חינוךמציאותמקום בזמןסביבה וקהילה

מיזם "זיכרון בסלון" פותח הרשמה לסלונים פיזיים ודיגיטליים בעיר שלכם

עדי אלטשולר מייסדת זיכרון בסלון: "אנחנו קוראים לשורדי השואה, דור שני ודור שלישי, לשתף את סיפורכם ולהירשם כ'נותני עדות' באתר זיכרון בסלון. באמצעותכם נוכל להמשיך את מסורת זיכרון בסלון, לזכור ולא לשכוח את הסיפורים ולהנציח את יום הזיכרון לשואה ולגבורה"

מיזם "זיכרון בסלון", שהפך לחלק בלתי נפרד מיום הזיכרון לשואה ולגבורה, פותח את מערכת ההרשמה שלו לקראת ערב יום הזיכרון לשואה שיתקיים השנה בשביעי לאפריל.

בשנה החולפת, נפטרו 17 אלף ניצולי שואה, מדי יום נפטרים כ-45 נוספים. בכדי שנוכל להבטיח שזיכרון השואה יישמר גם השנה, ששורדי השואה שבינינו ישמיעו את קולם ושבני הדור השני והשלישי ישמיעו את סיפורם  של מי שאיננו איתנו עוד, זיכרון בסלון מזמין את הציבור הרחב להירשם כ"מארחים" באתר ולקיים מפגש של זיכרון בסלון ביום הזיכרון הקרוב בעיר שלכם.

בעקבות מגיפת הקורונה, מיזם זיכרון בסלון מציע מגוון דרכים להמשיך את המסורת ולקיים מפגשים (דיגטליים ופיזיים בהתאם להגבלות) כדי להבטיח שנמשיך לזכור, לשמוע וללמוד על הסיפורים והעדויות בכל דרך אפשרית, גם במציאות של היום, כדי שלעולם לא נשכח.

אם אתם שורדי שואה, ילדים או נכדים לשורדי שואה, אנחנו קוראים לכם לקחת חלק בזיכרון בסלון בעיר שלכם ולהירשם באתר כ"נותני עדות" וכך יוכלו לחבר אתכם למפגש שמתקיים בקהילה שלכם, ותזכו לשמור על הסיפור המשפחתי שלכם והחברתי שלנו. 

להרשמה ולהצטרפות למיליון וחצי אנשים שבוחרים מדי שנה לארח ולהתארח:

 www.zikaronbasalon.com

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close