השימושון

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל המראה

מאת: טליה טוקר

ברכות לכולנו:
בשעה טובה ומבורכת הסתיים לו גל הנחש על ימי השער המרובים שבו וסופו מוביל הישר אל גל המראה ואל מרכז הצ'ולקין, הלוח הקדוש של המאיה. מרכז הצ'ולקין שהוא הטור השביעי והאמצעי של הלוח, מסמל את צינור האור, המרכז שקיים בגוף שלנו ומחבר בינינו לבין הנפש האלוהית שבנו. מבחינת התהליך הכללי שאנחנו עוברים במחזור המקודש בן 260 הימים, המעבר למרכז הצ'ולקין הוא משמעותי ביותר עבור כולנו. מרכז הלוח מסמל את המעבר ממצב של קבלת מידע למצב של ביטוי והעברת הידע שהתקבל באופן מעשי במציאות חיינו. בגל המראה אנו בעיצומה של ההתמרה, של תרגום המידע שהועבר אלינו ועל כן ימי צינור האור הם ימים מאד מרוכזים מבחינה אנרגטית. ימים מיוחדים אלה של מרכז הספיראלה שבצינור האור מהווים פתח למימד החמישי ומאפשרים ל"טעימות" ממנו. מכאן שגל המראה על המיקום הייחודי שלו הוא בעל פוטנציאל לקפיצה משמעותית בדרכינו ובחיינו.

מראה מראה
ה- 17/11: טון 1 באנרגיית המראה: שלוש עשרה ימי גל המראה מושכים אל חיינו את היכולת להיות נוכחים ברגע, מבלי לדאוג ממה שיהיה ומבלי לחשוב על מה שכבר היה. אנו לומדים להוריד את ה- "מה יהיה", "מה יקרה" וגם את ה"מה היה" מהלכסיקון שלנו ומאפשרים לעצמנו להיות בנוכחות צלולה, כאן ועכשיו. הנטייה הטבעית שלנו היא לבזבז המון אנרגיה על מחשבות עתידיות ולנוע במחשבות שלנו אל עבר מה שיקרה בהמשך היום, השבוע ובכלל בהמשך החיים. אנחנו יכולים לשבת שעות, לתכנן ולהמציא תסריטים שונים בנוגע לעתיד הוירטואלי, בעוד שבפועל הכל משתנה כל הזמן. המראה מלמדת אותנו במהלך הגל כיצד לחתוך את התנועה אל עבר העתיד והעבר ומאפשרת לנוכחות ממוקדת ברגע. אנחנו בכל מקרה לא יכולים לדעת מה יהיה והדבר היחידי שאנחנו כן יודעים הוא מה קורה כאן ועכשיו במציאות הממשית שלנו. לאורך גל המראה אנו לומדים להתמקד במציאות הריאלית היחידה שקיימת שהיא העכשיו שלנו. מעבר לכך המראה דוחפת אותנו להתבונן במהלך הגל בהשתקפויות הסובבות אותנו ולראות דרכן את עצמנו. המראות המקיפות מלמדות אותנו על המחשבות והרגשות שלנו ועל מצבנו בחיים. ככל שנבין שאנו יוצרים את המציאות שלנו ואת ההשתקפויות המלוות אותנו, כך נלמד לשנות את עצמנו, במקום לנסות ללא הצלחה לשנות את המראות. כשאנו מתבוננים במראה של ממש ומשהו לא מסתדר לנו, אנו משנים בעצמנו את אותו הדבר. כך גם המראה מלמדת כיצד לשנות בתוכי את מה שמפריע לי בהשתקפויות שלי וברגע שאני משתנה, גם המראות משתנות. אנו מתחילים להבין שהסרטים הם בתוך המוח שלנו בלבד ושהגיע הזמן להתבונן במציאות באופן אוביקטיבי. כשאנחנו מבינים שהכל קיים בנו, אנו לומדים כיצד להטעין את עצמנו ללא תלות בסובבים וככל שאנו מלאים באנרגיה כך אנו נוכחים, צלולים ומרוכזים ברגע. המראה מלמדת כיצד לשחרר מחיינו קושי, תלות ושאיבה אנרגטית וכיצד למגנט את המראות שתומכות ועוזרות לנו להתמלא באנרגיה ובאהבה לעצמנו ולעולם. נזכור שאנחנו עוברים עכשיו אל מרכז הלוח שבו מתרחשת טרנספורמציה פנימית של המידע שקיבלנו במהלך החצי הראשון של הצ'ולקין ולכן זהו הזמן לשחרר מחיינו את התנודות אל עבר הבחוץ, הסובבים, הנורמות והעתיד. התהליך ממשיך וימשיך עד שנגיע למצב שבו כל האנרגיה שלנו בתוכנו, במרכז הלב ואנו הופכים לספיראלה שמאצילה שפע של אור לכל עבר. אמן.

סערה
ה- 18/11: אתגר הגל הוא הסערה: הסערה המרפאה, המנקה והמבריאה מעודדת אותנו במהלך הגל לנקות ולטפל בדחיסות בגופינו ובמחשבותינו. אנו נמצאים בגל מראה שמלמדת כיצד לשמור על האנרגיה שלנו מאוזנת ברגע העכשווי ולצורך כך אנרגיית הסערה האלקטרומגנטית מזרזת את תהליך הטיהור הכולל שלנו, שמגיע עד לרמת התאים בגופינו. אתגר סערה מבקש שניתן תשומת לב לחוסר איזון פיזי, רגשי או מחשבתי שאנו חיים איתם לאחרונה או בכלל לחסרים כרוניים שמלווים אותנו במהלך חיינו. ניתן לשאול את עצמנו: "איזה מקום בגוף שלי חלש יותר"?, "איזה מחשבה טורדנית מציקה לי ללא הרף"?, "איזה טראומות עמוקות יושבות בבסיס הזכרון שלי"?. מדובר בתבניות לא הגיוניות שאימצנו לעצמנו כילדים בגילאים מאד מוקדמים של חיינו, שעד היום איפשרו לנו לשרוד כאן בעולם הקוטבי. אתגר סערה מאפשר לנקות מאיתנו את החסרים וחוסר האיזון ולהטעין במקומם מידע חיובי ומצמיח. במהלך הגל הסערה מכוונת אותנו לבדוק מה מרפה את ידינו, מה בחיינו גורם לנו לתחושות של חוסר ביטחון ולמחשבות שליליות על עצמנו כמו "אני לא יכול", "אני לא מצליח", "אני לא שווה" וכו'. האם אלו דימויים שליליים שכבר שנים אנו מחזיקים בהם לגבי עצמנו? האם זוהי מראה ספציפית ששואבת את האנרגיה שלנו? האם זוהי ביקורת מיותרת שלנו על עצמנו? ככל שננקה את הדחיסות האנרגטית והפיזית ונגדיל את האמון בעצמנו וביכולות שלנו, נוכל לקפוץ למימי החיים הסוערים והמרתקים ולעשות את שלנו בשמחה, בקלילות ובביטחון.

שמש
ה- 19/11: טון 3 באנרגיה של שמש: הפוקוס לפתרון אתגר הסערה ולנוכחות ברגע עם המראה מתחיל עם תחושות החמימות שהשמש מכניסה לליבנו ולנושאים שונים בחיינו. החמימות שהשמש מטעינה בה את אזור הלב ומקלעת השמש שלנו מאפשרת להתייחסות רכה ואוהבת עד למצב שבאמת נצליח לאהוב את עצמנו ואת מה שקיים בחיינו. השמש מלמדת כיצד להפעיל את האש הפועמת בתוכנו, אש החיים והעשייה ולהתמלא באור, ביצירתיות ובמידע. כדי שנוכל להתנקות, להירפא ולתת אמון בעצמנו ובחיים, השמש מבקשת להגדיל את הבהירות בנוגע לתחומים שונים בחיינו. בהירות זו קיימת בתוכנו וכל שנדרש הוא לבקש מהשמש להאיר לנו את הדרך. ייתכן שתהליך הגל גורם לפיזור ולבלבול והשמש עוזרת למקד ולרכז את עצמנו במה שנכון עבורנו עכשיו. החום והאור של השמש ממיסים את תחושות השיתוק והרפיון ומפיחים בנו להט וחיים. כך השמש עוזרת לנו לעשות סדרי עדיפיות בתהליך ההתנקות של הגל ומלמדת כיצד לזרום בחיים בקצב האישי שלנו.

דרקון
ה- 20/11: טון 4 הוא הדרקון: אנרגיית הדרקון בזריעה לפתרון אתגר הסערה מלמדת שרק כשאנחנו אוהבים ומקבלים את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו, ניתן לנקות ולהשתחרר מפצעים ומטראומות. רק כשקיימת קבלה אמיתית של מה שיש ניתן ליצור שינוי. הדרקון היא האנרגיה הנשית, האימהית, הרכה, המזינה, האוהבת והמקבלת. כשאנו לומדים לראות את הצדדים החיוביים שבנו ומקבלים את עצמנו באהבה, אנו קופצים למימי החיים בביטחון ובהתרגשות. כל עוד אנו בשפיטה ובביקורת עצמית, אנו מגדילים את ההרס העצמי ואת חוסר האיזון. כשאנחנו רוצים משהו בחיינו אבל מדגישים ומעצימים במחשבותינו את החלק השלילי שבו אנו לא מעוניינים, אנחנו רק מגדילים את השליליות הזאת. הדרך היחידה להירפא היא להתחיל לראות את החיובי בכל רגע נתון ולשנות את זווית הראייה שלנו ממינוס לפלוס. ניתן לשאול את עצמנו היום: "כיצד אני יכול/ה להזין את עצמי"?, "מה נעים לי"? "באיזה מקומות קל לי יותר לקבל את עצמי"? "באילו סיטואציות אני מתמלא/ה בביקורת עצמית ובאילו באהבה"? ככל שנלמד לשחרר את השפיטה העצמית ונסכים לקבל את עצמנו על כל מה שיש בנו, נוכל לחוות בהדרגה תחושות של "מגיע לי" לקבל את מה שמבקש/ת בחיי. כתוצאה מהקבלה של מה שיש אנחנו נולדים לחיים שבהם אנו נוכחים ברגע ושמחים על חיינו ועל מי שאנחנו.

רוח
ה- 21/11: טון 5 באנרגיית הרוח: הרוח היום עוזרת לגבש כח רצון פנימי חזק כדי שנוכל לנקות את המטענים השליליים מגופינו ולראות מבעד לאשליית המראות. היא קודם כל מבקשת מאיתנו להתחיל לנשום. ככל שננשום ונמלא את אזור בית החזה והריאות שלנו בחום, כך נוכל לרפא כל דחיסות פיזית וספק מחשבתי. כשאנו שואפים אויר ואת מולקולות החמצן שבתוכו, אנו מתמלאים במידע שמוזרם לתאי גופנו ומאפשר לרגיעה במערכת שלנו. תהליך הריפוי האינטנסיבי וההימצאות בצינור האור מחייבים אותנו לנשום יותר במהלך הגל וככל שנעשה זאת נוכל להטעין את עצמנו באנרגיה. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת ומגדילה את היכולת לבטא את עצמנו בבהירות, בפשטות וברוגע, בלי התרגומים וההשלכות שלרוב מאפיינים את השיחות שלנו. היא מאפשרת לשנות תקשורת שואבת ומתישה למפרה ולמעוררת השראה. כח הרצון הולך ומתחזק ככל שהתקשורת שלנו עם עצמנו ועם הסובבים אותנו הולכת וגדלה. הדיוק והחדות שמסמלת הרוח מאפשרים היום ליצירת תקשורת הגיונית עם המראות המקיפות אותנו, שבה אנו מבטאים את האמת שלנו ומקשיבים לאמת של האחר. בעזרת דיבור ישיר והגיוני אנו מחזקים את עצמנו ואת הקשרים שלנו ומסוגלים לנוע בהחלטיות אל עבר מימוש הרצונות שלנו. הרוח מסמלת שמחה ונועם ומאפשרת להתנהל בקלילות ובעליזות בדרכינו, כשאנחנו מלאי אנרגיה ומסוגלים בעזרת השיקוף של המראות המקיפות אותנו להתמלא בביטחון עצמי ובכוחות.

לילה
ה- 22/11: טון 6, באנרגיה של לילה: אתגר הסערה של הגל מלמד שלא ניתן לרפא, להיטהר ולשחרר תבניות דחוסות וחולות ללא התבוננות אמיתית ומעמיקה בשדים הפנימיים והנסתרים ביותר שלנו. לכן ביום השישי שבו מתארגנים לקראת שיא התהליך, אנרגיית הלילה מכוונת אותנו עמוק עמוק פנימה אל תוך חשכה שקיימת במוחנו, מתוך תקווה שנסכים להאיר אותה במידע חדש. אותם הרגלים מחלישים של שנים, אותן אמונות דפוסיות שבהן אנו נאחזים, אותן מחשבות שחוזרות על עצמן ללא הרף, יושבים בעומקי המוח הדפוסי שלנו והלילה דרך חיבור חזק לאינטואיציה הפנימית שלנו, עוזר היום לשחרר אותם. הלילה מאפשר להעמיק אל תוככי מחשבתינו ושם לחפור ולדלות את הבסיס למועקה ולחוסר הביטחון שלנו. כשעולים על הדפוס הבסיסי, על המקור ומסתכלים לחשכה הפנימית בעיניים, ניתן לשנות את זווית הראייה לגבי הדפוס ולשחררו. כך שביום השישי אנו מוזמנים לשבת בהיכל הלילה החמים והנעים שלנו ולהתבונן בכל אותם הפחדים העמוקים שעולים במהלך הגל. דרך תהליך התבוננות אנו מגלים שהשדים והחסימות לא כל כך מפחידים, שחיינו מלאים במתנות ובשפע ושבעזרת החיבור לאינטואיציה שלנו אנו יכולים ליצור במציאותינו כל מה שאנו חפצים בו.

זרע
ה- 23/11: טון 7 באנרגיה של זרע:
העובדה שהזרע מופיע בשיא גל המראה מעידה על פוטנציאל עצום של שחרור הישן ושל שינוי משמעותי באורחות חיינו. אנו מוזמנים להתבונן באספקטים שונים במציאות שלנו, שאין לנו רצון לחוות אותם יותר. הזרע מאפשר לשחרר את הכאב והקושי הכרוכים בפרידה ובסוף ולהתמלא בתקווה מחודשת לנוכח אינסוף האפשרויות הקיימות בכל רגע. כתוצאה מהאומץ לשחרר את הדחיסות וחוסר האיזון מחיינו עם הסערה אנו חווים שינוי פנימי מהותי. כשאנו באמת מסכימים לקפוץ אל מימיי החיים ואל הלא ידוע, אנו למעשה נפתחים לאינסוף של אפשרויות שכלל לא העלנו על דעתנו. בגלל הנטייה האנושית למחזר שוב ושוב את אותו המידע, אנו מגבילים את עצמנו בחיי היום יום. אתגר הסערה מאפשר לנקות מרמת הד.נ.א מידע טראומתי וכך להרחיב את טווח קליטת האפשרויות שלנו. ניתן לשאול את עצמנו: "מה יקרה בפועל במציאות חיי לאחר השחרור והשינוי של הגל"?, "אחרי שהשינוי יתרחש, לאיזה הרגשה אני מייחל/ת"? אנו מוזמנים היום לזרוע פרחי השראה במציאותינו מבלי להגביל את דרכי היצירה שהיקום מבקש להביא אותם אל חיינו. פעמים רבות אנו זורעים ומצפים לקבל את היבול בדרך מאד ספציפית. הזרע ביום מיוחד זה מלמד לכוון את עצמנו בצורה מודעת, מבלי לפתח ציפיות מוגדרות להמשך הגדילה שלנו. כך שבשיא התהליך של גל המראה, אנו נפתחים לסוג חדש של יחסים עם עצמנו ועם הסובבים אותנו, לאפשרויות תנועה אחרות במציאותינו ולפנים חדשות של רבגוניות החיים.

נחש
ה- 24/11: טון 8 באנרגיה של נחש: ביום השמיני שבו אנו מגיעים ליושרה פנימית, אנו שואלים את עצמנו בעזרת הנחש: "עד כמה אני קשוב/ה לרצון האותנטי, הייחודי לי"?, "עד כמה אני פועל/ת מתוך התשוקה לחיים הפועמת בתוכי"?, "עד כמה אני נוהג/ת לרצות את האחרים ולסטות מהרצון שלי"? הנחש מבקש מאיתנו לבחון היום באיזו מידה אנו מחוברים לאינסטינקטים, לגוף הפיזי שלנו ולתחושת החיות. במידה ונגלה שאנו קצת מרוקנים ונטולי שמחת חיים, נבדוק אילו התמכרויות או דפוסי חשיבה שליליים יצרנו לעצמנו, שבאים על חשבון שמחת החיים בגופנו. הנחש שמלמד ליצור טרנספורמציה דרך יצירת תקשורת ישירה בין המוח לתאים, מחזק היום את הנוכחות שלנו בגופינו ובחיינו. תהליך ההתבוננות במראות המקיפות יכול להוביל לתחושות של בדידות וניכור ולהרגשה שאף אחד לא מבין אותנו באמת. הנחש ביום השמיני מלמד שקודם כל יש לנו את עצמנו וכל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו. הוא מזמין אותנו לראות שאנו אהובים ונתמכים בדרכינו הייחודית ושלמעשה, אנחנו אף פעם לא לבד. כשאנו מפסיקים את הדיון הפנימי בנוגע לשונות ולמיוחדות שלנו, אנו מתמלאים באש היצירה וזורמים בדרכינו האותנטית, מבלי שום צורך באישורים או בעמידה בנורמות החברתיות. אז אנחנו יכולים להתחבר לעוצמה הטמונה בנו ולהנות מהכאן והעכשיו הקיימים בחיינו.

מגשר עולמות
ה- 25/11: טון 9 באנרגיה של מגשר עולמות:
ביום זה כוונת הגל להירפא ולהתמלא בביטחון עצמי ובאמון בעצמנו ובסובבים, מתחילה להתגשם במציאות באנרגיית המגשר. המגשר עוזר לנו לפענח את הדרך להגיע לריפוי מלא ולנוכחות של מאה אחוז בכל רגע. אנו מבינים היום שהתהליך חייב להכיל בתוכו ניקוי יסודי של טראומות ופצעים עמוקים ושל זכרונות שליליים שמפעילים אותנו בצורה לא מודעת. המגשר מלמד שיש לטפל בעוד כמה זכרונות ששמורים עמוק בתוך התאים שלנו ושמשפיעים עלינו באופן אוטומטי בהתנהלות חיינו, מבלי בכלל שנהייה מודעים לכך. בתהליך הפענוח של הגל אנו מבינים שמה שמונע מאיתנו להיות נוכחים בריכוז מלא כאן ועכשיו קשור בדפוסים שקיימים בתוכנה הרגשית שלנו. ככל שנרפא אותם, המח יוכל לתקשר ישירות עם הגוף שלנו ואנו נוכל לחיות את המציאות הריאלית הקיימת ולא את הדפוסים הממוחזרים. כדי למקד עוד יותר את כוונת הסערה לריפוי יסודי, המגשר מחבר אותנו אל פעימת הלב שלנו ושם בלב, הוא מלמד לסלוח לעצמנו על הביקורת והשפיטה העצמית ולסלוח לסובבים על חוסר הרגישות וההקשבה. ההסכמה הפנימית האמיתית שלנו לסלוח, להרפות, להשתחרר ולנוע מאפשרת בסופו של דבר לדרך חיים קלילה וזורמת להתממש בחיינו.

יד
ה- 26/11: טון 10 באנרגיה של יד:
ביום העשירי הקפיצה של הגל כבר מגולמת במציאות חיינו באנרגיית היד. כדי לדייק עוד יותר את תהליך הריפוי של הגל, היד מלמדת היום כיצד לשחרר לחץ, דאגה ופיזור ובמקומם לפעול ממקום של הנאה ושמחה על התהליכים בחיינו. ביום של ה"פינישים" היד מבקשת שנתבונן באילו תחומים בחיינו קיימים פערים בין הרצוי למצוי ובמקום להילכד בתוכם, להכיר במה שיש עכשיו ולהנות מכך. הפער הזה בין הרצוי למצוי יוצר רמות מתח גבוהות בחיינו והחסר הזה הוא שמניע אותנו לפעולה. במקום שהגורם המניע ליצירה בחיינו יהיה המתח, היד היום מלמדת כיצד לנוע עם רצון הלב שלנו. היד ביום העשירי מזמינה אותנו לפעול מתוך ידיעה פנימית של מה שנכון לנו להגשים עכשיו. מבין אינסוף האפשרויות הקיימות עבורנו תמיד, אנרגיית היד יודעת בדיוק מה נכון לה ויש לה גם את היכולת לממש ידיעה זו של הלב. אנו לומדים עשייה מתוך הנאה מה היא ומגלים שככל שאנו זורמים עם הידע והכישורים שלנו, מבלי לאפשר למתחים לא הגיוניים להשפיע עלינו, התנועה במרחב המציאות הופכת לקלילה, לנעימה ולזורמת.

כוכב
ה- 27/11: טון 11 באנרגיה של כוכב: אחרי כברת הדרך שעברנו בגל, מגיע יום ההמסה והשחרור של מה שעדיין תקוע באנרגיית הכוכב. ביום זה אנו משחררים את הנטייה שלנו לפרפקציוניזם ולחוסר סיפוק. הסיבה לחוסר הסיפוק נעוצה בתוכנת החסר הקיימת במוחנו, שהיא זו שמניעה אותנו להשיג עוד ועוד דברים בעולם החיצוני. אנו מבינים היום שהדברים מושלמים כפי שהם ושזה הזמן להרפות מהרדיפה האינסופית אחר הזנב של עצמנו. הכוכב מלמד שכדי שנוכל לזרום בהנאה בחיים, עלינו לראות את הפשטות המושלמת הקיימת בכל ולהתמלא בסיפוק על מה שכבר קיים בעולמנו. חכמת המאיה מובילה שוב ושוב לאותה נקודה: כדי להרפא ולהתנקות עלינו להסכים לראות את החיובי שבנו ואת היופי והאלגנטיות שכבר קיימים בחיינו. ככל שנראה את החיובי, נוכל להתמלא באהבה לעצמנו, לסובבים וליקום בכלל ולהאיר ולנצנץ לכל עבר. הכוכב ביום זה מבקש מאיתנו להחליף את הדימויים השליליים, שאנו מחזיקים בהם עדיין לגבי עצמנו ולגבי העולם לדימויים ולהגדים חיוביים. להפוך את הביקורתיות והשליליות לפרגון ולקבלה. מעבר לכך הכוכב מאפשר להתחבר לעולם החלימה ולכן מומלץ בלילות הקרובים לבקש בזמן השינה להתמלא בחיוביות ובאהבה כלפי עצמנו. אנו מוזמנים לקרוא לאנרגיות הכוכב לפני שהולכים לישון ולהגיד: "אני מסכים/ה להתמלא באהבה ללא תנאי של הכוכב". זה הכל. העבודה נעשית בכל מקרה.

ירח
ה- 28/11: טון 12 באנרגיה של ירח: הגיוני שפתרון אתגר הסערה מגיע עם הירח: הירח מכיל בתוכו את כל מאגרי הזכרון האישיים והקולקטיביים שלנו. כל הטראומות והאמונות התקועות משחר ההיסטוריה נמצאות כקפסולות של מידע באנרגיית הירח. כך שאם מדובר באתגר של ריפוי והתנקות, ודאי הוא שעלינו להיפתח למאגרי זכרון אלה ולשנות אותם. ההתבוננות הכנה בעצמנו אפשרה לשחרור של "פיילים" בעיתיים מהתוכנה הרגשית שלנו. הריפוי העמוק של הסערה החזיר אותנו להיסטוריה האישית שלנו, שבה התחילו התבניות וחוסר האמון בעצמנו ובכך ש"אנו לא יכולים/מוצלחים/יציבים" וכו'. תהליך הגל איפשר להתנקות עד לרמת התאים ולמחיקה של מידע שלילי רב וכתוצאה מכך אנו יכולים היום לזרום בכיף בחיינו. במקום שהרגישות הגבוהה שלנו לאירועים ולאנשים מסויימים תרפה את ידינו, היא הופכת לאיכות מחזקת של עוצמה שמקלה על תנועה זורמת ועל יצירה בחיינו. ההתבוננות במראות לימדה אותנו ששום דבר לא אישי ואין מה להפגע מהסרטים של האנשים המקיפים אותנו. ביום הפתרון אנו מחוברים למרכז פנימי יציב בתוכנו ומתגלגלים בהנאה בין הרפתקאות החיים. לקראת סוף הגל חיישני הקליטה שלנו פתוחים לסימנים ולמסרים שנשלחים אלינו על הדרך ואנו זורמים ממפגש אחד לאחר בחכמה, באיזון ובהנאה.

כלב
ה- 29/11: טון 13 באנרגיה של כלב:
אנרגיה של כלב בסוף הגל הופכת אותנו למאסטר במערכות יחסים ומעידה על כך שהפכנו לאדם עם לב פתוח, מלא באהבה כלפי עצמו וכלפי המראות הסובבות אותו. סוף כל סוף הבנו שבני האדם הם תוכנות סגורות שממחזרות מידע, ששום דבר לא אישי, שאף אחד לא חייב לנו שום דבר ושגם אנחנו לא חייבים. תהליך הגל הביא אותנו למקום שאנו שמים את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו ודואגים קודם כל למימוש הרצונות שלנו. אז, כשאנחנו שומרים על האנרגיה שלנו בתוכנו, נשארת לנו גם המון אנרגיה על מנת לאהוב ולתת אהבה לכל מי שסובב אותנו. בסוף גל המראה אנו מסוגלים להתייחס באופן אובייקטיבי כלפי הסובבים אותנו מבלי להשליך או לתרגם אותם רגשית. ראייה אובייקטיבית מעידה על כך שאנחנו מעבר לקיטלוגים של הטוב והרע ומסוגלים בפשטות לקבל את האדם באשר הוא אדם. במהלך הגל למדנו כיצד לשמור על האנרגיה שלנו בכל מצב, מול כל אדם ובכל מערכת יחסים. למדנו כיצד להטעין את עצמנו באנרגיה חיובית, ללא תלות בפידבקים ובתשומת לב של המראות שלנו. למדנו כיצד להפסיק לבזבז אנרגיה על הסביבה, להמנע מהתערבבות רגשית בדרמות של הסובבים אותנו ולחיות על חשבון האנרגיה של האחר ובמקום זאת אנו קשובים לליבנו ולרצונות האותנטיים שלנו. בסוף הגל אנו נאמנים לעצמנו ולרצונות שלנו ומקפידים לעשות את מה שנעים וטוב לנו, מבלי לרצות את הסובבים ומבלי להיכנע לנורמות ולתכתיבים חיצוניים. ההתבוננות במראות ותהליך הריפוי וההטענה הפנימיים מביאים אותנו למקום מאוזן רגשית, שלא מתערבב בדרמות של החיים ומסוגל ליצור אינטימיות משודרגת בדרך של תקשורת הגיונית ומפרה. הגל מוביל אותנו ממראה שממגנטת נוכחות קלילה, משקפת וממוקדת בכאן ועכשיו אל כלב שמחבר בין הכוונה ללב, נוכח עם לב פתוח ומלא בשמחה אמיתית על קירבתם של בני אדם ועל האהבה הקיימת בעולם.

מאחלת לכולנו שגל המראה
יוביל אותנו מבעד למראה…
באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

2 thoughts on “הגל הנוכחי לפי המאיה: גל המראה”

כתיבת תגובה

Close