גם וגםמוזיקה

keep the order – רוק הגאולה

ברק גרוסברג עם הפתעת השנה בנוף המוזיקלי הישראלי

בשורה חדשה של אחדות עולמית ורוקנרול !

ברק גרוסברג, מוזיקאי, יוצר וגיטריסט מוביל תל אביבי החוזר בתשובה יוצא עם סינגל מקורי חדשני ופורץ דרך בקליפ מושקע וייחודי על חשיבותה של האחדות הכלל עולמית עם חיבור ל- 7 מצוות בני נח באמצעות הרוקנרול בשפה האנגלית. מתוך מסר ושליחות לאחד ולחבר את קצוות החברה בעולם בחר לקרוא לסינגל שחיבר "keep the order" – ("שמור על הסדר"). זו קריאה לכל אומות העולם למצוא את המכנה המשותף בין בני האדם בשאיפה ליצור אחדות גלובלית כלל עולמית. גרוסברג בונה גשר עולמי של חיבור בין יהודיים לשאר העולם, בעזרת המסר שהשם הוא אחד לכולם. הוא מציע מיזוג מוזיקלי נדיר של סגנונות שדרכו אפשר והכיל ולחיות גם עם ניגודים הפכים וסתירות.

 


יהדות התפוצות כבר מחכה לבשורה ! על הקליפ המושקע והמרהיב שמלווה את הסינגל אחראי ינקי אלהרר והוא צולם בשדות כפר חב"ד בפרדסים מרהיבים ליד תעתיק ביתו של הרבי מליובאוויטש.

גרוסברג גדל בבית המוזיקלי שמשויך לסצנת הרוק הישראלי של שנות ה70 בארץ, אביו שאול גרוסברג מייסד מועדון הרוק הישראלי של שנות ה-70 הפיק את מיטב המופעים של אז עם אמנים כמו: רמי פורטיס, להקת תמוז, האחים פיאמנטה, להקת ששת ועוד. בגיטרה חשמלית החל לנגן בהיותו בן 12. בגיל 15 כבר הופיעה עם להקתו הראשונה "החשודים" במופעי קאברים לפינק פלויד בבארבי ת"א, צוותא ת"א ועוד. בגיל 20 החל מסע ההתקרבות שלו לחסידות חב"ד ולאחר מסע פנימי לגילוי רוחני שעבר במהלך העשור האחרון זכה לכינוי "ג'ימי הנדריקס החרדי" וידוע כמי שיצר ז'אנר ייחודי של שילוב תכנים יהודיים חסידיים בתוך מוזיקת הרוק הכבדה.

מתוך רצון לקירוב לבבות אמיתי ברחוב הישראלי ותקווה לאחות את הקרע הוא יצר את "keep the order " זהו מסר לשמור על הסדר שהקב"ה דורש מאיתנו כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר.כיום גרוסברג בן ה29, הוא איש משפחה, אב לבן ומצפה לעוד ילד שבדרך, מורה לגיטרה ומוזיקאי פעיל ונוכח בשוק השמחות והחתונות החב"די. מנהל להקת חתונות ומופיע בבתי חב"ד ברחבי הארץ, שבחלקם גם מספר את סיפור החזרה בתשובה הייחודי שלו, שגדל בבית תל אביבי חילוני למהדרין בטהרת הרוקנ'רול והפך לחסיד חב"ד הדוק, הכולל תקופה בה שהה וצמח בחצר הרבי מליובאוויטש בניו יורק.


הסינגל /קליפ החדש
," keep the order" 'מהווה טעימה ראשונה מתוך פרויקט חדש. בשפה האנגלית של ברק, שנוצר מתוך הרגשה שהפוטנציאל השליחותי והמוזיקלי כאחד, נמצא גם מעבר לים, לקהל אוניברסלי גדול יותר. מוזיקת הרוק המשובחת של ברק, שידועה בשבחים מצד מבקרים ושדרנים מקומיים בסגנון, יכולה להיות נגישה לקהל של רוק עולמי גם מצד המסר שמעבירה. אחד מהנושאים הגדולים שקרא הרבי להפיץ ולפרסם, הוא 7 מצוות בני נח, מצוות המצויות בתורת ישראל והמופנות כלפי הנוכרים. בקריאה ליצור חיבור ושלום עולמי, מתוך ידיעה שהתורה שייכת לכל קצוות העולם ולא רק ליהודיים קורא גרוסברג לכולם "לשמור על הסדר" ולחיות באחדות.

הגאולה עבורו היא בהסתכלות "אלוקית" על החיים, לצאת מההגבלות החושיות של ה"עולם הזה" ולנסות לראות דרך המשקפיים של הקדוש ברוך הוא. "אז נבין שהכל לטובה ואין רע שיורד מלמעלה כפי שכתוב בספר התניא", אומר גרוסברג. לקראת הבחירות הקרובות גרוסברג יוצא בקריאה למוסדות השלטון במדינה לאחד את קצוות החברה דרך השפה המחברת שהיא המוזיקה. זהו סינגל ראשון מתוך פרויקט שלם שעתיד לצאת עם מסר דומה שמטרתו לאחד ולחבר את העולמות. דווקא בעת העת אנו זקוקים לאחדות וקירוב לבבות.
החלום הגדול של גרוסברג הוא להגיע לקהלים מעבר לים עם בשורה של אמת פשוטה -שכולנו אחד !

לפרטים נוספים – תיאום ראיון עם ברק והשמעת הסינגל
אפשר ליצור קשר: 054-954-8330-
לארה מלר יחסי ציבור

תגיות
הראה עוד
Close