כלליסביבה וקהילה

ארז ארג'ונה כרמל – התאבדותו של המורה הרוחני מכרכור

"להיות חסר רגישות ומרוכז בעצמי"

התאבדותו של המורה הרוחני ארז ארג'ונה היכתה בתדהמה מאות ואלפים ממעריציו באזורינו .

"איש אור, אהבה ואנס סדרתי הלך מאיתנו היום", נכתב עליו בחלק מהתגובות הרבות שהתפרסמו מאז יום שישי. "הוא לא נפטר, הוא ברח מנטילת אחריות".

ארג'ונה כרמל היה מוכר כהילר ומנחה סדנאות של "אנרגיה חדשה".

הוא התאבד (לכאורה) לאחר שכמה נשים טענו נגדו כי  אנס אותן ופגע בהן מינית, תוך ניצול היותו מטפל. בקרוב אף היה אמור להתפרסם  תחקיר עם עדויות של נשים שנפגעו מינית ממנו לטענתן.
מדובר בתחקיר של עמותת "פוליטיקלי קוראת", לאחר שנודע דבר התאבדותו פרסמה העמותה פוסט בו נכתב: "בחודשים האחרונים המערכת עבדה על תחקיר רחב בנוגע לארז ארג'ונה כרמל. מטפל רגשי אנרגטי, שבמשך שנים רבות ניצל את מעמדו לתקיפות מיניות חמורות במהלך טיפול וניסיון אונס. דבר התחקיר היה ידוע למטפל, ובליווי קהילה תומכת הוא החל לנקוט בצעדים שונים, ביניהם סגירת הקליניקה שלו. בשעות האחרונות, לאחר התנהגויות מדאיגות, הוא דווח כנעדר ובהמשך נמצאה גופתו. נסיבות מותו טרם הובהרו.
העמותה עומדת לצד הנפגעות בסיטואציה הקשה והמטלטלת הזו. אם יש נפגעות נוספות שמזהות את עצמן בפרטים, אנחנו מזמינות אתכן לפנות למערכת כדי לספר את סיפורכן או לפנות למרכזי הסיוע שמעורבות ומכירות את פרטי המקרה. חשוב לנו להדגיש שאף אחת מכן לא לבד. את הימים הקרובים אנחנו נקדיש על מנת להבין מהם הרצונות והצרכים של הנפגעות ולאחר מכן נחליט איך נכון להמשיך. אנו משתתפות בצער המשפחה, החברים והקהילה של המטפל."

(ביתו של ארז )

בעמוד הפייסבוק שלו נכתב : "אני מזדעזע מגודל גוף הכאב שניהל אותי, הצמא המטורף להכרה וחוויית הבדידות שגרמה לי לחפש תשומת לב ואהבה בחוץ. ואז גם לפגוע באחרים, להיות חסר רגישות ומרוכז בעצמי. ומתנהל בעיוורון ולעיתים בטמטמת חושים שאין בה אהבה. ישנן סיטואציות שמייסרות אותי עד היום. האנרגיה החדשה היום, היא של ריפוי והכלה, סליחה ומחילה עצמית וקולקטיבית…"

 אולי הגיע הזמן לשחרר את הסרט הזה של גורו, מורה דרך ועוד סיסמאות נבובות… ולחזור להיות
פשוט אנשים בשלבי התפתחות כאלה ואחרים.

 

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close