פקיד/ת קבלה בדלפק חדרה

אינטראקציה עם לקוחות החברה מרגע קביעת התור ועד סיום הענקת השרות בעמדת קבלה פונטאלית מתן השירות המתאים לאותו לקוח
מענה טלפוני ומתן שירות בהתאם , מעכב וניהול תיק לקוחות , הפקת חשבוניות וגביית כספים , תאום תורים ומענה כללי לכלל הלקוחות .
עבודה מול חברות ונותני שירותים נוספים. סביבת עבודה מתקדמת ונעימה.
משרה מלאה מ 9:00:18:00
יום שישי 7:00-14:00
שכר6000-7500 בורוטו , יקבע ע"פ מידת המקצועיות .
נסיון ברכב – יתרון
יציבות תעסוקתית – חובה !
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ,דינאמית , נמרצת ויוזמת , תודעת שירות גבוהה , יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ ,דייקנית , אסרטיבית , יכולת ירידה לפרטים , ייצוגית ויחסי אנוש מעולים .
* משרה #38230 מיועדת לגברים ונשים כאחד

2 thoughts on “פקיד/ת קבלה בדלפק חדרה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close