100 ב – 100

מתי הארוע

תאריך: 29/05/14 - 25/09/14
שעה: 0:00

פרטי הארוע


תיקשור – חיבור למודעות על

חברים, כולנו מתקשרים! הדבר הזה שקוראים לו תקשור, טבעי כמו הנשימה והוא חל על כולם כמו כוח הכבידה.

מעת לעת אני שב ונתקל בתגובות מבולבלות לגבי המושג תקשור. ישנה דרך הסתכלות פשוטה ותכליתית לגבי הנושא השנוי במחלוקת סלש האמנות – תקשור. אנסה לפוגג מעט מהערפל האופף את המילה והתופעה וכן לקרב ליכולותיהם האישיות בתחום המיוחד הזה את כלל הקוראים, המאמינים, הסקפטים והמתנדנדים גם יחד.
חברים, כולנו מתקשרים! כך היה מאז ומעולם. הדבר הזה שאנחנו קוראים לו תקשור, חלקנו ביראה וחלקנו תוך עיקום האף, טבעי כמו הנשימה והוא חל על כולם כמו כוח הכבידה. כך, גם מי שלא ממש רוצה בכך, מתקשר כל היום. אפשר אולי לדון רבות באיכות של מה או מי שכל אחד מאיתנו מתקשר, אבל להתנגד לתופעה עצמה, כנראה שלא ניתן.
גם אם המדע הקונבנציונלי טרם מצא לתופעת התקשור שמות והסברים חד משמעיים – כמו שעלה בידיו לגבי כוח הכבידה לצורך העניין – זה עדיין לא אומר שהתופעה עצמה אינה קיימת, תפוחים נופלים ונפלו בקרבת העץ זמן רב לפני שניוטון ואחרים ניסחו נוסחאות בנידון. תקשור, באופן דומה, היא מילה מאוד נפוצה עכשיו. זה נהדר, אך על מה היא מצביעה? לאיזו תופעה גדולה וותיקה היא מכוונת?

אני מזמין אתכם לחוות תקשור אחד על אחד ולקבל תשובות.
מפגש שבו אחד מדבר, והשני באמת מקשיב. לא רבע, לא חצי, לא 99.99 – אלא מאה אחוז.

100% הקשבה עבור 100 ש"ח

גילבר דיין מטפל ברפואה סינית למעלה מעשור, ומשלב בעבודתו שיטות הילינג והדרכה תודעתית. מתקשר ומנחה במכללת כרכור לפי שיטת "חיבור למודעות על".

*23.05 יום חמישי החל משעות הבוקר
לתיאום ולפרטים נוספים התקשרו 04-6377716


מחיר: 100

אתר אינטרנט / פייסבוק: http://www.bespirit.co.il/event.asp?eid=426

מיקום הארוע

מעלה מפה...

כתיבת תגובה

Close