לוחות מודעות

לוח בתים

מחפשים בית שלושה-ארבעה חדרים עם גינה פרועה ועצי פרי?
זה המקום לפרסם בתים למכירה, להשכרה, שטחים, קרוואנים, אוהלים, וילות רב מפלסיות, דופלקסים, דירות, דומים, יורטים, מגדלי דירות ופרוייקטים..

תנו תיאור מדוייק כמה שאפשר של הבית שאתם מחפשים, ותשחררו לקוסמוס.

סוכני תיווך שרוצים לפרסם באתר מוזמנים ליצור קשר >>

תגיות
הראה עוד

369 thoughts on “לוח בתים”

  1. שלום
    להשכרה דירה – 3 חדרים בקומה 3, דרך למרחב 540 דירה משופצת, מאווררת ומוארת. ממש כיפית יש פרטיות ונוף ירוק נשקף מהחלונות.
    הביניין משופץ, ההשכרה אפשרית לטווח ארוך.
    המחיר 2000 ש"ח לחודש
    הדירה פנויה , הכניסה מיידית
    פרטים- אילנה – 052-4743374

  2. להשכרה לתקופה של ארבעה שבועות בית בעל שני חדרים מקסים ביותר,חצר גדולה ויפה בצד אחד,פתוח למטע זיתים בצד השני.בחלק היפה של רחוב המושב(זה שעוד נראה כמו מושב).מה12.7-08.8 מתאים לזוג או ליחיד.2000 שח.
    יום נפלא לכולנו
    לירון-0524-474705

  3. שלום לכולם,

    אנחנו זוג עם 2 חתולים ואוטוטו גם עם תינוקת, שמחפש בית 3-4 חדרים עם מרפסת או חצר קטנה. תקציב: סביבות 3000, אזור: פ"ח-כרכור/זיכרון יעקב/ בנימינה, אך מיקום מרכזי יחסית בקרבת מרכז מסחרי כך שלא יהיה לנו קשה מדי להתנהל עם מכונית אחת בלבד…

    תודה,

    חן
    052-3624600

  4. שלום לכולם,

    אנחנו זוג עם 2 חתולים ואוטוטו גם עם תינוקת, שמחפש בית 3-4 חדרים עם מרפסת או חצר קטנה. תקציב: סביבות 3000, אזור: פ"ח-כרכור/זיכרון יעקב/ בנימינה, אך מיקום מרכזי יחסית בקרבת מרכז מסחרי כך שיהיה לנו קשה מדי להתנהל עם מכונית אחת בלבד…

    תודה,

    חן
    052-3624600

  5. קוטג' חדש!!!
    בגבעת עדה, 6 חדרים, מזגן בכל חדר
    בית מרווח, סלון גדול ומואר, חניה מקורה.
    אתם הדיירים הראשונים 🙂
    052-3606145

  6. מפרסמת שוב את ביתי המקסים לתקופה של ה24 ליולי עד ה 4 לספטמבר
    בית עץ גדול ומקסים מול שדה פתוח בשכונת נווה רותם בפרדס חנה.
    2 חדרים מרווחים מאוד ותקרות גבוהות.
    חתולה שאולי נשארת והמון המון שקט ושלווה…
    2400 ש"ח כולל הההכל (מים, חשמל, ארנונה, אינטרנט).
    בית מצוייד לגמרי, פשוט לבוא ולהיכנס….
    אלינה צ'רני: 050-2386065

  7. להשכרה לחודש לאוהבי חתולים מ 15.7 עד 15.8
    דירה מקסימה בנוה אשר.
    חדר שינה, חדר קטן סלון כיפי וגינה נעימה ושקטה.
    בבית ישנם 2 חתולים שנמצאים רוב היום בחוץ.

    2200 ש"ח + חשמל

    050-9135599
    שבוע טוב

  8. (מפרסם שוב – הטל. בהודעה הקודמת שלי היה שגוי..)
    להשכרה בכרכור – דירת 4 חדרים מרווחת (בסביבות 110 מ'), קומה 3 מתוך 3 + מעלית
    פירוט החדרים: סלון + מטבח גדול, יחידת הורים הכוללת שירותים + מקלחת, 2 חדרי שינה גדולים (חדר + ממ"ד(
    שירותים מרווחים + חדר שירות
    2 מרפסות
    הדירה לא מרוהטת, אבל יש בה תנור בילט-אין וכיריים גז, אפשרות לספה דו-מושבית
    בדירה מזגן גדול בסלון + מזגן קטן ביחידת הורים + מאוורר תיקרה באחד החדרים
    נמצאת במיקום נוח וקרובה לקופ"ח, דואר, טיפת חלב, המכללה ההוליסטית מסעדות ובתי קפה
    בעלי בית מקסימים!
    שכ"ד מבוקש: 3700 (גמיש)
    כניסה: 1/8
    לפרטים: יובל 0528549429
    תמונות:
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3779238753064.312379.1039741473&type=3&l=529119c68c

  9. שלום לכן/ם,
    הוריי משכירים יחידת דיור (קרוואן מהמם ביופיו שהוסב לדירה), 2.5 חדרים + חצר ירוקה ושקטה במושב גן יאשיה שבעמק חפר. המחיר הוא 2,600 ש"ח כולל הכל חוץ מחשמל. בע"ח יתקבלו בברכה!
    אשמח לשלוח תמונות במייל למי שמעוניין. shanidavid6@gmail.com אפשר ליצור קשר עם אבא שלי, יוגב במס' 052-9712572 או איתי במס' 052-4043872. מוזמנים לבוא לראות גם בשבת.

  10. אנחנו הזוג מלמעלה…שכחנו להוסיף טלפון:
    ליאת 052-8537629
    אור 0547388226

    ובמחיר הגון (בכל זאת עוסקים בחינוך….)

  11. זוג צעיר וכלבם האהוב, אנשי חינוך וולדורף וחינוך מיוחד, מחפשים את ביתם באיזור פרדס חנה-כרכור והסביבה. 2-3 חדרים וחצר.
    נשמח להצעות…
    יום מקסים!

  12. הצימר המתוק במאור פנוי.כל הקודם זוכה!!! 050-4448079 (כדאי להתקשר בימי חול 08:00-20:00) פרטים: 3 חדרים,2,200 ש"ח,מיזוג,דוד שמש,גינה מתוקה עם עץ מקדמיה,מרפסת+deck ושאר פינוקים…

  13. לליאון (תודה שאתה מדיי'ק אותי),העברית התל-אביבית וכל מי ששאל והתעניי'ן על פשר הניסוח: בשניה זו ממש אנו גרים במושב מאור.ברצוני לעבור לפרדס-חנה-כרכור אולי גם משמרות..(הגודל:2.5-3 חד',התקציב- מציאה,הגינה-סבבה,והדוד-שמש..)
    אם יש בית שאתם יודעים עליו- אשמח להתעדכן..(כן..כן..הנוסח הפשוט ביותר שיש לי במלאי.הוא מובן?) (וכמובן..כשאנחנו עוברים,הבית במושב מאור מתפנה למי שמבקש..) (כעת בהיר צלול ופשוט,הלא-כן?) תודה .בשורות טובות 050-4448079 מי-טל

  14. להשכרה
    בית פרטי חמוד ברחוב ההדרים (צמוד למכולת דוכן פרדס חנה)
    ארבע חדרים מאה מטר בנוי וחצר חמודה ומוצלת.
    מאמצע אוגוסט 4500 שח
    אלון 0526589071

  15. ועוד בקשה קטנה: כולנו עייפים ומתוסכלים מהמצב, אבל בואו נישתדל לינהוג בכבוד אחד בשני, גם במשכירים, ההתלהמות והכעס רק יבריחו את בעלי הדירות שמעוניינים לפרסם כאן בלוח הנחמד שלנו, הם יפנו בסוף למתווכים. ואנחנו נהיה המפסידים העיקריים מזה. תודה ובהצלחה לכולנו

  16. אולי תתחילו לדבר כבר על החוקים להגנת הדייר!!!! לא כוחות שוק שבנתיים רק מעלים את המחירים ולא דיור בר השגה שמיועד לחרדים! אלא שורה פשוטה של חוקים שיגנו עלינו הדיירים. שמי שכבר מצא בית יוכל לחיות בו בשקט ובכבוד לאורך תקופה בלי לפחד מבעל הבית וגחמותיו! זה צעד בסיסי, שישראל, לפי מיטב ידיעתי היא בין המדינות היחידות שאין בה שום חוק שמגן על הדיירים בשכירות.

  17. אגב גם בשוק הסלולאר היה פתרון מעולה, והוא בא דווקא מלמעלה, מהשלטון. שיחררו קצת לחץ, ואולי גם מצאנו כמה אנשים שכן אכפת להם מבין נבחרי הציבור. ואיזה רווחה זה הביא.
    אבל לא צריך לחכות שמישהו מלמעלה פתאום יבין וימצא את הפתרון למצוקת הדיור (למרות שכמובן זה הכי סיסטמי וטוב).
    הכוונה שלי היתה למצוא פתרון מקומי, כאן בפרדס חנה. שמישהו מאיתנו, מלמטה, ימצא את הפורמט ויישם אותו, ויתפרנס ממנו בכייף, לרווחת כולנו. שבעלי הדירות יבינו שאנחנו גוף ולא נמלים שאחת מהן בסוף נלכדת. להיות אקטיביים אולי, ופחות פסיביים בציפיה לכוחות השוק שיפעלו. התעוררות

  18. לי חבל על כל האנרגיה שאנשים טובים צריכים לבזבז על מציאת בית, וגם כשמוצאים- לחיות בתחושת מחנק. כל כך הרבה אנשים מתקשים ודואבים, ונכנסים ללחץ כשמגיע הזמן לעשות שינוי בחיים ולעבור. חיפוש מורט עצבים, ולראות כל כך הרבה חורים במחירים שפשוט מכאיבים.
    השאלה לדעתי איך מתייחסים לבעיה. כי גם לתת לכוחות השוק לפעול זה לא ממש עובד. הרי מגיעים אנשים מתל אביב שעבורם זה כמובן מציאה. הם יקחו, והמחירים ימשיכו לעלות. אנשים שלחוצים למצוא קורת גג פשוט לא יכולים להמתין לכוחות השוק שאולי אולי יפעלו. מתישהו. זה לא קורה. אנשים סובלים
    אני אישית עובר צפונה בגלל כל זה, אל המרחב הפתוח (שגם פרדס חנה היתה לפני עשר שנים). בינתיים אני עובר בין מקומות שזול לשהות בהם (הודו ובתים חינמיים של מכרים). בקרוב יגיע הזמן למצוא את הפינה השקטה שלי, והיא כנראה תהיה אי שם בצפון. לא רציתי יותר לממן את האנשים שמנציחים את המצב הזה. לא רציתי להיות חלק מזה. אחרי המון "לא" קטנים לבתים יקרים מדי, הגיע פתאום קול פנימי ברור עם "לא" אחד גדול על כל התהליך הזה. זה לא אני
    יש במדינה המון כסף, והוא לא אצלנו, שנלחמים על השאריות. מוציאים המון אנרגיה, אלפי שעות עבודה/פנאי.
    לדעתי כדאי שמישהו יהיה יצירתי יותר וימצא את הפורמט לשבור את המונופול הזה של בעלי הבתים. תמיד יש פתרון כזה, פורמט חדש, ורק צריך למצוא אותו. אולי מישהו שיפקח, ילווה או יווסת, (וגם שיתפרנס מהדבר, כדי שיוכל לעשות אותו לעומק).
    כבר נמצאו המון פתרונות כאלה במגוון תחומים – הקואופרטיבים למיניהם, שווקי ההחלפות, אתרי יד שניה ועוד ועוד. פורמטים חלופיים לפינות החשוכות שהעם שלנו נקלע אליהן איכשהו. לפתוח, לאוורר, לנער. אני יודע שיש פורמט כזה שמחכה להתגלות גם בתחום המגורים. לעבוד עם המצב הקיים זה פשוט לא מספיק. זה תקוע. כבר הבאנו שינויים בעבר, וגם כאן זה מחכה לקרות. יש לי תחושה שצריך לחשוב מחוץ לקופסא, ולרכז את הכוח אצלנו, להוציא אותו מהידיים של בעלי הדירות. איכשהו. זה שטוח אפשרי, ומרגיש טוב ונכון. מאחל טוב

  19. הי לאון. בוא ניתן לכוחות השוק לעשות את שלהם. מסביבנו ישנם מותגים במחירים מופקעים, תיקים ושעונים במחיר של אוטו – ואנו בוחרים פשוט לא לקנות. הכוח של המחאה הזאת הוא הדוגמא האישית ואופן ההידברות. ניסוח פוגעני לא יגרום לאף אחד להוריד את המחיר כי לאון אמר. אם יפרסמו וחודשיים לא ישכירו יורידו את המחיר מרצונם (כוחות השוק אמרתי?).

  20. רונית…אני מצטער אבל רק בדרך הזאת אוליי אני אגרור תגובה מסויימת כשמגיבים בכעס שקט שום דבר לא משתנה במדינה הזאת. אני לא עומד בשום פתח. ומי כמוני מחפש גם דירה.
    אבל קשה לא להתעלם מכמה בעלי דירות שהפכו את הלוח הזה ל"הנה פריירים". והתחילו לפרסם פה מחירים אסטרונומיים.
    אפשר לשים לפחות לשים לזה סוף ע"י תגובות כאלה, כדיי שיבינו שכאן זה לא המקום לחיפוש הפריירים שישלמו סכומי עתק על קופסאות שהם רוצים להשכיר.
    אני מופתע שאני היחיד שחושב כך. אני רואה שמחאת הצדק החברתי לא הגיע עדיין לפרדס חנה ואנשים עדיין חזירים. כנראה ששנה אחרי המחאה שוב נכנסו לעדישות בה אנשים חושבים שאפשר לפטור בעיות במדינתנו בדרך ארץ לא צריך להיות בוטה באופן אלים כדיי שיקשיבו לך. (ראי מה קרה במחאה האחרונה).

    אני בטוח שהלוח הזה הפיק בתים במחירים הוגנים ואני בטוח שהוא ימשיך להניב. כאלה דברים ואף יותר. המודעות שלי אינן מכוות לכל בעלי הדירות וציינתי כך. ומי יש בעל דירה ש"רואה אותי בפתח" ומפחד משום מה לפרסם את מחיר הדירה שלו? כנראה שמחיר הדירה שלו באמת מוגזם והוא אינו בטוח בו. (אולי הגענו כאן למשהו).

    לכל מקרה אני אפסיק, אבל אני מצפה מגולשים אחרים שמחפשים דירות בדיוק כמוני וכמו המשפחה שלי לאותה התנהגות אחרת שום דבר לא ישתנה לא בפ"ח ולא במדינה.

  21. לאון שלום. הנקודה שלך ברורה, ולפרקים גם צודקת. רק מה – האופן שבו אתה בוחר לבטא אותה מתחיל להיות לי צורם מידי. אני אהיה ברורה: הלוח הזה מאפשר ומעודד ביקורת אבל לא ציניות וסרקזם, או השתלחות בוטה בכל מי שמעז לפרסם בו. אתה מזיק ללוח, פוגע באנשים ולא מכבד את הבמה שניתנת לך כאן.
    הלוח הזה הניב עד כה בתים, גם במחירים הוגנים, לאלפי אנשים בסביבה. אני לא מוכנה שתעמוד בפתח ותתקוף כל מי שמעז לפרסם משהו שאינו לרוחך. תודה.

  22. דרור הם החליטו לא לעזוב את ת"א כי הבינו שבת"א הם מצאו נכס יותר גדול במחיר זהה
    לא צריך לראות תמונה של ארמון בגודל של קרטון כדיי להבין ש50 מטר בפרדס חנה לא עולה יותר מ2500. ולא משנה כמה תמחזר שם את המים.

  23. ליאון: אני מבין שהדרישות שלך שונות ממה שהלופט יכול להציעה לך. ולכן הוא לא מתאים לך.
    אם הייתה רווק שצריך מקום לגור בו וגם צריך סטודיאו לעבוד בו וגם צריך חלל שימקור את העבודה שלך אז הייתה מבין שזו היא מציאה.

  24. שלום. נמאס לי לעבוד בעבודה וקניתי כמה נכסים להשקעה מהכסף שההורים העשירים שלי הרישו לי. אז ככה הנכס המדובר הינו דירה בת 2 וחצי חדרים בבניין בקומה שלישית. גודל הדירה 65 מ"ר . צריך להדגיש כי הדירה עברה צביעה ויש רצפה חדשה + תיקנתי את החורים בקיר גבס בין החדרים ואני מבטיח להתקין מזגן ברגע שהחוזה יחתם. מחיר ירדתי עכשיו כדיי שזה ילך מ5000 ל-4500 שקלים. ממש מציעה כניסה מיידית זאת אומרת אם אתם מתקשרים היום מחר אני רוצה לראות את המוביל כבר בדירה.

    אגב לא מתאים לזוגות צעירים, קשישים, אכלוסיות חלשות(למעשה רוב המדינה כיום), אנשים עם כלב, אנשים עם חתול, אנשים שיש להם דגים או מחלה של תיקים, אנשים שיש להם קול מאוד באס(זה אלול להפריע לי כי אני גר קומה מתחת ונוהג לקפוץ לבקש קפה), וכמובן לא מתאים לאנשים שיש להם ילד בין הגילאים 0-30.

    טלפון: 054-1235467 אם אני לא עונה תשאירו SMS כנראה שאני עסוק או מוצף בפניות. אם אני לא חוזר לטלפום כנראה שמצאתי פריירים. ונא להתקשר רק בין 18:00 ל-18:02

    בעלי דירות נחמדים בפרדס חנה…כשאתם מבקשים יותר מדיי כסף עבור הנכס שלכם אתם יודעים את זה. אבל אתם בכל זאת עושים את זה. ככה בדיוק אנשים רואים את ההודעות שלכם בפורום או בYAD2 ככה בדיוק אנחנו מרגישים שאתם מתנהגים. אז בפעם הבאה שאתם באים לפרסם את הנכס שלכם להשכרה תזמינו שמאי, תעשו סקר שוק. תבדקו באחוזים מול מחיר הבית כמה באמת כדאיי להשכיר אותו. והכי חשוב תהיו אנושיים אלינו גם אתם הייתם פעם במקום שלנו.

    * המודעה פיקטיבית לחלוטין ואינה מתייחסת לכל בעלי הדירות בפרדס-חנה(יש גם טובים ואמינים), המודעה פונה לשני המינים במידה שווה.

  25. ימית: ממש כן
    ראית את התמונות?
    כבר 2 אמרו לי כן, אבל בסוף החליטו לא לעבור מת"א לפ"ח
    כך.. שאני לא היחידי שחושב כך

  26. דרור שלום…זה בדיוק מה שאני מחפש אבל המחיר שאתה דורש זול מדיי. ואני כן מעוניין לשלם על המים אם כבר אפשר אז למה לא?
    בוא נסגור על 4000 ואת אחד החדרים תסגור בשביל שיהיה לך איפה לאחסן את הדברים אני אשתי והתינוק יכולים להסתדר גם עם 30 מטר.
    ו4000 שקל? זה ממש כלום בשבילי הרי אני הבן האבוד של רן דנקנר שמשלם עדיין לאימי מזונות.

    עכשיו תתעורר!

  27. ברחוב מיוחד ושקט בפרדס-חנה התפנה לופט יפהפה להשכרה כיחידת מגורים.
    חלל אחד, בגודל של 46 מטר, מעוצב ומושקע (+ גלריה שיכולה לשמש לשינה).
    ליחידה המרוחקת מהכביש, יש חצר פרטית, בוסטן קטן, דק מהמם והמון פרטיות
    יכול לשמש גם כסטודיאו
    הכניסה מידית, המחיר: 3300 לא כולל ארנונה וחשמל המים ממוחזרים ומשמשים להשקייה כך שאין צורך לשלם עליהם.
    אפשר ליראות עוד תמונות עדכניות באתר winwin
    050-6301944

  28. מכירים את הבית המתוקי החדש שלנו??
    אמא + 2 זאטוטים,מוסרים שזה ממש מעולה שהוא קיי'ם !
    שיאותת לאן ונגיע..תיאורו- נמצא בפרדס חנה-כרכור או משמרות,2.75-3 חדרים,מחיר מציאה,דוד שמש..אפשר בהחלט גם אמבטיה.

    מי-טל 050-4448079

    ..ובמקביל- אנחנו יכולים לשחרר את צימר העץ המפנק במאור,למי שמעוניי'ן. 7 דק' מצומת כרכור

  29. בית מקסים להשכרה לתקופת הקיץ! במושב מגדים בחוף הכרמל!
    2 חדרים מתאים ליחיד או לזוג—חצר ענקית עם פינות ישיבה בשפע נוף להר הכרמל ומטע בננות
    חתולת חוץ מקסימה שצריך להאכיל, קרוב לים ונגישות לתחבורה ציבורית…
    מה-10.7 עד 10.9
    2000 שח לחודש
    לי 054-2002336

  30. שלום לכם,
    אני סטודנט ואני מחפש בית נעים עם גינה, ליחיד.
    שכ"ד עד 2000 ש"ח.

    כניסה באוגוסט (פחות או יותר, אם יש על מה לדבר אולי יהיה אפשרי להתפשר)

    תודה מראש.

    0523250580

  31. לחודשי הקיץ יולי אוגוסט.
    בית מקסים, פינתי גובל בשדות. סלון מטבח גדול פלוס עוד שני חדרי שינה מרווחים. חצר מדליקה, מרפסת, מיזוג, אינטרנט, שקט שקט שקט. נעים נעים נעים, למי שמחפש משהו זמני בכיף ובעונג. 3000 ש"ח (פחות באופן משמעותי ממה שאני משלמת. במידת הצורך יש אפשרות גם לשימוש ברכב שלי בזמן זה. צריך כמובן לדבר על זה אבל זה אפשרי.
    0506958878

  32. להשכרה בית קרקע, 4 חדרים, כ-100 מ"ר, עם חצר חמודה, עצי פרי ושכנים נחמדים, בשכונת פרחי הדר.
    אבי 052-2502949

  33. שלום.
    אנו מחפשים בית קרקע נעים, לא חדש/משופץ או נקי מדי…
    חשוב לנו חצר נעימה -קצת אדמה לגדל ירקות ועצים יהיו אחלה צ'ופר (במיוחד עץ לימון)
    אם יש מחסן זה מעולה! – יש לנו כזה נייד אם אין…
    אנו משפחה של 4 נפשות. מ"ר זה ענין גמיש.
    המחיר רצוי שלא יעבור את ה3500 לחודש.
    אנא צרו עמנו קשר
    0542186699
    תודה.

  34. זה שוב אנחנו מהמודעה שמעל(209)
    אם יש דירה רלוונטית,נודה מאוד אם תוכלו ליידע אותנו גם דרך הטלפון,
    כי אנחנו לא בודקים את המייל בתדירות גבוהה…
    תודה רבה
    0545535022

  35. שלום לכולם
    משפחת שמש המתוקה מחפשת בית בהתאמה בפרדס חנה -כרכור
    80 מ"ר בנוי ומעלה, וחצר
    מאוד נודה על כל אינפורמציה
    אייל

  36. היי חברים.
    אנחנו יוצאים לטייל לתקופה של 5 חודשים מאוגוסט ועד פברואר, אנחנו מציעים ב2800שח,
    בית בגבע כרמל, מושב הכי שקט שיש באיזור, 5 דק מחוף הבונים, דירת 2 חדרים 50מ, וכינה ירוקה מגודרת, כם כלבת בולדוג אנגלי עדינה ומצחיקה (לאוהבי החיות שבינינו), כמובן שהיא לא תשאר ען מי שלא רוצה אך העדיפות היא כמובן להשאיר אותה במקום שמוכר לה כדי להקל עליה את הפרידה.
    הבית כולל ריהוט. מכונת כביסה, טלוויזיה, תנור גז, מחשב.
    המחיר כולל, אינטרנט כבלים, מים, ארנונה, מיסי מושב.
    לא כולל חשמל.
    (בלי אינטרנט וכבלים המחיר 2600)
    הבית פתוח לכבודכם.
    0549433161

  37. במושב גן יאשיה,בעמק חפר 10 דקות
    מקיבוץ גבעת חיים,קרוואן 50 מטר יפהפה
    מחופה בעץ,ממוזג ועוד
    חצר פרטית והרבה פרטיות
    במו כן ישנו מחסן בו אפשר לעשות שימוש ללא תוספת תשלום
    הקרוואן מושכר ב 2650כולל היטלי ארנונה
    לפרטים נוספים יוגב 0509712572
    בברכה

  38. מחפשת לשכור דירת קרקע עם חצר בפרדס חנה, 3 חדרים עדיפות למשופצת ובמחיר סביר
    לי ולפעוטה מתוקה, כניסה באוגוסט.
    שכנים טובים ובעל בית נחמד יתקבלו בברכה 🙂
    יומקסים לוטם 050-6515123

  39. מחפשת עבורי דירת קרקע 55 מ"ר בנוי וגינה פסטורלית 300 מטר לפחות ,עד 3000 ש"ח כולל מסים (בשכונה טובה באזור פ"ח-כרכור) , בתאל 054/3255910

  40. להשכרה בכרכור – דירת 4 חדרים מרווחת (בסביבות 110 מ'), קומה 3 + מעלית
    פירוט החדרים: סלון + מטבח גדול, יחידת הורים הכוללת שירותים + מקלחת, 2 חדרי שינה גדולים (חדר + ממ"ד(
    שירותים מרווחים + חדר שירות
    2 מרפסות
    הדירה לא מרוהטת, אבל יש בה תנור בילט-אין וכיריים גז, אפשרות לספה דו-מושבית
    בדירה מזגן גדול בסלון + מזגן קטן ביחידת הורים + מאוורר תיקרה באחד החדרים
    נמצאת במיקום נוח וקרובה לקופ"ח, טיפת חלב, המכללה ההוליסטית מסעדות ובתי קפה
    בעלי בית מקסימים!
    שכ"ד מבוקש: 3700 (גמיש(
    כניסה: 1/8
    לפרטים: יובל 0548549429
    תמונות:
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3779238753064.312379.1039741473&type=1&l=529119c68c

שווה לראות גם

Close
Close