2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי: סערה (28/11 עד 10/12)

[מאת: טליה טוקר]

שלום רב וברכות לכולנו:
סערה
הסערה מסמלת את משענת העולם, המשפחה ובמובן הרחב יותר את הקהילה ואת העם. בגל הקרוב קיימת אנרגיה שמאפשרת לחיבור עם הסביבה ולחיזוק הקשרים שלנו עם חברים, קרובים ואנשים בכלל. מתוך למידת האחדות עם האנשים המקיפים אותנו ומשיתופי הפעולה עימם לאורך הגל ניתן להגיע לפתרון עם הכלב הקריסטלי שמסמל אדם עם לב פתוח ואוהב לעצמו ולסביבתו. הסערה האלקטרומגנטית מזרזת את ההתפתחות הפיזית, הרגשית, המנטלית והאתרית שלנו ומכינה את מערכת העצבים אל השלב הסופי של הטיהור שלנו כבני אדם. בזמן הריפוי של הסערה הויבראציה של הגוף מתעדנת והתדר שלנו הופך לפחות דחוס. באופן הדרגתי אנחנו מנקים כל דימוי שלילי ומידע של התת מודע שמגבילים את התדר שלנו.

הטרנספורמציה של הגל מתרחשת מתוך הפנים אל החוץ. דברים מתבשלים בתוכנו וכתוצאה מכך משתנים במציאותינו. ההכנה הפנימית הזאת הכרחית להאצה בזמן שכבר מורגשת ולשינוי התדרים הקולקטיבי ההולך ומתרחב. גילוי האור אפשרי בכל רגע בחיי כל אחד מאיתנו. השפע הרוחני מהעולם העליון מוזרם אלינו ללא הרף. אנחנו לומדים כיצד לטהר את הכלים שלנו על מנת שיוכלו לקלוט ולקבל שפע אינוספי זה. בסוף גל הסערה אנחנו מסוגלים להפוך לקוף הקוסמי שיודע כיצד ליצור יש מאין ולממש ניסים בחיים הללו ממש. אז שיהיה לנו גל סערה מרפא עם שמחות וניסים לרוב. אמון ואמן.

סערה
ה- 28/11: טון 1 בגל הסערה: בגל הסערה הקרוב כולנו מוזמנים לשחרר מסה שלילית שמצטברת כל הזמן בתאי הגוף שלנו ולהתמלא באנרגיה מחודשת, יצירתית ומעוררת השראה. אנשי המאיה נהגו לענוד את סמל הסערה כקמע של ריפוי ולכן לאורך הגל קיים פוטנציאל אדיר לטיהור ולהתנקות. הגל מלמד כיצד ליצור בתוך עצמנו עוגן מוצק של יציבות פנימית ובעזרתו להתענג על מצבי החיים השונים ולצמוח. במעבר הקולקטיבי לתדר החדש ובתהליך הריפוי האישי שלנו ניתן לחוות תחושות של חוסר איזון כתוצאה מהרטט המשתנה. כדאי להמנע מהגדרות כמו כאב וחוסר נוחות ובמקומם לאפשר לעצמנו לנוח ולחפש עזרה מקצועית לזמן השינוי. ניתן להעזר בצמחים, בהתעמלות, במדיטציה ובכל דרך שמעלה לנו את רמת האנרגיה.

אחרי שנולדנו מחדש בגל המגשר שחלף וחגגנו את מותם של כמה מההרגלים הקבועים שאחזנו בהם, נכנסת האנרגיה של הסערה כדי לנקות את שיירי הדחיסות, המועקה וחוסר האיזון הפיזי. הסערה דוחפת אותנו להאמין בעצמנו ולהעלות את הביטחון שלנו בכישורים הקיימים בנו ובדרך הייחודית לנו בחיים. תהליך הריפוי אליו דוחפת אותנו הסערה מאפשר לקפוץ למימי החיים מתוך אמונה בעצמנו וביקום. לאורך הגל אנחנו לומדים למזג את השינוי האנרגטי שנוצר בתוכנו ולזרום במציאות עם התדר המעודן של שפת האור.

במדיטציה עם הסערה ניתן לשחרר אנרגיה שלילית שנלכדה בתאי הגוף שלנו ולהטהר בלהבה הסגולה המרפאה. אנחנו מוזמנים היום למלא את כל הגוף שלנו מכף רגל ועד ראש בסמל של הסערה, להרגיש את האור הסגול שמרפא את התאים בגופינו. לאחר הריפוי האישי ניתן לשלוח אנרגיה של סערה מרפאה דרך המחשבה שלנו לאנשים שחווים היום כאב וצער ובכלל לפלנטה ולכל האנושות שעליה.

שמש
ה- 29/11: אתגר הגל הוא השמש: השמש מסמלת אור אלוהי מוזהב ומחברת אותנו למידע של אחדות וליכולת ליצירת הרמוניה בכל ההיבטים בחיינו. היא מאתגרת אותנו להתמלא בתחושה חמימה ומלטפת ולשחרר תחושות של עצבות וריקנות. אנחנו לומדים להתמלא באש החיים ובחמימות פנימית נעימה וקיים פוטנציאל למפגשים נעימים ואוהבים עם המקיפים אותנו. האנרגיה של השמש מסמלת נדיבות אמיתית שנובעת מחיבור לאידאלים גבוהים ובמהלך הגל היא מלמדת אותנו כיצד להיות נדיבים כלפי עצמנו וכלפי הסובבים. שפע של אפשרויות קיימות עבור כולנו והצלחה של אחד איננה באה על חשבון האחר. אנחנו לומדים לשחרר את החשיבה היחסית שלנו ולקראת פתרון הגל מבינים ששום דבר בחיים הוא לא ביחס למשהו אחר או על חשבונו של מישהו.

הסערה של הגל מסמלת את ההופעה של אנשי הברק שמביאים עימם את הטרנספורמציה הסופית ע"י החניכה של האש. בתהליך חניכת האש נעלמים מאיתנו כל השקרים, המניפולציות וחוסר ההגינות. רק המהות האמיתית שלנו יכולה לשרוד את טיהורי האש. במהלך הגל אנחנו מוזמנים להסיר מדרכנו את כל מה שגוזל מאיתנו את אש החיים ובמקום בזבוז האנרגיה הרגיל ללמוד כיצד להתמלא באנרגיה. בגל שבו אנחנו משתחררים מדחיסות פיזית ומחשבתית, השמש מאתגרת אותנו להתנהל מתוך עוצמה, יצירתיות ופוקוס. אנחנו לומדים לראות בבירור את הרבדים השונים של דרכינו בחיים, במערכות היחסים שאנו שותפים בהן, במקום העבודה שלנו, בקשרי המשפחה ועוד.

ניתן להכין רשימה של נושאים שבהם אנחנו זקוקים לבהירות עכשיו ולאורך הגל לעקוב אחר ההתפתחויות השונות בתחומים הללו. ככל שהתחומים השונים בחיינו מוארים בזוהר הבהירות, מתעוררת בתוכנו אש החיים ועימה הרצון פשוט לחיות כאן במציאות הפיזית, על כל התענוגות והאפשרויות היצירתיות הקיימות בה.

דרקון
ה- 30/11: טון 3 באנרגיית הדרקון: אנרגיית הדרקון ממקדת אותנו במה שיש בנו ובחיינו וההתמקדות בפלוס הריאלי מחזירה אלינו אנרגיה ומאפשרת לנו להנות מההווה הקיים. ככל שנקבל את מה שיש, יהיה לנו קל יותר להתמלא באש היצירתיות ולהתחבר לעוצמה המלאה שלנו. המאיה מלמדים אותנו שכדי שנוכל להתנקות עם הסערה ולהתמלא בחמימות של השמש, ראשית עלינו לחבור לאיכויות הנשיות של קבלה עצמית ושל הזנה. האינטואיציה של היום השלישי מכוונת אותנו להתייחס לעצמנו ברכות ובאימהיות ולהזין את כל ההיבטים שדורשים עכשיו חיזוק בחיינו- ביננו לבין עצמנו ובינינו לבין העולם. אנחנו לומדים לשחרר את הביקורת העצמית, את השיפוטיות הבלתי פוסקת של עצמנו, את כל ה-"לא מצליח/ה", "לא יכול/ה", "לא מסוגל/ת" וכו' ובמקומם להתמלא בחיוביות ובפרגון עצמי.

אנרגיית הדרקון החשמלית מלמדת אותנו שהדרך לטיהור הסופי של הגופים שלנו מחייבת את המעבר לתוכנה של פלוס שרואה ומכירה את מה שכבר יש לנו בחיים הללו ואת האפשרויות האינסופיות שעוד קיימות עבורנו. אנחנו לומדים לקבל את עצמנו כפי שאנחנו היום ולהכיר תודה על הדברים המופלאים שקיימים עכשיו בנו ובחיים.

רוח
ה- 1/12: טון 4 באנרגיה של הרוח: בעזרת הרוח אנחנו לומדים לזרום בחיים כמו רוח חמימה ומלטפת ולבטא את האמת שלנו. ביום של הזריעה המנטלית לפתרון המאיה מלמדים אותנו לנוע כמו יונקי דבש ססגוניים שמפזרים את הצוף שלהם לכל עבר. הרוח העצמאית מלמדת אותנו היום שכדי שתחומים שונים בחיינו יוכלו להתבהר, עלינו ללמוד על תקשורת הגיונית. ככל שנדע לבטא את עצמנו בהגיון, בדיוק ובנועם, כך הבהירות תחלחל לפעולות שלנו ויפתחו בפנינו אפשרויות לביטוי יצירתי. היא מעודדת אותנו לנקות מהשכל ההומה שלנו את תחושת המטען והכבדות ובמקומם לחבור לאיכויות של קלילות, שמחה והומור.

הרוח מלמדת אותנו כיצד לנוע בנועם ובעליזות ממצב אחד לאחר תוך כדי ביטוי מדויק ובהיר של הרצונות שלנו. אנרגיית הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה בגופינו. היא מלמדת שכדי להתחבר לאש הפנימית שבנו עלינו לנשום. הנשימה מאפשרת את טיהור הגוף שלנו ואת כניסתו של מידע חדש אל תוך המוחות שלנו. לרוב תוך כדי הטרדות היום יומיות אנחנו שוכחים לנשום וכך עוצרים את האש המבקשת לפרוץ מאיתנו החוצה. בעזרת אנרגיית הרוח של היום ניתן לעשות רשימה של אפשרויות פוטנציאליות לעשייה יצירתית ולתנועה קלילה בחיינו.

לילה
ה- 2/12: טון 5 באנרגיית הלילה: אתגר השמש מוציא מאיתנו החוצה את המקומות שבהם אנחנו מרגישים תקועים, בלתי יצירתיים והרסניים כלפי עצמנו. ביום החמישי של גיבוש המוטיבציה לפתרון אתגר השמש מופיעה אנרגיית הלילה שמאירה אותנו במידע חדש ומאפשרת להרחיב את זווית הראייה שלנו בנוגע לפחדים פנימיים שקיימים בנו. הלילה מסמל את האינטואיציה שלנו ואת היכולת להביא אור למקומות החשוכים במוחנו. אנחנו נמצאים בגל של טיהור וניקוי אינטנסיבי ולצורך כך אנרגיית הלילה מאפשרת "לחפור" לעומק המחשבות ולהגיע אל המקור של הבעיות שלנו. כח הרצון להרפא נשען על ההסכמה הפנימית שלנו "לעשות עבודה" פנימית, להגיע לעומק מוחנו ושם לשנות את המחשבות שמעכבות אותנו. במקום להדגיש ולהעצים את החסר והקושי, אנחנו לומדים לבחור בזוויות מחשבה חיוביות. דרך בחירה בצורת חשיבה אחרת ניתן להגיע לתובנות חדשות בנוגע למועקות שאנחנו חווים.

כדי שנוכל להתמלא בביטחון של הסערה ובעוצמה של השמש, עלינו ללמוד להרגיש בנח עם עצמנו ועם חיינו. בעזרת הלילה הקוואנטי אנחנו לומדים להרגיש בבית בגוף הפיזי שלנו שנושא אותנו בנאמנות לאורך השנים, בבית הפיזי שבו אנו מתגוררים עכשיו שמספק לנו פינה שקטה ונעימה להתרווח ולהירגע בה, בישראל שלמרות כל העניינים אנחנו עדיין כאן ובכלל בעולם, ביקום המופלא הזה על שלל הגוונים, הצורות והצבעים הקיימים בו. תחושת הבית שמחלחלת לתוכנו לאיטה מאפשרת לנקות ולרפא את עצמנו ולהגיע לתחושות של חום ובהירות בנוגע לתחומים השונים בחיינו.

זרע
ה- 3/12: טון 6, באנרגיה של זרע: הזרע מלמד אותנו על אומנות השינוי וזורע בנו את הידיעה שכל שינוי מביא עימו צמיחה, אהבה והתפתחות. לקראת שיא הגל הזרע מזמין אותנו להיפתח לעובדה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום" ולזרוע את השינויים הנדרשים עכשיו להתפתחות שלנו. לאחר שהתחזקנו עם היש של הדרקון, התקשורת של הרוח והידע של הלילה, זה הזמן לארגן את העניינים כדי להתחבר למסר העמוק יותר של גל הסערה. ביום של הזרימה, הזרע מכוון אותנו להפתח לאפשרויות מגוונות של צמיחה ולזרוע מטרות חדשות בחיינו. ראשית אנחנו לומדים לשנות את צורת החשיבה שלנו ואז גם מנקים מהסביבה הפיזית שבה אנו חיים את כל מה שחוסם מאיתנו את האפשרות לשנות ולהשתנות. תהליך הטיהור חודר בהדרגה אל תוך היום יום שלנו וכדי שנוכל להגיע לאיזון פנימי, עכשיו זה הזמן לשחרר את האחיזה שלנו במוכר ובידוע ולהיפתח לאינסוף הלא ידוע. ביום השישי של האיזון אנחנו מתבוננים בהרגלים שמונעים את הצמיחה שלנו וזורעים אפשרויות חדשות של תנועה ויצירה אל מציאות חיינו.

נחש
ה- 4/12: טון 7 באנרגיה של נחש: אנרגיית שער: הנחש בשיא גל הסערה ממלא אותנו בשמחת חיים ומאפשר לנוכחות עוצמתית בתוך הגוף הפיזי שלנו. הוא מסמל את סלילי הד.נ.א. שלנו ובשער של היום מלמד כיצד לחבר בין טוהר מחשבתי לבין חיות פיזית. ביום זה אנו מכוונים את מעשינו להעצמת כח החיים שלנו ולתחושה של שמחה בגוף. הנחש המהדהד בשיא ובשער של היום השביעי מאפשר להתענג ולשמוח על עצמנו ועל החיים המרתקים הללו. ההתנקות והריפוי של הסערה מיועדים לכך שנלמד לחיות כאן, בתוך הגוף שלנו, במלוא החושים והאינסטינקטים הקיימים בנו ונשאף אל חיקנו בחיוך את מתנות החיים המופלאות. ככל שאנחנו מתמלאים באנרגיית החיים של הנחש, משתחררים מאיתנו כעסים פנימיים של חוסר סיפוק ומימוש. אז אנחנו יכולים למזג אל תוכנו את חכמת האבות האינסופית ולהנות מההימצאות שלנו בתוך גוף פיזי בחיים כל כך רבגוניים ומלאים באפשרויות.

שיא גל הסערה מלמד אותנו שכדי שנוכל לבטא את אש החיים שבנו, עלינו לקבל את האותנטיות שלנו ולצעוד בדרכינו הייחודית, גם אם היא שונה מהלך רוחה של החברה הנורמטיבית. הנחש מלמד אותנו שכדי שנוכל לנוע עם עוצמת השמש, עלינו להתחבר לרצונות המיוחדים לנו ואותם לבטא, מבלי לדון בענייני השונות והשייכות. אנו לומדים לנטרל את ההשפעות החיצוניות ובמקומן לנוע מתוך הפנימיות העשירה שבתוכנו. בשער של שיא הגל הנחש מלמד אותנו לצעוד בדרכינו האינדיבידואלית וכתוצאה מכך להזרים את אש התשוקה והחיות אל ליבנו.

מגשר עולמות
ה- 5/12: טון 8 באנרגיה של מגשר עולמות: ביום השמיני של היושרה אנחנו בודקים בעזרת מגשר העולמות עד כמה אנו כנים עם עצמנו בתהליכי החיים השונים. כל ההרגלים והתבניות שכבר עלו בזמן האחרון כמטרד אך עדיין לא נעלמו לחלוטין מחיינו, מתבקשים להשתחרר עכשיו. בעזרת האנרגיה של המגשר הגלקטי אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "האם אני רגוע/ה ושלוו/ה ביום יום שלי"?, "האם אני זורם/ת בקלות בחיי"?, "האם כבר הבנתי שהעולם הוא במה ושכולנו שחקנים"?, "עד כמה טראומות ומערכות מידע ממוחזרות מפעילות אותי בעשייה היומית שלי"?, "עד כמה נגעתי במקור של הבעיות שלי ולא רק בסימפטומים שעל פני השטח"? המגשר של היום מאפשר לרפא חלק נוסף מהמעצורים שמעכבים את החיבור לאש החיים שבתוכנו. הוא מלמד אותנו שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ואין צורך להיאחז בחוזקה במוכר ובידוע לנו. תוך כדי השחרור של התבניות השונות, אנחנו מגלים שכבר צצו בחיינו מספר הזדמנויות חדשות ושזהו הזמן להיענות להן בשמחה ולזרום עימן במציאות היום יומית.

יד
ה- 6/12: טון 9 באנרגיה של יד: נקודת המפנה ב"עלילת" הגל מתחילה עם ידיעה פנימית אמיתית של הצרכים והרצונות שלנו ועם יכולת ההגשמה הקיימות באנרגיית היד. ככל שאנחנו מתנקים עם הסערה ושמים את הפוקוס על בהירות בחיינו עם השמש, אנו יוצרים בתוכנו כוח אנרגטי פנימי של יד. תהליך הפענוח של הגל מוביל אותנו למסקנה שאין כל צורך לחיות ברמות מתח גבוהות. המתח שאנחנו חיים בו הוא למעשה פער בין המצוי לרצוי שקיים אך ורק בתוך המח שלנו. אנרגיית העשייה הקיימת ביד מאפשרת להפסיק לחשוב על ה"מה יהיה" בעתיד הוירטואלי הרצוי ובמקום זאת פשוט לעשות את שלנו במצוי הקיים. היד הסולארית מלמדת כיצד "לתקתק" את ענייני החיים בהנאה ובזרימה ללא הלחץ, המתח והדאגה המוכרים לנו. ביום התשיעי נופל אצלנו "אסימון" שכדי לקפוץ בביטחון אל סערות החיים עלינו להכיר בכישורים הקיימים בנו ועימם ניתן לנוע בשמחה במימיי החיים הרבגוניים. ככל שאנחנו קשובים לידיעה הפנימית שלנו וזורמים בחיים תוך כדי עשייה, רמת המתח בחיינו קטנה, הבהירות הולכת וגדלה ועימה גם כוחות המימוש והיצירה שלנו.

כוכב
ה- 7/12: טון 10 באנרגיה של כוכב: אנרגיית שער: ביום העשירי של הגל שבו אנחנו מגלמים את ה"אני המשודרג" שלנו במציאות, אנו מתמלאים באנרגיית האהבה ללא תנאי של הכוכב. הכוכב מסמל את היופי והאהבה של ונוס ובאנרגיית השער של היום מאפשר לראות את היופי שכבר קיים בנו ובחיים בכלל. כדי לדייק עוד יותר את תהליך ההתבהרות של הגל, הכוכב הפלנטרי מגדיל את הביטחון העצמי שלנו ואת היכולת לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו ואת העולם על שלל הגוונים שבו. ככל שאנחנו חיוביים כלפי עצמנו וכלפי החיים, קל לנו יותר לזרום בהנאה במציאות היום יומית שלנו. מה שעדיין נותר לנו ללמוד הוא כיצד לראות יותר ויותר את החיובי שקיים בנו ובכל רגע נתון. במקום להתמקד במה אין ובמה לא בסדר אנחנו לומדים היום עם הכוכב להתמקד ביש ובמה שאנחנו מרוצים ממנו. ביום העשירי של השלמת תהליך הריפוי של הגל הכוכב מלמד אותנו על הימצאותן של אפשרויות יצירתיות ואלגנטיות בחיינו. יש אינסוף דרכים להתבטא בהן והכוכב מזרים אלינו שפע של רעיונות אומנותיים כדי להצית את אש היצירה הפועמת בליבו של כל אחד ואחת מאיתנו.

ירח
ה- 8/12: טון 11 באנרגיית הירח: מאד הגיוני שביום האחת עשרה של גל הסערה שמנקה עד לרמת התאים את חוסר האיזון מחיינו, נגיע גם לתקופת הילדות הרחוקה שלנו. הירח היום מלמד שתהליך החיבור לאש היצירה ולתחושה של חמימות בליבנו נעצר אי שם במחוזות ילדותנו. בדרך הריפוי של הסערה עדיין קיימים מכשולים להמיס, כשהפעם אנחנו מתבקשים לשחרר את המחיצה בינינו לבין הילד הרגיש שבתוכנו. הילד הזה שם על עצמו מסכות ואימץ מנגנוני הגנה כדי שיוכל לתפקד בעולם ההישרדותי. הגנות אלה הן מידע ממוחזר מהבית שבו גדלנו, שבא על חשבון האש והחום הפנימיים שבנו. ביום זה ניתן להגיע לתחושה של ביטחון פנימי מתוך הבנה שהיום אנחנו בוגרים, מבינים וחזקים ושאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו. מה שהיה היה ואין טעם "לבכות על חלב שנשפך". הירח מסמל את אלמנט המים ואת מאגרי המידע והזכרונות הקולקטיביים.

היום אנחנו מוזמנים לשחרר חוסר בהירות שקשור בקארמה המשפחתית שלנו ולהוציא לאור דברים סמויים וטראומות שחבויות עמוק בפנים. ברגע שאנחנו מטפלים בדפוסי הילדות שלנו, מידע שלילי רב מתנקה מאיתנו ואינסוף אפשרויות של התפתחות נפתחות בפנינו. אנחנו מבינים כיצד הכל משתנה כל הזמן ואין צורך להמשיך ולמחזר את המידע השלילי והרגשות החסומים מהילדות. הריפוי של השליליות מאפשר להגיע ליציבות פנימית ולאיזון בין הצרכים השונים שלנו. אז אנחנו מסוגלים לזרום בנעימים בחיינו תוך כדי ביטוי מעודן ואיכותי של הכישורים הטמונים בנו.

כלב
ה- 9/12: טון 12 באנרגיה של הכלב: פתרון גל הסערה עם הכלב מעיד על כך שלמדנו לחבר בין ה-"כ" ל"לב", כלומר לשלב בין הכוונות לרצון הלב שלנו. תהליך הניקוי בגל הסערה גורם לחיבור מחודש לעוצמת הלב שלנו ולהפסקה משמעותית בבזבוזי האנרגיה על הסובבים. החיבור לחום השמש הופך אותנו היום לחברים הכי טובים של עצמנו. דווקא כשאנחנו נאמנים לרצונות הלב שלנו, אנחנו מצליחים להתמלא באנרגיה ושופעים בחמימות, באש וביצירתיות גם כלפי הסביבה והעולם. ברגע שאנחנו מעמידים את עצמנו בראש סדרי העדיפויות בחיינו, האנרגיה שלנו נשמרת בתוכנו ומאפשרת לנו ליצור עוד ועוד את הרצונות שלנו.

למדנו שכדי לחוות בהירות, עלינו לשחרר את מסך הסערה הרגשית שמעוור את עינינו, את הכעסים, מצבי הרוח והדעות הקדומות. הנטייה שלנו להתערבב עם האנשים שעל הדרך, להגזים בתגובות שלנו לארועי המציאות היום יומיים ולהשליך את חוסר השקט שלנו על האחר, מגבילים אותנו מלחוות את המגוון המוצע לנו בחיים. שחרור התלות באנרגיה של הסביבה מאפשר לנו להגיע לאינטימיות ולהפתח רגשית. רק שהפעם ללא דרמות, תרגומים ומעורבות רגשית אלא ממקום מאוזן ושקט. לא ממקום שתלוי באחר ושואב את האנרגיה שלו, אלא ממקום שמוטען באש מבפנים ועם לב פתוח ואוהב חווה חמימות בקשריו. לאורך הגל אנחנו מגלים מהם הצרכים והרצונות האמיתיים שלנו וכיצד ניתן להשאר קשובים להם במהלך היום יום שלנו. אנחנו לומדים שכל התהליכים הם בנו, בינינו לבין עצמנו. במקום להזין את המח שלנו באנרגיה רגשית ממוחזרת של דרמות וקיצוניות, אנחנו יכולים להתמלא מבפנים באש יצירתית ומאירה. כלב קריסטלי מסמל את היכולת להיות נאמנים לעצמנו ולעשות בדיוק את מה שמתאים לנו בכל רגע נתון. כתוצאה מכך אנחנו הופכים לאנשים הוגנים, מאוזנים ועם לב פתוח ואוהב חווים חמימות ותחושת מימוש וסיפוק בחיינו.

קוף
ה- 10/12: טון 13 באנרגיה של קוף: קוף ביום השלוש עשרה מסמל אדם שמח ויצירתי, שמתנהל בקלילות ובהנאה בסיטואציות המגוונות של החיים ומממש במקוריות את הרצונות שלו. עבודת הריפוי האינטנסיבית עושה את שלה ובסוף הגל מאפשרת לקחת בקלות את אירועי החיים. זה הכל עניין של זווית ראייה ובמקום כבדות, רמת מתח גבוהה והתנהלות מתישה ממשימה אחת לאחרת, הקוף מציע לנו רוח יצירה שטותית ומהנה ומקוריות מלהיבה. תהליך הניקוי, ההתבהרות והמיקוד של הגל מוביל אותנו למקום קסום שיודע להתנהל אחרת על גבי הזמן.

הקוף הקוסמי מחבר אותנו לגאוניות הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו ומאפשר לנו ליצור יש מאין ממקום שהוא מעבר לזמן. היכולת להמציא את עצמנו מחדש בכל רגע תלויה בכמות המידע הקיימת במוח שלנו. ככל שתהליך הריפוי של הסערה הלך והתעצם, התנקתה כמות אדירה של מידע ממוחזר מתאי הגוף שלנו ונפתחה עבורנו האפשרות לתקשורת ישירה עם אינסוף של מידע משדה הנפש. אתגר השמש הטעין אותנו באור מוזהב של אחדות ואיפשר לתבנית השלמות והיופי להשתקף בחיינו. ככל שחיינו בהירים לנו ואנחנו מתנהלים במציאות ללא מטענים רגשיים ושכליים, מתפנה בתוכנו המקום ליצור עוד ועוד. אז אנחנו יכולים לבטא את המקוריות הייחודית שבנו שהיא האש הפנימית שביקשה לאורך הגל לפרוץ מאיתנו החוצה. האמון בעצמנו ובחיים שבנינו בתוכנו והחמימות הפנימית שהלכה וגדלה לאורך הגל גורמים לכך שנקפוץ היום בהנאה אל תוך המציאות ונשחק ובגדול את משחק החיים.

האינטליגנציה והביטחון העצמי שהקוף הקוסמי מסמל מאפשרים לנו היום לארוג בחכמה את מציאות חיינו, לקשר בין הכוחות השונים הפועלים עלינו ולבצע כל פעולה באופן אופטימאלי. הקוף של סוף הגל משחרר מאיתנו את רצינות היתר ומאפשר לנוע במשחקיות ובאלגנטיות בין הבמות השונות של חיינו ולבטא את הרצונות שלנו ביצירתיות קסומה וייחודית.

שנהנה מגל סערה מרפא ויצירתי
בברכה, טליה.

לאתר של טליה >

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close