אינטרנטבעלי מקצועיוזמות חופשיות

עלמא מדיה

"יש לנו מ-ה-פ-ך!"

אנחנו לא יודעים כיצד בדיוק תורכב הממשלה הבאה, אנחנו לא יכולים להבטיח שהמהפך הפוליטי אכן יקרה, אבל אנחנו כן יכולים להבטיח לכם, חד משמעית, מהפך בכל מה שידעתם על עולם הפרסום ועל האפשרויות הגלומות בו עבורכם: בעל או בעלת עסק קטן או בינוני.

העולם עובר שינוי גדול בשנים האחרונות:
אם פעם, רק שחקנים מוכרים היו יכולים להופיע בטלוויזיה, רק סופרים יכלו לכתוב ספרים, ורק משוררים יכלו לחבר מילים … היום בעידן הרשת – כולם יכולים לעשות הכל. סרטון של חצי דקה ביוטיוב יכול לקבל מיליון צפיות ויותר, לעורר שיח ציבורי נוקב ולהגיע ללבבות רבים בתוך מספר יממות!

כך גם עולם הפרסום:
אם פעם, פרסומות היו נחלת התאגידים הגדולים בלבד, כי רק הם יכלו לשלם חצי מיליון שקל לפרסומת של שניות ספורות ששודרה בטלביזיה …
אם פעם, כל קשר בין מה שהראו לנו באותה פרסומת (בחורה בביקיני) לבין המוצר הנמכר (משקה תוסס) היה מקרי בהחלט …
היום, כל בית עסק, קטן וגדול, יכול להרשות לעצמו פרסום וידאו שיגיע ללקוחות רבים: העסק יכול לערוך לעצמו סרטון וידאו ביתי ולהעלות לאתר העסק וליוטיוב (או לעבוד עם חברת הפקה שמתמחה בתחום), ובעלות נמוכה יחסית – להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי גדול מאוד.
היום, אנשים כבר לא מאמינים להבטחות שווא: "תשתי משקה תוסס – ותיראי בדיוק כך!". בעולם החדש, שולט התוכן. אנשים לא מבזבזים את זמנם והם רוצים לצרוך תוכן אמיתי ולא מקסמי שווא, ואת זה אתה – בעל העסק – יכול לתת להם, באותו סרטון קצר.

עלמא מדיה

חשוב לדעת: בעידן היוטיוביזציה, וידיאו הוא הדרך הכי טובה והכי יעילה להעביר מסר:
תוצאות החיפוש במנועי חיפוש מעלות וידיאו לפני כתבות כתובות, אנשים שלא אוהבים לקרוא או שאין להם זמן, מעדיפים להקליק ולקבל מידע תוך צפייה פאסיבית, ובכלל, בוידאו אפשר להעביר הרבה יותר תחושות, ידע וצבע מאשר בכל דרך אחרת!
2013 צפויה להיות שנת מהפך בעולם הפרסום, כאשר הפרסום הישן נמצא במגמת ירידה לעומת הזירה היוטיובית. הזירה כיום שייכת לחכמים ולמקוריים, ועסקים קטנים מקבלים את אותה הזדמנות לפרסום בדיוק כמו תאגידי הענק.

ועכשיו, דקה לפני שאתם רצים להפיק סרטון לעסק שלכם, קבלו מאיתנו כמה טיפים:

1) הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר: הגדר לעצמך מה הם תחומי ההתמחות של העסק שלך. במה אתה מתעסק? איזה ידע רכשת במהלך השנים? מה יש לך לתת לעולם, מלבד המוצר עצמו? מה אתה יודע שהעולם לא יודע?

2) על איזה מהתחומים הללו אתה רוצה לעשות את הסרט? באיזה סוד מקצועי / טיפ אתה רוצה לשתף? אל תדאג, גם אם תשתף את הכל, בסוף הדרך רק אתה יכול לעשות את מה שאתה עושה, כמו שאתה עושה… תזכור שרוב הפיצריות משתמשות ברוטב עגבניות ומוצרלה. הסוד הוא ב"איך".

3) את הנושא הנבחר חלק לרשימת טיפים. לא יותר מ- 10 טיפים קטנים ומעשיים בסרטון אחד.

4) דע מי קהל היעד שלך, ואפיין את הסרטון שלך אליו, לאותו לקוח פוטנציאלי. אם הוא יאהב את זה, כולם יאהבו.

5) בדוק שאדם סביר יכול לבצע את הטיפ בבית. הצג את הטיפ למישהו קרוב, וודא שהוא ריאלי ושמיש.

6) הדגם כל טיפ באופן ויזואלי למצלמה: לא מספיק רק לדבר, למצלמה צריך גם להראות דברים. חשוב מראש: מה מצטלם טוב?

7) כתוב תסריט מראש: הרבה אנשים מזלזלים בתסריט, וחושבים שיש להם את כל הידע בראש, אבל ברגע שהמצלמה נדלקת, הם מתבלבלים ושוכחים את הכל…

8 ) בחר מישהו מתאים להגיש את הטיפ שלך: נכון שאתה רוצה שיראו אותך, כבעל העסק, אבל לפעמים כדאי לתת למישהו אחר, שיכול להצטלם טוב יותר או להעביר את המסר נכון יותר.

ואם אתה צריך עזרה, פנה אלינו – לחברת "עלמא מדיה":

רועי בן יוסף: כיהן כמנהל מחלקת פיתוח תוכן של אתר "Ynet" במשך מספר שנים, שם צבר ניסיון רב בבניית תכנים, בדגש על המדיה האינטרנטית. בנוסף ניהל בשנים האחרונות מספר פרויקטים אינטרנטיים עבור משרדי פרסום, חברות יח"צ וכיו"ב.

טל פלדמן: יזם ואיש עסקים. בעל ניסיון רב שנים בהקמת עסקים קטנים ובינוניים ובניהולם השוטף, כיום מעניק שרותי ייעוץ לעסקים באזור פרדס חנה – כרכור והסביבה. כמו כן, הינו הבעלים של בית התרבות "ראגה" שבפרדס חנה.

http://www.facebook.com/almamediatr?fref=ts
נעים להכיר 🙂

אנחנו מתמחים ביצירת והפקת סרטונים, איפיון והקמת אתרים, ובכלל – מיתוג ותדמית לעסק שלכם בעולם הרשת האין סופי. יש לנו מגוון מוצרים, בטווחי מחיר שונים המותאמים אישית, ואם אתה מעוניין בפגישת ייעוץ חינם, חייג אלינו ל- 0522-789926.

בסרטון הזה הצלמת נעה זני נותנת 10 טיפים פשוטים לצילום משפחה וילדים, בחוץ ובפנים:

עלמא מדיה, נקודת הזינוק שלך ברשת!

לסרטונים נוספים בערוץ היוטיוב של עלמא >

והנה האתר החדש שלנו!

הראה עוד

1 thought on “עלמא מדיה”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close