השימושון

ארטנס

ארטנס יוצא לעולם, וזה כאן ליד הבית שלנו.
אחרי שנים ארוכות במעבדה, בגינה, בתוך הגוף, מאחורי המחשבה, בארץ וברחבי העולם ארטנס מוריד עוגן בפרדס חנה, ממש ליד הבית. ארטנס הוא הבית שלנו, העבודה שלנו, המקום בו אנחנו חולמים, חוקרים, יוצרים, נפגשים בגוף ובתודעה בתנועה.

חת שתיים, חת שתיים שלוש

ארטנס היא,
… שפה של סטודיו ובמה, של גוף, תודעה ותנועה, של מדיטציה ותקשורת
… דיאלוג דינאמי המתרחש על קו התפר של תנועה, מודעות וגוף, ואין סוף הצורות בהן מופיע החיבור הזה
… מפגש יוצר של אנשיםאמנים ממגוון רחב של תחומי עניין ויכולת המשתפים פעולה חוקר יוצר, בכדי להזין ולהחיות את עצמם ואת הסביבה בה הם חיים בתוכן ובמהות, בצורה וביופי, בידע בחוויה ובמשמעות.
… אימון פשוט וענייני שכל אחד יכול לתרגל.

ארטנס הוקם בשנת 2005 ע"י שחר דור והוא בית למפגש של אמנים, אמנות וקהל – מקום ללימוד ואימון, מעבדת מחקר ויצירה ומרחב להופעה ותצוגה. בו זמנית ארטנס פועל בארץ וברחבי העולם לארגון סדנאות, פסטיבלים, פרויקטים יצירתיים ושיתופי פעולה של אמנים בינלאומיים, תערוכות ומפגשי אימון ויצירה בתנועה ובשילוב אמנויות.
אנחנו רוצים להזמין אתכם לרקוד, ליצור, ללמוד – להביא תנועה אל התודעה ודימויים לדמיון.

בתחילת נובמבר נפתחת שנת הלימודים בבית הספר של ארטנס וביום חמישי  15.10 אנחנו מקיימים יום פתוח בסטודיו ליוגה בקיבוץ עין שמר בין 11:00-14:30. בתוכנית שעורי אימפרוביזציה, איקיקונטקט וBMC עם שחר דור, נעם כרמלי ומיקי שחרור. הסברים על בית הספר, זמן לשאלות והרשמה.

בבית הספר קיימות מסגרות פעילות המתאימות לאנשים עם ניסיון ורצונות מגוונים הרוצים לגעת בחיבור של גוף ותודעה בתנועה, לרקוד וליצור.
יוזמי בית הספר הם שחר דור ונעם כרמלי. הם מקיימים את בית הספר ביחד עם צוות מנחים, מורים ויוצרים מובילים מהארץ ומחו"ל הזוכים להכרה בינלאומית בתחומי היצירה, ההוראה והיזמות בתחום.
פרטים נוספים באתר בית הספר או בטלפון עם נעם: 052-5012587

ברכות לשנה של תנועה חופשית בגוף בלב ובמחשבה

שחר, נעם וצוות ארטנס

(צילומים: רונן הירש)

הראה עוד
Close