2012 זה עכשיובעלי מקצועטורים אישיים

ירח חדש בשור – 3 במאי 2011

[מאת גלי ליבנה]

החודש שלנו נפתח כאשר עדיין יש חמש פלנטות במזל טלה, אבל אפשר להגיד שהאנרגיה הקופצנית ומלאת האדרנלין של הטלה ממש עוד מעט מתחילה להירגע. השמש כבר עברה למזל שור ואחריה גם מרס, מרקורי, ונוס ויופיטר יעברו כל אחד בקצב שלו לשור.

בתחילת החודש אנחנו עוד נרגיש את חוסר המנוחה הטלאי, והפתיחה שלנו תהיה עם ונוס ומרקורי בצמידות. הצמידות הזו תמשך גם אחרי שהם יעברו למזל שור, מה שאומר ששתי הפלנטות החברתיות והחברותיות ימשכו אליהן עניין ואש מכל הכיוונים. גם יופיטר ואוראנוס עדיין בטלה (יופיטר יעבור ביוני למזל שור) ולכן כל גל המחאות וההפגנות נמצא עדיין בתהליך. עם זאת נראה שהעניינים ישככו מעט מאמצע החודש, לפחות עד הליקויים בחודש יוני.

הצמידות של מרס ויופיטר בטלה לפלנטה הננסית אריס, קרתה עם שני אירועים דרמטיים בהיסטוריה, החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם עם בחירת ליבו קייט ויומיים אחר כך לכידתו ומותו של רב המחבלים אוסאמה בן לאדן. אריס, פלנטה יחסית חדשה בעולם האסטרולוגיה, היא זו שלפי המיתולוגיה חרחרה ריב וגרמה לפריצתה של מלחמת טרויה. זה יכול לתת לנו נקודת מבט מעניינת על האירועים האלו וגם למשל על הרצון של הפלסטינאים להכריז על עצמאותם דווקא בתקופה זו.

חשוב לזכור ששני האירועים קרו גם בתקופה של פלוטו בגדי, שנים שבהם אנחנו מתחילים לכתוב את ההיסטוריה מחדש, וזה אכן מעיד על חשיבות האירועים בעולם הערבי בכלל והשניים האלו בפרט. בית המלוכה למשל נחשב למוסד גדיי, שמרן המכתיב ערכים מסוימים, ויכול להיות מאוד שאם אכן וויליאם יירש את הכתר, בית המלוכה צפוי לעבור שינויים מרחיקי לכת.

דבר חשוב נוסף שקורה החודש הוא הצמידות של מרס וונוס, שמתחילים מחזור חדש ביחסים ביניהם. ברמה אישית זו יכולה להיות תקופה של התחלות חדשות, תנופה יצירתית נהדרת עם דגש על הצ'אקרות הנמוכות, הרבה עבודה של חיבור לגוף ולחושים.
יש פה גם דגש על מערכות יחסים ועניינים כלכליים בעיקר. הקשרים שלנו עם אחרים יכולים לקבל גוון אחר, מכיוון שזה זמן שאנחנו לומדים לדאוג ולספק את הצרכים של עצמנו, ולכן פחות קשובים לאחרים. כמו כן יכולים להיות כאלו שירגישו שהם רוצים להיות לבד, ולא ממש צריכים נוכחות של אחר בחייהם. זה זמן טוב לכבד את המרחב האישי של בני הזוג שלנו ולתת ספייס ומרווח נשימה בזוגיות. עם זאת נסו לא להיות טריטוריאליים מדיי ולא לפחד משינויים ומעומק רגשי.
צמידות של ונוס מרס הרבה פעמים יכולה גם לקחת אותנו לניתוקים של קשרים או להתחלות חדשות של קשרים. זכרו שתמיד בהתחלה הדברים לא יציבים ולכן קחו את הזמן ותיהנו מהקשר עם ארוחות טובות ופינוקים אחרים שמענגים את החושים….

בהיבט הפוליטי מדיני זו יכולה להיות תקופה שבה אנחנו נפרדים בצורה די גרפית מקרקעות למשל, או שיש הסכמים (מרקוריונוס) שקשורים למלחמות על קרקעות. מכיוון שהמדינה שלנו חווה את זה בכמה דרכים, אז זה יכול להיות ברמה של השטחים הפלסטינאים או ברמה של התמודדות עם התנחלויות, שיכולות לצוץ להן שוב.

מדינת ישראל מאוד מושפעת מהאירועים שקורים החודש, והדגש הוא על צורך במקום יותר בטוח ושלו ביחד עם שכנינו. לא אתפלא אם יעלו נושאים שקשורים ליחסינו עם שכנינו לאן, לשיחות השלום, ובאופן כללי זו אולי דווקא הזדמנות שלנו לתמוך בתהליך השלום.

מבחינה כלכלית יכולות להיות הזדמנויות טובות להשקעות של כספים, או פשוט תחושה של שפע ואיזון בתחום הכלכלי. מערכת היחסים שלכם עם הבנקאי יכולה להשתפר פלאים בחודש הקרוב והמטבעות כמו הדולר והאירו יכולים להתחזק ולהתייצב…

אז מה קורה החודש יותר בפירוט:

3 במאי – ירח חדש ב – 12 מעלות שור.

8-9 במאי – מרקורי וונוס בטלה נצמדים לאריס (שמוזכרת למעלה)

10 במאי – מרס עובר למזל שור – עוזר לנו לפעול בנחישות ובצורה יציבה יותר. צריך לזכור לתעל את האנרגיה היצירתית
והביטוי המיני בצורה חיובית, יש דגש על הגוף והצ'אקרות הנמוכות בעיקר.

11 במאי – צמידות ונוס, מרקורי ויופיטר בטלה

16 במאי – מרקורי וונוס עוברים למזל שור ביחד

17 במאי – ירח מלא במזלות שורעקרב ובזוית לנפטון – אנחנו רגישים יותר לכל מה שקורה מסביבנו, ויכולים למצוא את עצמנו בכל מיני סוגים של דרמות רגשיות על רקע רומנטי ובכלל.

20 במאי – מרקורי וונוס נצמדים למרס והם יצרו זווית לפלוטו בגדי בימים הקרובים

21 במאי – השמש עוברת לתאומים ויוצרת זווית לנפטון בדגים – אנרגיה יותר גלובלית ומכילה, הזדמנות לפגוש אנשים ממקומות שונים ולהיפתח לתרבויות חדשות.

23 במאי – ונוס מרס בצמידות

24 במאי – מרסונוס בזוית 150 לסאטורן במאזנים – מערכות יחסים וענייני כספים עומדים במבחן התוצאה. היכן עיגלתם פינות
והיכן אתם מיושרים ועובדים נכון.

26 במאי – השמש בתאומים בזוית לכירון בדגים

1 ביוני – ירח חדש בתאומים וליקוי חמה חלקי! בחודש הבא צפויים לנו כמה ליקויים ועליהם נדבר בפעם הבאה….

ולסיום מדיטציה לשפע מהמסורת של קונדליני יוגה כפי שלימד יוגי בהג'אן – הכנסו לקישור >>

שיהיה לנו חודש מלא שפע, יצירתיות והרבה כיף!

גלי

תגובות אפשר לשלוח למייל.

לפרטים על ייעוצים אישיים, קורסי אסטרולוגיה למתחילים ומתקדמים ושיעורי קונדליני יוגה צרו קשר בטלפון 054-7371187
או במייל healingstar11@gmail.com לאתר של גלי >>

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close