2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הנשר (14-26/3/2010)

מאת: טליה טוקר

שלום וברכה לכולנו:

נשר
אנו בעיצומה של תקופה משמעותית ביותר משום שב-8 לאפריל אנו מסיימים מחזור צ'ולקין מקודש בן 260 הימים. גל הנשר ולאחריו גל הכוכב מסיימים שנת צ'ולקין ועל כן אנו נפגשים עכשיו בחיינו בסיטואציות מגוונות שמשחררות את הישן ופותחות פתח להתחלות חדשות, לבהירות ולנוכחות שלווה ואותנטית במציאות חיינו.
כולנו חווים כרגע סוג של האצה בזמן שהולכת ומתגברת לקראת סוף הלוח. הכל קורה הרבה יותר מהר. כמות המידע שעוברת במערכת שלנו הולכת וגדלה וקצב החיים נעשה מהיר יותר. בזמן סיומו של לוח אחד ותחילתו של אחר, אנרגיה חדשה מוזרמת אל תוך כדור הארץ ותדר מעודן יותר הופך להיות זמין עבורינו. מדובר בצבעים, בצלילים ובמרקמים אנרגטיים מעודנים שחודרים עכשיו אל כדו"א וזה תלוי אך ורק בנו עד כמה אנו מאפשרים לרטט החדש הזה להיכנס אל תוך חיינו. זהו הזמן להתבונן בשנת הצ'ולקין המסתיימת – לראות אילו מעגלים גדולים נסגרו, איזה קפיצות דרך נעשו ולהתכונן לקראת מחזור מקודש חדש של 260 ימים.

ב-14/3: מתחיל גל חדש, גל הנשר: אנרגיית הנשר דוחפת אותנו במהלך הגל להגביה את מעוף הציפור שלנו ולהתבונן מלמעלה על החלקים השונים המרכיבים את חיינו. במקום להתרוקן ולהתעייף מפרטים ספציפיים הנשר ממלא אותנו בשמחה לנוכח הרבגוניות האינסופית הקיימת ביקום ומעודד לשיר ולרקוד את החלומות שלנו. אנו לומדים לקחת צעד אחד לאחור ולראות כיצד כל פיסות חיינו מתחברות לכדי פאזל שלם וענק. לקראת סוף הלוח אנו מתבוננים במה שכבר עשינו במחזור שחלף ובחלומות נוספים שאנו מעוניינים ליצור עכשיו. הנשר יודע לממש בחכמה פרוייקטים גדולים ולשם כך מלמד כיצד ליצור שיתופי פעולה מפרים ומזינים וכיצד לשלב בין עשייה אינטנסיבית לבין מנוחה מטעינה. אנו לומדים לפנות זמן להרפייה ולחוויות מטעינות מסוגים שונים שמאפשרות לאופטימיות ולחיבור מדויק לחזון הנשר שלנו.

במהלך הימים של הגל, הנשר מלמד להרחיב את זווית הראייה שלנו בנוגע לסיטואציות שונות, לראות את מגוון צבעי הקשת שכבר קיימים בחיינו ולמגנט מזל מבורך שיהפוך את החלומות שלנו למציאות. לרוב אנו מנהלים דינמיקות של קורבן/אשם ושותפים במאבקים אנרגטיים כדי לחוות תחושה של סיפוק במערכת שלנו. הנשר מלמד לוותר על המלחמה הזאת, לוותר על האגו וללמוד להרגיש מסופקים מתוך עצמנו ובזכות מי שאנחנו. שינוי זווית הראייה משחרר מאיתנו את המלחמות האנרגטיות ומגדיל את יכולת הבחירה החופשית שלנו. במקום להתנהל בחיים מכח האינהרציה ומתוך ברירות מחדל אוטומטיות, אנו מתחילים לבחור בקפידה את החלקים השונים המרכיבים את היום יום שלנו. אמנם אנו חיים על קרקע מוצקה אך בכולנו קיימת היכולת לצמוח עד השמיים וכשהנשר שבנו פורס את כנפיו המלאכותיות הוא מחבר אותנו לחכמה האלוהית, ממלא את ליבנו בתקווה ואת מוחנו בחזונות יצירתיים מרחיקי לכת ומלמד כיצד להגשים אותם על פני האדמה.

הלוחם
ה-15/3: ביום השני מופיע אתגר הגל באנרגיית הלוחם:
במהלך הגל אנו נלמד עם הלוחם כיצד ליצור באומנותיות את מארג חיינו, לנוע דרך אנשים, נופים וידע מסוגים שונים וליישם באומץ ובחכמה את המידע הנרחב שעובר דרכנו. בגל הנשר אנו מאותגרים להיות לוחם של אור שבכל רגע בחייו מבטא את האמת האישית שלו, ללא שום קשר או תלות בסביבה או בנורמות הקולקטיביות. הלוחם מלמד כיצד לשחרר כל סוג של תלות מחיינו-בחומר, בהרגלים שונים, בהתמכרויות, בסובבים אותנו ובכלל.

כשאנו משחררים את התלות והופכים לעצמאים בשטח וליציבים בתוכנו, הלוחם מחבר אותנו לידיעה הפנימית שלנו ואף יכול להוביל לפריצת דרך. הקושי שניצב בפנינו בגל הוא לגלות מה היא בעצם האמת שלנו ואז למצוא כיצד ניתן ליישם אותה בחכמה. הלוחם מלמד אותנו לחקור מה נכון לנו, להטיל ספקות בנוגע לדברים שאנו לא בטוחים לגביהם, לשאול שאלות לגבי כל מה שלא מסתדר לנו בחיים ואז להגיע לקול הייחודי שלנו. לאחר בדיקות ונסיונות שונים עם הלוחם שבנו, אנו מתמלאים באומץ להקשיב לקול הפנימי הקיים בנו ומסוגלים לבטא אותו בנחישות ובאלגנטיות. הקול הפנימי מהווה צינור של אור שמקשר ביננו לבין שדה הנפש האינסופי ופותח אותנו לאפשרויות שעד היום לא יכולנו לחשוב עליהן.

אדמה
ה-16/3: טון 3, הטון החשמלי של הזרימה באנרגיית האדמה:
חכמת הקודים מלמדת שהצעד הראשון אל עבר מימוש החלומות שלנו הוא להתחבר לאמא אדמה ולהתקרקע במציאות חיינו. אנו נמצאים בגל נשר שנותן לנו "פוש" לעשייה נרחבת ובעזרת הלוחם הנחוש והיודע שבתוכנו לממש את החזון שלנו וביום השלישי האדמה מכוונת אותנו לעשות. הדרך היחידה לבטא את האמת שלנו היא פשוט בלבטא אותה. הדרך היחידה להגשים את החלומות שלנו היא בלעשות את הצעדים הנדרשים לשם המימוש שלהם ולהפוך לאנשים פרקטיים. האינטואיציה הפנימית מדריכה אותנו היום ליישם את המחשבות שיש לנו ולהשמיע את הצליל הקוסמי הייחודי לנו. אנו מקבלים רעיונות יצירתיים משדה הנפש על מנת שנבטא אותם. כדי שנוכל להתחבר ליעוד הגבוה של חזון הנשר שבנו במציאות חיינו, האדמה מלמדת אותנו כיצד להיות מעשיים בהתנהלות היום יומית שלנו. ביום של הזרימה האדמה מאפשרת לנו להפסיק את הדיונים הפנימיים האינוספיים, את הנסיונות לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו ואת הנטייה לרחף ולהתנתק מהמציאות. אז אנו מתמלאים בידע ובעוצמה שמאפשרים לנו לממש את האמת של הלוחם שבנו ויכולים לעזור בשינוי התדרים המתרחש על הפלנטה שלנו עכשיו.

מראה
ה-17/3: היום הרביעי של זריעת הצורות המנטליות לפתרון אתגר הלוחם באנרגיית המראה: בעולמנו הרבגוני בעל אינסוף הגירויים קיימים סוגים שונים של מראות והשתקפויות לעומת מצב של דגם אידאלי מושלם ואחיד. השוני והגיוון במראות המקיפות הוא זה שהופך את עולמנו האשלייתי והנפרד למרתק כל כך ומאפשר לקבלה של צדדים שונים שלנו. קיימים אינסוף אינדיבידואלים בעולם הזה, כל אחד והדרך שלו וביום הרביעי אנו לומדים לנוע ממראה אחת לאחרת וללמוד על עצמנו. הזריעה בגל מבקשת שנפגש עם אנשים שונים במהלך הגל- עם חברים, משפחה, מכרים ובכלל עם השתקפיות חדשות ושונות שנתקל בהן על הדרך. המראה יודעת כיצד לזרום בקלילות מסיטואציה לסיטואציה ולשקף לסובבים את עצמם, מבלי להתערבב באופן אישי, לתרגם, לצפות או לבקר את הנוכחים. האנשים שמקיפים אותנו הם מראות חיות ונושמות שלנו – של המחשבות, הרגשות והרצונות שלנו. כדי להגיע לאמת הפנימית שלנו ולבטא אותה, המראה מלמדת להפנות את החצים אל עבר עצמנו ולשנות בחיינו איכויות והרגלים בעזרת ההשתקפויות שמלוות אותנו. ככל שאנו נוכחים ברגע ללא התנודות וההשלכות הסוביקטיביות שלנו, המראה מלמדת כיצד לראות "מבעד למראה" ולאשליית המציאות המוצקה. אנו לומדים לזרום בנעימים מעניין לעניין כשאנו מפתחים יכולת לראייה אובייקטיבית ולנוכחות שקטה ברגע.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה:'"התחלות קשות"' (הקסגרמה 3) ומלמדת על כאבי הגדילה שאנו חווים בזמן גיבוש היסודות שלנו (לוחם 2) ועל חיבור היסודות הללו לצורה מוגדרת במציאות חיינו (נשר 1).

סערה
ה-18/3: טון 5 של החיבור למרכז הלב, ביום שער של סערה:
ביום שנותן לנו את המוטיבציה להמשיך ולגלות את האמת של הלוחם שבנו אנרגיית הסערה מאפשרת להטעין מחדש את המוחות שלנו ואת התאים בגופנו. הסערה המרפאה ביום שער זה מלמדת שככל שננקה חסימות מחשבתיות ופיזיות מחיינו ונמלא את עצמנו בחיוביות ובמידע גבוה, נוכל לעוף רחוק עם הנשר אל עבר מימוש חלומותינו. אנו עוברים היום סוג של "טיפול עשרת אלפים" עם הלהבה הסגולה והמרפאה של הסערה. כדי להתחזק מבפנים ולגבש כח רצון חזק לפתור את אתגר הלוחם, אנו מטפלים בגופינו עד לרמת התאים ובכך מטעינים את עצמנו באנרגיה ומגדילים את היכולת שלנו לפעול במציאות ולהגשים פרוייקטים. הסערה היום מחזקת את הביטחון העצמי שלנו, את האמון בעצמנו וביכולת שלנו ליצור את רצונותינו במציאות. כשאנחנו מכירים בכשרונות הטמונים בנו, אנו מתמלאים בעוצמה ובאנרגיה ואז קל לנו לקפוץ בשמחה למימי החיים המרגשים ולממש את החזון שלנו.

שמש
ה-19/3: טון 6 של האיזון והאירגון, באנרגיית השמש:
השמש החייכנית והזורחת מאירה ומחממת היום את ליבנו עם ידע מחודש. תחושת החמימות הפנימית הזאת מאפשרת לרגיעה ולהפוגה נעימה לקראת שיא הגל. השמש מסמלת אור אלוהי מוזהב ומאפשרת להתמלא בידע שמבהיר ומדייק עבורנו את האמת והחזון שלנו ומאפשר ליצור בהרמוניה את כמות הדברים שהולכת וגדלה במהלכו של גל הנשר. ביום שבו אנו מתחילים לזרום עם תחושות חיוביות, השמש עוזרת להגיע לבהירות בנוגע לפרטים ספציפיים ולהיבטים שונים של העשייה והחלומות שלנו. כדי לארגן את הדברים הנדרשים לקראת שיא הגל, השמש מפיחה את האש הפנימית הזורמת בנו, אש שמניעה אותנו עם להט ועוצמה אל עבר הגשמה עצמית. אנרגיית השמש היום גם מאפשרת לנהוג בנדיבות וברוחב לב כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו ובכך לחזק שיתופי פעולה אפשריים. כך שביום השישי של הגל אנו מתחברים לזרימה שמשית עליזה ונוקטים בפעולות הנדרשות ליצירת חזון הנשר שלנו.

דרקון
ה-20/3: תחילתו של הטור האחרון בצ'ולקין, טון 7 באנרגיית הדרקון:
בשיא גל הנשר מגיעה האנרגיה של האל האם האוהבת, הרכה והמזינה ומכוונת אותנו לקבל את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ברגע זה ממש. תהליך הגל מלמד אותנו שבתהליך התעופה מעלה והרחבת זווית הראייה שלנו, אנו חייבים ללמוד לאהוב את עצמנו על כל מה שיש בנו. הקושי להגיע לידיעה פנימית ולמימוש החלומות שלנו נעוץ בתוכנת החסר שרובנו חיים על פיה. בתוכנה החסר הרגשית הזאת אנו נוטים לשים את הדגש על האין, על כל מה שלא עשינו, לא הספקנו, לא הצלחנו ובכלל על כל מה שאין בחיינו. בעיצומו של גל הנשר, הדרקון שמסמלת יכולת לקבלה אמיתית מכוונת אותנו למקום שבו אנו מסוגלים לראות את מה שיש בנו ובחיינו. במקום להתנהל מתוך השפיטה וההרס העצמי המוכרים לנו, אנו מתחילים לנוע בחיינו ממקום של רכות ותמיכה בעצמנו. הדרקון מסמלת הזנה ומלמדת כיצד להזין את מוחינו במידע חיובי, את גופנו במזון חיוני ואת ליבנו בחום אימהי. ברגע שאנחנו מסתכלים על היש ומטעינים את המערכת שלנו באופן קבוע, אנו מתמלאים באנרגיה שמאפשרת לבריאה של החלומות שלנו אל תוך מציאות חיינו.

רוח
ה-21/3: יום השיוויון האביבי: טון 8, שבו אנו מתחברים ליושרה הפנימית שלנו באנרגיית הרוח:
הרוח שמסמלת שמחה, עליזות וקלילות מגיעה ביום השמיני של הגל ומבהירה להיכן נעלמה השמחה שלנו על עצם הקיום בעולם הרבגוני והצבעוני שמקיף אותנו. ביום זה אנו עורכים בדק בית פנימי במטרה להגיע לאמת הפנימית העמוקה ביותר שלנו בעזרת החדות, הבהירות והדיוק של הרוח. הרוח מזמינה אותנו לשאול את עצמנו היום: "עד כמה אני נהנה/ת ממה שאני עושה בחיי"?, "עד כמה קל לי לבטא את הרעיונות והאמונות שלי"?, "עד כמה אני מאפשר/ת להשראה למלא אותי"?, "עד כמה אני מאוחד/ת עם היעוד הגבוה שלי "? בגל הנשר אנו מודרכים להיוולד למשחק חדש שבו הלוחם שבתוכנו מבטא את עצמו באמת, בנועם ובהומור. מימוש חזון הנשר דורש מאיתנו להיות ברורים ומדוייקים בסוגי התקשורת השונים שאנו שותפים בהם. הרוח היום מאפשרת להגיע לדיוק הזה ולתחושה של סיפוק והנאה מכל מה שמתרחש בחיינו.
מזה עידנים ימי השיוויון מהווים נקודות יחס בין חושך לאור, עפ"יהם ניתן לקבוע את עונות השנה. בתרבות המאיה (וגם במצרים, בסין ועוד) התייחסו לימי השיוויון כנקודות מפנה בזמן, בהן ניתן לנקות אנרגיה שלא רלוונטית יותר ולהטען בחדשה. ה21/3 הוא יום השיוויון האביבי ומסמל באופן פורמאלי את תחילת האביב. הימצאותה של הרוח ביום הראשון של האביב מעידה על אביב של זרימה קלילה ונעימה תוך כדי ביטוי בהיר ומלא בהומור של הרצונות שלנו. אמן.

לילה
ה-22/3: טון 9, בו אנו מפענחים את הדרך לפתרון האתגר באנרגיית הלילה:
ביום שבו נופל אצלנו אסימון לגבי תהליך הגל מופיע הלילה ומלמד שכדי שנוכל להגשים את חלומותינו, עלינו לללמוד להרגיש בנח עם עצמנו, גופינו, ביתנו ומיקומנו בעולם. הלילה שמסמל תחושה של בית מלמד שכדי שנוכל לממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בנו, עלינו להגיע למצב שבו אנו נינוחים וחווים אמון בעצמנו ובעולם בכל מצב ובכל מקום. הלילה מסמל את הפחדים הפנימיים הגדולים שנמצאים בעומק המוחות שלנו ושעוצרים את מימוש החזון שלנו. הוא מזמין אותנו היום לשבת בהיכל הדממה שלנו ושם למלא באור ובמידע חדש את הפחדים העמוקים הללו שמלווים אותנו "נאמנה" במהלך חיינו. ביום התשיעי של גל הנשר אנו מבינים שהשדים שעוצרים אותנו נובעים מסוג מסוים של מחשבות שחוזרות על עצמן. ברגע שאנו משנים את זווית הראייה לגביהן, אנו יכולים להרגע ולהתחבר לאינטואיציה שלנו. כשאנו מתחילים להיות קשובים לתחושות הבטן שלנו ומטפלים בסוג המחשבות שמרפות את ידינו, היכל הלילה מאפשר לנו להתחבר לחלומות הכמוסים ביותר שלנו וממגנט אל חיינו שפע מסוגים שונים.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "הזנה" (הקסגרמה 27), עפ"יה אנו לומדים להזין את עצמנו באנרגיה בונה (דרקון 7). הסינים מוסיפים שככל שאנו בונים את עצמנו (לילה 9), נוכל ליצור את החלומות שלנו בחיים ולהוות השראה לסובבים אותנו (רוח 8).

זרע
ה-23/3: טון 10 בו אנו מדייקים עוד יותר את תהליך הגל, באנרגיית הזרע:
משהו במציאות שלנו משתנה. המעקב אחר הקודים של גל הנשר וסגירת המעגלים לקראת סוף הצ'ולקין יוצרים תנועה חדשה בחיינו. הזרע ביום של ה"פינישים" מאפשר לשחרור נוסף של הישן, של מחשבות ודרכי התנהלות שלא רלוונטיים יותר לחיינו. הוא מעצב בטוב טעם את הנבטים של חזון הנשר שלנו שכבר זרענו ושמתחילים עכשיו לצמוח מתוך האדמה הפורייה שהיא אנחנו. הזרע מסמל שינוי מכל סוג שהוא וביום העשירי דוחף אותנו להסכים ל"שינוי שהוא הדבר היחידי שקבוע ביקום". הוא מאפשר היום לשחרר את מה שעדיין עוצר אותנו מלהשתנות ומניע אותנו הלאה, לשלב הבא. ביום זה אנו מחוברים לאמת פנימית עמוקה שעד היום פחדנו לבטא אותה ואנו מוזמנים לנוע באומץ ובאלגנטיות אל עבר הגשמת האמת הזאת. כשהידיעה הפנימית שלנו מנחה אותנו והרצונות שלנו ברורים לנו, הזרע מלמד כיצד לזרום ולצמוח עוד ועוד עם ההיבטים החדשים הללו בחיינו.

נחש
ה-24/3: טון 11 של השחרור של מה שעדיין תקוע באנרגיית הנחש:
ביום שבו אנו ממיסים את מה שעדיין חסום בתוכנו ובחיינו מופיע הנחש האותנטי, הכריזמטי והאינדיבידואל. הנחש היום מלמד שהחלומות והרצונות שלנו חייבים להיות מנוטרלים מדעות הקולקטיב ומההשפעות של הנורמה הסובבת אותנו. אנו מבינים שמה שעדיין עוצר אותנו מהגשמת החלומות הוא פחד מדחייה חברתית ואחיזה בהרגלים של הרס עצמי. כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו, יחיד ומיוחד ואין טעם לבזבז אנרגיה על הבחוץ ועל "מה יגידו". האנרגיה הספיראלית של הנחש מחברת אותנו היום לרצון האותנטי שלנו ומאפשרת לבטא את האמת הייחודית לנו במקוריות ובססגוניות. מעבר לכך הנחש מסמל את שמחת החיים ואת היכולת להנות מהגוף ומתענוגות החיים וביום של השחרור הוא מאפשר לנטרל את משביתי החיות מחיינו. כדי לממש את חזון הנשר אנו לומדים לאזן בין מנוחה להנאה והנחש "אחראי" על החלק של ההנאה. הנחש מסמל את אומנות האלכימיה ולקראת סוף הגל וסוף הלוח הוא עוזר לנו להפוך את הרעל המחשבתי ואת ההתמכרויות ההרסניות לעוצמה ולנוכחות מלאה בגוף ובכך להתכונן לקראת סוף המחזור של הצ'ולקין.

מגשר עולמות
ה-25/3: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת מראה:
פתרון גל הנשר מלמד על שינוי מצב מודעות שאנו עוברים במהלך הגל ועל הגעה למקום של שלווה, כח פנימי ולתנועה קלילה בחיינו. אתגר הלוחם החוקר והבודק מנקה מאיתנו סיטאוציות שכבר לא רלוונטיות ויוצר אפשרות ללידה מחודשת לחיים שבהם אנו מגלמים יותר ויותר את האמת והחזון שלנו. בתהליך שעברנו במהלך הגל מחקנו מאיתנו כמה זיכרונות כואבים שמנעו מאיתנו עד היום מלבטא באומץ ובשמחה את האמת שלנו. מגשר ביום של הפתרון מלמד שסיימנו מחזור משמעותי בחיינו או שאנו מצויים לקראת איזשהו סוף קונקרטי והתחלה חדשה. הוא מלמד היום שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר. ביום השתים עשרה אנו מבינים הרבה יותר את תהליכי החיים והמוות ומסוגלים לנוע בקלות מעניין לעניין ולשתף את העולם בכישורים שלנו. המראה שמדריכה את המגשר היום מאפשרת להיות נוכחים ומרוכזים ברגע במקום בזבוז האנרגיה הרגיל לעתיד לעבר ולבחוץ. ביום של הפתרון אנו רואים בבהירות את כל הצדדים שלנו וכך מבעד לאשליה ששנים סינוורה את עינינו, פן חדש של האינסוף משתקף בדמותנו. אנו נולדים אל תוך דמות הלוחם שבנו שמבטא את הרצון שלו ומגשים את חלומותיו.

לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "אחדות", "עמידה יחד" (הקסגרמה 8) ובה מדובר על ההזדמנות לפעול יחד וליצור (זרע 10), להיות חלק אינדיבידואלי מהשלם האינסופי שמקיף אותנו (נחש 11) ולממש את החזון שלנו כשאנו קלילים וטהורים (מגשר 12).

יד
ה-26/3: טון 13, הטון הקוסמי של הנוכחות באנרגיית היד:
היד ביום השלוש עשרה מלמדת שחקירת הלוחם חיברה אותנו ל(יד)יעה הפנימית שלנו. ידי האלוהים יודעות היום את רצון הלב ואותו הן יוצרות. הרצון של הנשר שבנו הופך למעשה. תהליך הגל מוביל אותנו בהדרגה מנשר מרומם שממלא את ליבנו בחזון ובתקווה ועד ליד יצירתית שמגשימה אל תוך המציאות את החלומות שלה. מנשר שעף אל על ורואה את תמונת חייו המלאה מלמעלה ועד ליד פרקטית שמעצבת באלגנטיות את פרטי החזון המורכבים במציאות חייה. מנשר שמשלב בין מימוש יצירתי לבין הרפייה מטעינה ועד ליד שזורמת בהנאה וברמת מתח נורמטיבית מאפיזודה אחת לאחרת. בסוף הגל אנו מחוברים למקור אינסופי של השראה וידע שאותו אנו מבטאים במקוריות ובקלילות. הלוחם החוקר של הגל עשה סדרי עדיפויות בחיינו ופינה מקום וזמן להתמקד במה שבאמת חשוב לנו בחיים. החיבור לידיעת הלב הפנימית מאפשר התנהלות של זרימה יעילה, פרודוקטיבית ומהנה בחיינו. בסוף הגל למדנו לזרום כמו גל מסיטואציה אחת לאחרת, כשאנו בטוחים בעצמנו, ביכולות ובאמת שלנו ונהנים מחיים של עשייה שמחה ומאוזנת.
גל הנשר מסתיים ואנו מתכווננים ומברכים על הגל הבא, הגל האחרון של המחזור הנוכחי של הצ'ולקין, גל הכוכב.

מאחלת לכולנו שאנרגיית הנשר תרומם אותנו אל על
ושנרקוד בשמחה את החלומות שלנו במציאות חיינו..
ושיהיה לכולנו אביב שמח.
באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: | אימייל | אתר

תגיות
הראה עוד

1 thought on “הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הנשר (14-26/3/2010)”

  1. חברים, בגל הנשר התחלנו לעבוד על יומן מאיה לשנה הבאה
    מי שמעוניין מוזמן לשלוח לי מייל
    ecodoc@gmail.com

    קבוצת לימוד חדשה בביתי בתל אביב תיפתח במאי-יוני

    מי שמתעניין מוזמן לקרוא גם באתר המאיה
    http://www.mayazone.co.il

    המשך גל נשר מלא השראה, הגשמת חלומות ושיתופי פעולה

    נועה

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close