בעלי חייםבעלי מקצוע

GROOM ME -מספרה וסלון לכלבים בפרדס חנה-כרכור

כשגרוב וסטייל משתלבים לטיפוח הכלבים

הכלב או הכלבה שלכם בוודאי יקרים מאד לליבכם, הם הרי חלק מהמשפחה. אז תנו להם את הטיפול הטוב ביותר בידיו המסורות של ישראל אפ, הבעלים של מספרת GROOM ME (גרומי) החדשה בפרדס חנה כרכור, צמוד למתחם BIG.

במספרת הכלבים אפשר למצוא שלל שירותים בתחום טיפוח הכלב. מחפיפה ותספורת, ועד ניקוי אוזניים וגזיזת ציפורניים. המספרה משמשת גם כסלון טיפוח לכלבים עם התאמה אישית של אופן הטיפוח לפי גזע הכלב, ומציעה שירות ייחודי של רחיצת הכלב בשירות עצמי . אם הכלב מתמסר רק לטיפולכם, תוכלו למנוע את הבלגן בבית וליהנות מעמדת שטיפה לכלבים הכוללת סבון ומרכך כך שתוכלו לרחוץ ולייבש את הכלב או הכלבה שלכם במספרה בנוחות מקסימלית.

 

ישראל אפ הוא חובב כלבים מושבע וספר כלבים עם 10 שנות ניסיון בתחום טיפוח הכלב אשר מתבטאים במגע אוהב ומסור ובידע נרחב ונחוץ מאד בכל הנוגע לצרכים המיוחדים של כל גזע והאופן הספציפי שבו צריך לטפל בכל אחד מהם. טיפול עם ראש ונשמה. ורק כאנקדוטה – ישראל הוא גם מוסיקאי מקצועי ודיג'יי מנוסה אשר יוצר פסקול לאירועים ומרקיד אורחים עם הכנה מראש והמון תשומת לב לרצונות של בעלי השמחה ולאופי הקהל. בדיוק כמו שהטיפול בכלב נעשה מכל הלב ועם המון טאץ' אישי, כך גם בחירת השירים מתאימה בדיוק לאירוע ולקהל, עם השילוב המוסיקלי הנכון שמחבר את החוגגים, את האירוע ואת המקום.

לקביעת תור דיגיטלי בקרו אותנו באתר החדש  groomme.co.il.
מחירי פתיחה מיוחדים לכלבים קטנים עד גדולים מאד.
זה כאן צמוד למתחם BIG בפרדס חנה. (ומכון הרישוי).

גילוח מושלם לג'ין הזכר מוכן לקיץ ללא נשירה…

ואילו ג'וניור המדהים עבר חפיפה קייצית

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close