/events/1402215333410855/?ref_newsfeed_story_type=regular

מיקום הארוע

מעלה מפה...

כתיבת תגובה

Close