בילוייםיוזמות חופשיותמוזיקהסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

פסטיבל דרך הנדיב (4) 2021 יוצא לדרך

יש מקום גם לחלום שלך בפסטיבל דרך הנדיב

סוף שבוע של נדיבות והגשמת משאלות, קורה זו השנה הרביעית, בפסטיבל "דרך הנדיב".

מאות אירועים במגוון רחב של תחומים, כולם בכניסה חופשית עם הרשמה מראש.
בפרדס חנה, כמו בפרדס חנה – יזמות קהילתית היא שם המשחק. פסטיבל "דרך הנדיב" הוקם מתוך מטרה לחזק את המפגש והקשרים בקהילה המקומית.

עקרונות הפסטיבל:
– כל אחד וכל אחת יכולים ליצור את אירוע החלומות שלהם.
– האחריות על האירוע היא על היוצר.ת בלבד. לפסטיבל אין אמא ואבא, אבל יש לו המון מתנדבים שמאפשרים לדבר הזה לקרות. יוזמי האירועים מתחברים אל מציעי המקומות וכך נוצר לו הקסם.
קהילתיות, כבר אמרנו?
פסטיבל "דרך הנדיב" יתקיים בסוף השבוע הראשון של נובמבר 4-6.11.21 ובמבט חטוף על התכניה, נראה כי היומן של כולנו יהיה די מלא.
הופעות, מוזיקה, שירה ואמנות של יוצרים מקומיים, הרצאות בנושאים מגוונים, אוכל, פסטיבלי רחוב וסדנאות. מלא סדנאות, כמו שרק פרדס חנה יודעת להציע.
יש אירועים למבוגרים בלבד ויש גם כאלה שמתאימים לכל המשפחה. כל אלה פרוסים לאורכה ולרוחבה של המושבה, במקומות ציבוריים או בבתים פרטיים.
מאירועי יום חמישי:


שעת סיפור של ספר הילדים החדש נוני ופורטונה שירים לילדות ולילדים
בשנתיים האחרונות כתב הצוות ספר ילדים על יד שניה, קיימות, סביבה וטבע. על הנאות קטנות ועל חיים פשוטים ושמחים. שעת סיפור אצל נוני ופורטונה בחצר, רגע לפני שהספר יוצא לאור.
יוגה לקראת שקיעה
בחורשה שבלב שכונת נווה אשר. נפגש לשעה וחצי של תרגול יוגה, נתבסס על שלושת הגונות ( האיכויות השונות ) ונלמד עוד קצת על עצמנו ומה יכול לשפר את חיינו.
פסיכודרמה עם סיפור- לשחק עם דמויות מסיפורי המקור
המנחה תנחה את המשתתפים להיכנס לתפקיד של דמויות בסיפור באמצעות טכניקות מעולם הפסיכודרמה ולהגיב בגוף ראשון לסיטואציות נבחרות, כאילו הסיפור קורה להם כאן ועכשיו. הפעילות מאפשרת לגלות את הקשרים בין הסיפור האישי לסיפור הקולקטיבי, לגלות את הייצוגים הפנימיים של הדמויות בתוכם ולזכות בתובנות מרחיבות תודעה.

מאירועי יום שישי:


יצירתיות באימהות- יש דבר כזה?!
סדנה להחזרת היצירתיות ביומיום שלנו כאימהות
הי, נכון שאני אמא מהממת, אבל יש לי עוד צדדים, עוד רצונות וגם נדמה לי שאי פעם הסתתרה אצלי איזו תשוקה, יצירתיות ורצון ליצור דברים נוספים… אז בואי! נזכיר לעצמנו שיצירה היא בתוכנו, לא הלכה לשום מקום מעולם… בסדנה נחשוב, נהנה, נשחק ונתרגל יצירתיות.
המנדלה בואדי
יצירה שיתופית לחיבור אנשים במרחב ובזמן.
דרך תפקידים שונים במשחק שבין הצופה והיוצר, במגע בין הגוף והחומר, בין המרכיבים במרחב ניצור פרקטלים של השתתפותיות וחיבורים.
שירת פרא בטבע
סדנה שמאפשרת לכל אחד ואחת לבטא את עצמו בקול. נתחיל בחימום הקול ונמשיך בתרגילים קוליים שמאפשרים משחקיות והכרות עם הקול האישי. נמשיך בשירה ואלתור בקולות של שירים חד פעמיים שנמציא תוך כדי המפגש. ניתן לטבע לתמוך בנו ולתת השראה לשירה חופשית. כל אחד יכול לשיר. זאת הזדמנות לחוות איכויות ביטוי חדשות, להשתעשע, להשתחרר, להרפות ולהרגיש את החוויה של הרמוניה בכל תאי הגוף.
מחווה זמרות ג'אז
תמר מעודד במחווה לזמרות הג'אז
לכל חובבי הג'אז, לכל מי שרוצה להכיר ולהחשף לסגנון מוזיקלי אנרגטי ומרגש.

מאירועי יום שבת:

מגלגלים שיחה ועלי גפן
נפגש כולם סביב השולחן, נלמד לגלגל עלי גפן, נכיר אחד את השני/ה, נשתה קצת יין, נגלגל שיחה על הא ודא, הסיר יתמלא אט-אט בעלי גפן ואנחנו נתמלא בשמחה.
שבלול במדבר
הקרנת הסרט התיעודי "שבלול במדבר" ושיחה עם המפיק איתי קן תור
בכפר אל-סייד בנגב גרה קהילת החרשים הגדולה בעולם. חירשות בכפר אינה נחשבת לנכות וכל בני הכפר, שומעים וחרשים כאחד, מדברים את שפת הסימנים הייחודית לקהילה זו. הסרט עוקב אחרי מחמד אל-סייד ומאבקו להיות החרש הראשון בכפר העשוי לשמוע באמצעות ניתוח חדשני, אך תהליך השיקום מסתבך ונהפך תובעני ומתסכל.
ה ג'י סטרינגז בהופעה
הג'י סטרינגס נותנים בראש ובלב במופע קאברים מחשמל עם השירים הכי יפים של מיטב הלהקות בעיבודים מלאי הרמוניות וכלים (ביטלס, סטיבי וונדר, דיוויד בואי , ועוד ועוד..)
משחקי קופסה ל-כ-ו-ל-ם
בואו לשחק במשחקי קופסה מכל הסוגים! הביאו משחקים משלכם והתנסו במשחקים של אחרים! איך זה עובד? מביאים משחק מהבית ומתחברים לחברים חדשים לשחק איתם.

כדי לראות את כל האירועים, וצריך להרשם לחלקם, הכנסו לאתר:
קישור לאירועים.
אז נפגשים בפסטיבל. ביי יהיה שמח.

תגיות
הראה עוד
Close